برکلی مقامات مورد بحث نژادی و نابرابری در سلامت

در نور از ملی Black Lives Matter جنبش برکلی شهردار جسی Arreguín را به طور منظم شنبه تاون هال در COVID-19 تحت س

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

در نور از ملی Black Lives Matter جنبش برکلی شهردار جسی Arreguín را به طور منظم شنبه تاون هال در COVID-19 تحت سلطه بود بحث نژادی و نابرابری وجود دارد که در شهر برکلی.

با توجه به برکلی سلامت افسر دکتر لیزا هرناندز شهر برکلی تا به حال 113 COVID-19 موارد با یک مرگ نسبت به 93 مورد در دو هفته پیش است. او افزود که آالمدا کانتی تا به حال در مورد 4,100 موارد مثبت و 108 مرگ و میر.

هنگام تجزیه و تحلیل داده های مورد توسط نژاد هرناندز گفت: شهر برکلی کافی ندارد موارد به این تفکیک امکان پذیر است. اما او افزود که آالمدا کانتی اعداد آماری شبیه به برکلی — در شهرستان Latinx مردم را تا حدود 47 درصد از COVID-19 موارد در حالی که تنها ساخت تا حدود 22 درصد از جمعیت.

مردم سفید را تشکیل می دهند در حدود 11 درصد از موارد و 32 درصد از جمعیت و مردم را تا حدود 8% از COVID-19 موارد و حدود 11 درصد از جمعیت در آالمدا کانتی با توجه به هرناندز.

او افزود که اکثریت جمعیت که قرارداد COVID-19 ضروری کارگران است.

نژادی و نابرابری در سلامت بسیار فراتر از COVID-19, Arreguín گفت. او افزود که مردم رنگ و ساکنان جنوب و غرب برکلی هستند بیشتر تحت تاثیر داشتن زندگی کوتاه دهانه کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی و سلامت دیگر عواقب.

"ما می دانیم که متاسفانه که حتی در خود شهر وجود دارد که بسیاری از خانواده ها که در سمت چپ پشت" Arreguín گفت: در این نشست است. "نژادپرستی نظاممند واقعی است در برکلی است."

در علاوه بر این به نژادی و بی عدالتی در این شهرستان را برنامه ریزی برای بازگشایی بیشتر مورد بحث قرار گرفت و با تمرکز بر پرداخت به خصوص نسبت به تدارکات از شل شدن محدودیت.

با وجود افزایش این نوع از فعالیت های که مجاز Arreguín, هرناندز و شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی همه تاکید کرد که مردم باید همچنان به دنبال دستورالعمل های بهداشتی از جمله پوشیدن پوشش صورت و درگیر شدن فیزیکی فاصله.

"ما واقعا درخواست و التماس: پوشیدن صورت خود را پوشانده اند" ویلیامز-ریدلی گفت: در طول این رویداد. "ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که ما می تواند باز کردن, شما می دانید, داده-محور و در یک راه خوب به طوری که ما می توانید انجام دهید این است که به استفاده از اجتماعی فاصله و همچنین پوشیدن چهره پوشانده اند."

موضوع مسابقه و پلیس نیز آمد تا به طور خلاصه در پایان این نشست که در طی آن Arreguín گفت: او با توجه به لغو police department اما پیش بینی کرد که کمک های مالی قطع خواهد شد از پلیس در تخصیص بودجه روند.

او افزود که او امیدوار است به افزایش سرمایه گذاری در خدمات اجتماعی از جمله سلامت روانی و حمایت بی خانمان منابع با وجود کمبود بودجه.

"وجود دارد یک نیاز به پلیس برای ارائه برخی ایمنی ضروری توابع در جامعه ما" Arreguín گفت: در طول این رویداد. "این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم و نباید بهبود راه ما امنیت عمومی در جامعه ما است."

شهردار خواهد شد میزبانی یکی دیگر از COVID-19 تاون هال ژوئن 27, در علاوه بر این به یک شهر در سالن مسابقه و پلیس.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب