سانتا باربارا طول می کشد زانو در برابر نژادی و بی عدالتی

از پشت ماسک خود را یک جمعیت پوشا چهار بلوک شهر شعار می دادند "ما می خواهیم عدالت!" هماهنگ به عنوان آنها در راه

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

از پشت ماسک خود را یک جمعیت پوشا چهار بلوک شهر شعار می دادند "ما می خواهیم عدالت!" هماهنگ به عنوان آنها در راهپیمایی پایین خیابان دولت. اعتراض سازماندهی شده توسط سانتا باربارا ساکن Kyle قهوه ای, با کمک همکاران خود ترنت مرلو و آندرس رامیرس در همبستگی با قربانیان خشونت پلیس به خواست Black Lives Matter جنبش ضد نژاد پرستی جنبش است.

شهردار کتی Murillo راهپیمایی با رئیس پلیس لری Luhnow و رئیس آتش نشانی اریک نیکل در کنار معترضان در خیابان دولت. همچنین در حضور عضو شورای شهر اسکار Gutierrez صریح حامی اعتراض از شروع. ماه مارس یکی از بسیاری از به رخ می دهد در سراسر کشور تماس برای ملت به آدرس سیستمیک نژادی و بی عدالتی در جامعه آمریکا و اجرای قانون است.

حرکت آغاز شده در 1 p. m. در De La Guerra پلازا خارج از شهر که در آن قهوه ای ایستاده بود در یک مرحله چوبی به آدرس جمعیت است. به عنوان او صحبت کرد اعضای جامعه توزیع بطری های آب یکبار مصرف ماسک برای اطمینان از ایمنی از شرکت کنندگان است. قهوه ای تشکر کرد کسانی که در حضور و غیاب صحبت در مورد سیاه و تجربه در ایالات متحده و مودبانه خواسته معترضین به باقی می ماند مسالمت آمیز و احترام به مأموران اجرای قانون به عنوان آنها راهپیمایی به سمت استرنز اسکله.

قهوه ای و سپس به نام Luhnow که به جمعیت گفت که سانتا باربارا اداره پلیس متعهد به درگیر شدن در تغییر است. او همچنین اعلام کرد که تجدید نظر در استفاده از زور در سیاست منع کاروتید نگه می دارد و تعهد به توسعه یک شهروند فرایند بررسی. "ما در اینجا برای ایستادن در همبستگی با همه شما در این کشور علیه خشونت پلیس" او گفت:.

دیرین فعال و خواننده ران پاریس و سپس انجام شده در آهنگ خود را "نسب" یک ترکیب مورد سیاه و تجربه در امریکا و تشویق به پیوستن به او در آواز و کف زدن.

به عنوان جمعی از بیش از 1000 معترضان فرود بر خیابان دولت, سازمان, رهبری در مفرد شعار "ما می خواهیم عدالت" و تشویق تماشاگران برای پیوستن به این گروه اطمینان از کسانی که از نزدیک درک تمام شد خوش آمدید به راه رفتن. پلیس دوچرخه مسدود کردن جاده های متقاطع برای محافظت از معترضان از ترافیک می دوزند و ایجاد یک مسیر بدون مانع به تجلیل cabrillo بلوار.

پس از ورود در استرنز اسکله این گروه در زمان را به زانو خود را به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه مقدار از زمان است که گردن جورج فلوید بود kneeled بر. قهوه ای فرمان جمعیت را به سکوت در طول این زمان.

پس از شب زنده داری های قهوه ای به نام پس از معترضان به نگه داشتن و تغییر آنها را دعوت به اعتراض در روز شنبه, ژوئن 7 و ترغیب آنها برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. جمعیت پراکنده در 2:15 بعد از ظهر

اعتراض باقی مانده به طور کامل صلح آمیز بدون هر گونه روشن متضاد گروه در آن حضور داشتند. "ما برنامه ریزی شده در اجتناب از غارت و خشونت توسط, یک, تماس با مقامات محلی گفت:" رامیرز. "ما احساس می کنیم که به مقامات محلی به اندازه کافی زمان به استراتژی و بسیج و آن را تسکین می دهد مقدار زیادی از فشار و استرس در آنها به خصوص در حال حاضر. ما همچنین تعیین افراد که وظیفه اصلی شد برای متفرق کردن جمعیت و د-تشدید هر نوع خشونت و یا خرابکاری است که ممکن است شروع به اتفاق می افتد."

سازمان همچنین امیدوار است که با استقبال از این رهبران جامعه برای پیوستن به آنها را در محکومیت نژادی و بی عدالتی در این شهرستان خواهد ارسال یک پیام واضح و روشن است که سانتا باربارا پشتیبانی از تلاش برای بهبود و آدرس نژادپرستی و تعصب و خشونت پلیس و نشان دادن به دیگر شهرستانها در سراسر آمریکا توانایی بسیج مسالمت آمیز و بدون غارت خرابکاری و خشونت است.

"این مهم است زیرا آن سفید است که عمدتا در اینجا گفت:" قهوه ای است. "اگر ما می خواهیم نژادپرستی نظاممند برای پایان دادن به, اگر ما می خواهیم خشونت پلیس برای پایان دادن به, و اگر ما می خواهیم سیاه زندگی برای موضوع پس از آن ما نیاز به افراد در مکان هایی مانند سانتا باربارا برای ایستادن با ما."

شهردار Murillo حضور در راهپیمایی صرفا مشارکتی به عنوان او تصمیم گرفتند به صحبت می کنند به جمعیت به جای صدور یک بیانیه ویدئویی در Facebook که متعهد حمایت از خواسته های سیاه زندگی مهم جنبش است. او همچنین توضیح داد که در تصویری که خواسته های مشخص شده توسط سیاه و سفید زندگی مهم خواهد بود رای دادند این که روز سه شنبه توسط اعضای شورای شهر. "ما در شورا است و نه فقط پذیرش Black Lives Matter خواسته," او گفت:. "ما از صمیم قلب در آغوش آنها. آنها الهام بخش ما و ما را پیاده سازی آنها را به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم."

موریللو بیانیه می افتد در خط با نظر قبلی منتشر شده زیر انتقاد از اقدامات او در هنگام مواجه با سیاه زندگی ماده معترضان در خارج از ایستگاه پلیس در فیگوئروا خیابان یکشنبه گذشته.

سانتا باربارا آتش رئیس اریک نیکل متعهد حمایت خود را از اعتراض قبل از حضور و دعوت از همکار خود آتش نشانان برای پیوستن به. "در حالی که قطعا شخصی من دیدگاه رسمی موضع سانتا باربارا آتش نشانی این است که ما در حال حمایت از یک محیط جامع" گفت: نیکل. "ما با داشتن برخی بسیار صریح و دشوار مکالمات در حال حاضر به عنوان این است که هر خانواده و یا سازمان است. وجود دارد مقدار زیادی برای همه ما به یاد بگیرند. من استفاده می شود به فکر می کنم از خودم فقط به عنوان یک متحد اما در حال حاضر من نیاز به زاد نژادپرستی. وجود دارد مقدار زیادی از کار با آن است. آن را بسیار شخصی برای خودم و بسیاری از افراد دیگر در این بخش است. آن را آسان از چند هفته."

سیمون Akila Ruskamp یکی از اصلی سازمان از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض از آخر هفته گذشته حاضر به اظهار نظر در مورد اعتراض و نه او در حضور و غیاب. اما اعتراض سازمان توضیح داد که ارزش های خود را تراز وسط قرار دارد با کسانی که از سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به طور کامل پشتیبانی از خواسته های جنبش است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب