Shantay به ذبح: هفته 2 از 'rupaul's Drag Race All Stars' به ارمغان می آورد تالارهای له هرج و مرج Miz

ما در حال بازگشت و در این زمان هیچ minichallenge! این هفته ملکه باید به گروه بعدی خود را maxichallenge — نوشتن

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

ما در حال بازگشت و در این زمان هیچ minichallenge! این هفته ملکه باید به گروه بعدی خود را maxichallenge — نوشتن و انجام خود آیات به نشان می دهد تنها "من عاشق هستم" بر اساس مشهور خود را له. از آنجا که هند برنده هفته گذشته چالش Ru تماس های او را می پرسد و هند به نام او بزرگترین رقبای. هند (جای تعجب نیست) را انتخاب شیا و بلر که به او به عنوان کاپیتان تیم از این چالش است.

هند, Jujubee و الکسیس را تشکیل می دهند یک تیم, خدمت, اصلی "خانه کامل" واقعی بودن با Jujubee را یاد آیه اختصاص داده شده به John Stamos. الکسیس طول می کشد سرب با تیم طراحی رقص, آموزش تیم خود را به کمال با آوردن ارتباط با او Justin Timberlake-با الهام از آیه. هر چند هند کاپیتان تیم او عملکرد می افتد کوتاه زمانی که او بازدید مرحله اصلی به راحتی ساخت او ضعیف است.

شیا ماریا و Ongina را تشکیل می دهند بعدی تیم است. شیا به عنوان زرق و برق دار, کاپیتان تیم, whipping تیم او در شکل خیره کننده choreo قرار می دهد که تیم های دیگر به شرم. اما Ongina مبارزه با هر دو دست دادن صدای او و چای با Miz ترک تحت فشار در مرحله اصلی. ماریا نیز نمی آورد به جدول به پله با Ongina اجازه دهید به شیا سرقت نور افکن.

بلر و هم تیمی های او ميز و ضرب وشتم به راحتی به ارمغان بیاورد ترین ادویه به رقابت. Miz در حال حاضر با داشتن موجب درام با Ongina همچنان به علت گوشت گاو در Werk اتاق قبل از عملکرد خود در مرحله اصلی.

پس از نقد ضرب وشتم را Mister Rogers-با الهام از آیه و تلاش برای کنترل این تیم choreo, بلر صحبت می کند تا در Werk اتاق تماس Miz خودخواه و او گفتن: "من شما را دوست دارم اما شما می تواند مشکل باشد." هر چند Miz شده است باعث عمده, درام, عاطفی او اذعان می کند که او در تلاش است با اتصال به دیگران و درام فروکش. Miz تیم پس مسلما انجام بهترین garnering عمده می خندد برای بلر Hannibal Lecter له.

پس از این اجرای برنامه "عشق پوست شما در" باند اجازه می دهد تا ملکه به صورت جداگانه خدمت برخی از سرگرم کننده و تازه بدن مثبت به نظر می رسد. Jujubee مشمئز کننده به نظر می رسد خیره کننده, شامپاین, لباس شب و بلر stuns قضات با یک آدامس بادکنکی صورتی لباس اما شیا فک انداختن sequined bodysuit باعث می شود او رقابت زلزله با حسادت.

شیا خیره کننده باند نگاه همراه با یاد آیه در maxichallenge هل او را بر روی لبه قرار دادن او در بالا برای شب. اما Ongina هند و ماریا متوسط عملکرد قرار داده و هر سه آنها در پایین.

در Werk, اتاق, احساسات بالا هستند به عنوان سه کوئینز عمدی با روغن و بقیه گروه. Ongina به طور خاص احساس گرمای رقابت اعتراف به این که او می خواست به ماندن اما احساس دیگر دو ملکه آن را سزاوار تر از او.

پس از کوئینز قرار داده و رای خود را شیا آماده بود برای lip-sync برای میراث او را در برابر این هفته راز lip-sync قاتل افسانه ای الهام ادواردز. با وجود الهام را یاد lip-sync شهرت شیا به راحتی shimmies راه خود را به پیروزی و گرفتن $20,000 نکته و قدرت به رای یکی از پایین کوئینز.

هر چند Ongina بود فن های مورد علاقه در "rupaul's Drag Race" شیا می دهد و او ریز ریز کردن. این باعث احساسی خداحافظی برای Ongina و بقیه کوئینز; او بیان قدردانی خود را به طور مستقیم به Ru قبل از قطره قطره sashaying دور.

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن