سانتا باربارا متحد میدارد رهبر جدید را به اتهام در میان همه گیر

آینده از سانتا باربارا Unified School District است در جدید دست دست از هیلدا مالدونادو. مالدونادو به اتفاق آرا

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

آینده از سانتا باربارا Unified School District است در جدید دست دست از هیلدا مالدونادو.

مالدونادو به اتفاق آرا انتخاب شده به منطقه جدید سرپرست در جلسه غیر علنی روز سه شنبه بعد از منطقه صرف ماه headhunting بود برای کامل رهبر. او است که مصرف بیش از موقعیت فعلی سرپرست کری Matsuoka که بازنشسته است و پس از چهار سال و ساخت بیش از $350,000 یک سال در پرداخت هزینه ها و منافع در زمان خروج خود را.

این تغییر در رهبری می آید در میان همه گیر جهانی است که مجبور است تمام منطقه را در دانشگاه و نه هفته به آموزش از راه دور در این منطقه است که هنوز هم دست و پنجه نرم با نحوه ادامه مدرسه در پاییز. آن را نیز می آید در زمانی که این منطقه شده است زیر آتش برای کشت و مجادلات بیشتر از سطح دولت در سال قبل از همه گیر رسید.

"قلب ما پر از امید, این است که در واقع یک دوره جدید آموزش" رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps گفت. "شما به ما کمک پیشرو و طلوع آن در با ما امشب."

بقیه هیئت مدیره مشترک احساسات مشابه با Boardmember ژاکلین رید تماس مالدونادو "چراغ راهنما در طول این زمان بی سابقه" و پنج زنان ابراز شور و هیجان عمومی به یک زن در راس.

"این نیز به دلیل تاریخی آن را فوق العاده نادر به همه زنان هیئت مدیره کار با یک زن سرپرست," Boardmember کیت فورد گفت. "من معنی نیست که به صدا جنسیتی, اما ما می رویم به انجام کارهای بزرگ است."

و مالدونادو دارای سابقه انجام درست آن. او در حال ترک موقعیت خود را به عنوان دستیار سرپرست رهبری و مشارکت در لس آنجلس Unified School District که در آن کار خود را شروع 34 سال پیش به صورت دو زبانه معلم قبل از او راه خود را به موقعیت خود را امروز.

به عنوان یک مهاجر مکزیکی که به ایالات متحده آمد و در سن 11 به عنوان یک فارسی-یادگیرنده او گفت: کار کردن با دانش آموزان محروم و ساختمان سیستم سهام برای همه دانش آموزان یکی از بالا تمرکز دارد که هم راستا با منطقه است. در الاییواسدی او منجر به گسترش چند dual-برنامه های زبان و زبان انگلیسی زبان آموزان را دیده اند بالاتر پیشرفت تحت رهبری او. این تجربه به نظر می رسد به خصوص مهم به عنوان SBUSD به تازگی به تصویب رسید چند زبانه آموزش برنامه ریزی و تبدیل McKinley ابتدایی به دو زبان برنامه غوطه وری.

"آموزش عمومی ارائه بیش از دانشگاهیان" مالدونادو گفت. "آن تغییر کند. آن را بهبود می بخشد جامعه است. آن را ایجاد فرصت برای دانش آموزان به رشد و در برخی موارد مانند معدن را فراهم می کند یک راه برای خارج شدن از فقر است. همانطور که وعده داده شده در طول مصاحبه من آماده هستم به سرب با عدالت و تعالی لنز."

او گفت: اولویت های دانشجویی ایمنی و پيشرفت از جمله دسترسی به دستگاه ها و سایر منابع نیاز دانش آموزان; همکاری با هیئت مدیره والدین دانش آموزان و جامعه و حفظ یک محیط حرفه ای با معلمان است. او تاکید کرد که منطقه و جهان در یک بحران است که باید یک تاثیر ماندگار در آموزش و پرورش, اما که او احساس آماده برای دیدار با چالش های سر ،

چرا که در این جلسه بیش از زوم مالدونادو معرفی شوهرش کامران و او را دو پسر جاشوا و Ari, بیش از, وب کم, جلسه. هر دو از فرزندان او در حال حاضر در کالج اما آنها پناه در محل با او در طی این بیماری همه گیر.

"من مشتاقانه منتظر پیشرو در این منطقه به عنوان ما در مجموع حرکت یک سیستم آموزش و پرورش است که تضمین کند همه دانش آموزان آماده برای زندگی و حرفه ای," او گفت:. "آموزش های عمومی ساخته شده تفاوت در زندگی من سفر و من آرزو می کنم برای همه دانش آموزان ما."

مالدونادو را کسب 250.000 دلار حقوق سالانه و رسما شروع به نقش خود در 1 ژوئیه سال 2020 است.

با قدیمی با جدید

مالدونادو بود که نه تنها علاوه بر جدید به منطقه در روز سه شنبه.

هیئت مدیره مدرسه نیز به اتفاق آرا منصوب جنیفر Balaishis به عنوان هماهنگ کننده جدید از مدرسه, آب و هوا و ایمنی.

Balaishis گزارش خواهد شد به طور مستقیم به دستیار سرپرست خدمات دانشجویی Frann Wageneck و او نقش اصلی را شامل کمک Wageneck با برنامه ریزی و اجرای رفاه کودک, اقامت و حضور و غیاب و نظم و روش و قانون خاص اعطای بودجه برنامه های مدرسه امنیتی و ایمنی و ارزیابی اختصاص داده شده به پرسنل در میان دیگر وظایف.

این منطقه همچنین خداحافظی به رائول رامیرز که ترک او شش سال بعد به عنوان SBUSD دستیار سرپرست آموزش و پرورش ابتدایی برای یک بزرگتر — سرپرست K-8 مسا اتحادیه مدرسه ابتدایی منطقه در شهرستان ونتورا. رامیرز به دست آورده بیش از $230,000 در پرداخت هزینه ها و منافع در زمان خروج خود را.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن