-فقط به علت حفاظت از خروج اینچ به جلو

کمیته ٔ حکم شورای شهر به اتفاق آرا سه شنبه به نفع یک حکم پیشنهادی که نیاز به صاحبخانه های شهر سانتا باربارا ب

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

کمیته ٔ حکم شورای شهر به اتفاق آرا سه شنبه به نفع یک حکم پیشنهادی که نیاز به صاحبخانه های شهر سانتا باربارا برای پرداخت کمک های جابه جا کردن - یک و نیم ماه' ارزش اجاره - به مستاجرانی که از طریق هیچ تقصیر خود آواره شده اند رای داد، و این حکم را یک قدم به تصویب نهایی نزدیک تر کرد. زبانی که به تصویب رسید پس از حدود سه ساعت شهادت عمومی، به طور حتم بین نمایندگان صاحبخانه و طرفداران حقوق مستاجران تقسیم شد.

زبان در حال حاضر تحت بررسی منعکس کننده برخی از تغییرات چاپ خوب تحت فشار توسط لابی صاحبخانه و تفاوت قابل توجهی با آنچه که در هفته گذشته توسط دادستان شهرستان آریل کالون پیشنهاد شد. برای مثال، زبان جدید مشخص می کند که کمک های جابه جا شدن مستاجر قرار است به جای هر مستاجر، به ازای هر مستاجر، به ازای هر واحد پرداخت شود، آن طور که در ابتدا پیشنهاد شده بود. با توجه به تعداد زیاد مستاجرین غیر مرتبط که اغلب یک واحد را اشغال می کنند، اعضای کمیته ٔ قانون - اعضای شورا اسکار گوتیرز، کریستن اسنددون و مایک جردن - با صاحبخانه ها توافق کردند که هزینهٔ جابه جا کردن همهٔ بزرگسالان غیرمرتبط می تواند بسیار زیاد باشد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


به همین ترتیب، کمیته ٔ قانون هرگونه کمک اضافی برای اجاره کنندگان "نیازهای ویژه" کاهش داد. این ها به عنوان بزرگسالان بزرگتر از 62، مستاجربا کودکان، و مستاجربا معلولیت تعریف شده بود. اعضای شورا نگران هستند که چنین زبانی به صاحبخانه ها انگیزه ای برای تبعیض علیه افراد با خانواده ها می دهد.

موضوع حفاظت از خروج از زندان فقط به مدت چهار سال است که در اطراف شورای شهر لگد زدن است، پس از علت تحت فشار قرار گرفته است، سازمان حقوق مستاجران است. CAUSE استدلال کرده بود که صاحبخانه ها باید ملزم به پرداخت چهار ماه کمک های جابه جا به جا به ازای هر مستاجر، و پنج ماه برای مستاجربا نیازهای خاص باشند.

هر دو طرف مناظره، تعداد زیادی از هوادارانی را که صحبت می کنند بسیج می کرد، برخی کاملاً پرشور و در مناسبت ها، با حرارت. صاحبخانه های کوچکتر استدلال می کنند که بار های مالی اضافی که بر اساس آن اعمال می شود، آنها را از کسب و کار بیرون می آورد، بنابراین دادن شرکت های مدیریت املاک نهادی بزرگتر - به عنوان تهاجمی تر و کمتر پاسخگو به تصویر درآمده است - بیشتر در تنظیم هنجارهای بازار. بسیاری از آنها به دلیل COVID-19 به پریشانی مالی که قبلاً تجربه می کنند استناد می کنند. مدافعان حقوق مستاجران با این که کسانی که در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند، ریسک های خاصی را فرض می کنند و حمایت غایب در برابر هزینه های مسکن افزایش یافته، بسیاری از اعضای جامعه مجبور خواهند شد از سانتا باربارا خارج شوند.

موضوع تا ۲ اکتبر به درخواست عضو شورای نگهبان گوتیرز ادامه داشت تا به کمیته اجازه دهد از جامعه صاحبخانه غیر انگلیسی زبان سانتا باربارا نظر خواست.


در At the  سانتا باربارا مستقل ، کارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران -- مرتب کردنحقیقت از شایعه.  خبرنگاران و سردبیران ما پرسش های سخت از مقامات بهداشت عمومی ما و گسترش کلمه در مورد چگونه ما می توانیم همه به یک دیگر کمک می کند. جامعه به ما نیاز دارد - اکنون بیش از هر زمان دیگر - و ما به شما نیاز داریم تا به انجام کار مهم ما ادامه دهد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن