سانتا باربارا ویتنرس حاضر خود مالیات ایده به سرپرستان شهرستان

پیشنهاد برای شراب سانتا باربارا شهرستان برای تحمیل خود ارزیابی در فروش خود را به منظور پرداخت هزینه برای بازا

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

پیشنهاد برای شراب سانتا باربارا شهرستان برای تحمیل خود ارزیابی در فروش خود را به منظور پرداخت هزینه برای بازاریابی و وکالت در روز سه شنبه به هیئت مدیره سرپرستان ارائه شد، آخرین گام در روند ی که در آوریل 2018 آغاز شد و ممکن است به زودی به عنوان ژانویه 2021 اجرا شود. طرح، که نیاز به بیش از 50 درصد از شراب های مجوز شهرستان برای حمایت از هزینه، ایجاد یک منطقه بهبود کسب و کار (BID) که، همان طور که در حال حاضر پیشنهاد شده، هزینه 1.5 درصد در تمام مزه فروش اتاق.

نظرسنجی نی اخیر انجام شده توسط سانتا باربارا Vintners -- سازمان غیر انتفاعی است که بودجه سالانه خود را افزایش یافته توسط بیش از 1 میلیون دلار توسط هزینه -- نشان داد که بیش از 60 درصد از شراب در حمایت از این ایده ، که در حال حاضر به نام سانتا باربارا شراب حفظ شده است. فشار برای انجام این کار به این دلیل است که سانتا باربارا مبارزه به رقابت در بازار منطقه در برابر کشورهای شراب دیگر مانند پاسو Robles, ناپا, و Temecula, که اعضای آنها پرداخت بسیار بیشتری در پرداخت به علت و دریافت حمایت بسیار بیشتر و گردشگران.

مدل BID اغلب توسط هتل ها برای ترویج گردشگری به مناطق خاص استفاده می شود، و آن منبع اصلی تأمین بودجه برای بازدید سانتا باربارا و دیگر آژانس های از این نوع است. حمایت از vintners امیدواریم که که، اگر اکثریت از wineries حمایت از این ایده و هیچ مخالفتی از حوزه های قضایی فردی وجود دارد -- به عنوان شهرستان و شهرستان ها تحت تاثیر قرار نیز باید از مجموعه ارزیابی را تایید -- پیشنهاد می تواند در محل ژانویه باشد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


اما هنوز مخالفت بسیار آوازه ای با ایده مالیات بر خود باقی مانده است، به خصوص در زمانی که بسیاری از شراب ها به دلیل اثر همه گیر COVID-19 در فروش در حال مبارزه هستند. که از هر دو پیشگام منطقه ای مانند برایان بابکاک، استیو بکمن، و استفان پپه، و نسل های جدیدتر شراب سازانی مانند دیوید دی لاسکی از شرکت سولمینر واین، که بسیاری دیگر را در برابر این ایده تجمع کرده اند، می باشد.

آنها نظرسنجی های خود را گرفته اند و می گویند که بیشتر مخالف این ایده از آنچه که S.B. Vintners نشان می دهد. شک بر سر راه طومار شمارش خواهد شد وجود دارد, سردرگمی چگونه پول جمع آوری خواهد شد, و ناباوری که بودجه حتی کمک خواهد کرد از شراب های فردی در میان جهان بازاریابی بسیار پیچیده امروز. بسیاری از مخالفان در طبیعت فلسفی است، و بسیاری از کسانی که مخالف نیز متوجه هستند که بدون این یا برخی از شکل های دیگر از بودجه، سانتا باربارا Vintners ممکن است متوقف به وجود داشته باشد. و براي بعضي ها، اين فقط خوبه

اگر چه سرپرستان شهرستان بیان برخی از نگرانی های طولانی مدت -- به خصوص برای اطمینان حاصل شود که آرای دادخواست خواهد شد نسبتا جمع آوری شده ، که آیا 1.5 درصد هزینه در مزه فروش اتاق واقعا ساخته شده ترین حس ، چگونه به نظارت بر جمع آوری هزینه ها ، و اگر پول باید برای حمایت سیاسی یا نه -- هر پنج به طور کلی به نفع حفظ شراب استفاده می شود.

"من واقعا حمایت از پیدا کردن یک مکانیسم به طور جمعی بازار شراب، و من فکر می کنم که مزایای سرریز فوق العاده ای به بازدید کننده خدمت کسب و کار و به اشتغال، گفت: "3سرپرست منطقه جوآن هارتمن، که نشان دهنده دره سانتا Ynez.

سرپرست استیو لاواگنینو که ۵ کرسی منطقه نماینده بخش زیادی از دره سانتا ماریا است، تشخیص داد که ایده جدیدی مثل این قرار بود برخی مخالفت ها را بالا ببرد. "آیا راه کاملی برای این کار وجود دارد؟ احتمالا نه، او گفت. "یا با زگیل این کار را می کنیم، یا این کار را نمی کنیم." او فکر می کرد که دوره ارزیابی پیشنهادی پنج ساله زمان مناسبی برای تعیین اینکه آیا برنامه کار می کرد یا نه خواهد بود.

گام بعدی نهایی کردن دادخواست و ارائه آن به همه از شراب های مجوز در سانتا باربارا شهرستان.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب