Southside ایستگاه در خدمت, در خانه, مواد غذایی راحتی در Shattuck خیابان

Southside ایستگاه جدید counter-سرویس رستوران واقع در Shattuck خیابان در برکلی به ارمغان می آورد مواد تازه و خا

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

Southside ایستگاه جدید counter-سرویس رستوران واقع در Shattuck خیابان در برکلی به ارمغان می آورد مواد تازه و خانگی به راحتی مواد غذایی را به مشتریان خود.

صاحب و سرآشپز لویی Chaivisut ثانیهبه بیش از 10 سال تجربه در حوزه های مختلف رستوران های محلی. او مشغول به کار در تایلند و نیز در سان فرانسیسکو Scala را در اغذیه فروشی و مشروب فروشی و برکلی فلینی و طعم, در میان دیگران. برای نزدیک به 10 سال Chaivisut نیز مشغول به کار در پنیر هیئت مدیره و جمعی.

از طریق مواد غذایی Chaivisut آرزوها برای بیان عشق خود و مراقبت از دوستان و خانواده با توجه به Southside وب سایت ایستگاه.

Chaivisut گفت که او همیشه می خواستم برای باز کردن رستوران خود را.

"من و همسرم بودیم و به دنبال (برای مکان)," او گفت:. "من در برکلی خودم و هرگز به سمت چپ. من در اینجا برای مدت زمان طولانی است."

Southside ایستگاه باز در میان COVID-19 همه گیر در پایان ماه آوریل با توجه به Chaivisut. او افزود که در حال انجام پناهگاه در محل سفارش گرفته شده تلفات در عملیات و کسب و کار کند بود که این رستوران برای اولین بار افتتاح شد. به تازگی شده است وجود دارد افزایش تعداد مشتریان جدید و در بازگشت.

با وجود این مشکلات و موانع از همه گیر Chaivisut گفت: او سپاسگزار از این فرصت برای باز کردن رستوران خود را و احساس خوش شانس به خانواده اش با او.

"تمام برجستگی ها به من و همسرم و دو دختر کوچک با من. وجود دارد یک منحنی یادگیری برای ما" Chaivisut گفت. "ما سعی می کنید به زمان برای آنها را بیش از حد و همچنین اجرای کسب و کار. آن را فقط من و همسرم در حال اجرا فروشگاه."

Chaivisut گفت که او بسیاری از کار در رستوران خود را مانند ساخت خانه خمیر و نان.

اگر چه این رستوران دارای یک تنوع از انتخاب Southside ایستگاه تمرکز هستند تایلندی, مرغ سوخاری, ساندویچ و پیتزا استفاده کرد لذیذ با توجه به Chaivisut. او اضافه کرد که او قبلا خدمت ساندویچ مرغ در یک پنیر مدیره pop-up به نام لو لو.

در علاوه بر این به گیاهی, پیتزا, مانند آنهایی که خدمت در پنیر مدیره Southside ایستگاه نیز پیتزا با گوشت, toppings, Chaivisut اشاره کرد. او افزود که این رستوران خواهد بود تلاش زرد کاری سیب زمینی با شکوه در ماه آینده.

Ruchi Aggarwal, یک Southside ایستگاه مشتری تحت تاثیر قرار گرفته بود, با کیفیت مواد غذایی و خدمات در رستوران.

"ساندویچ قابل توجهی بود ومزه و با قیمت مناسب" Aggarwal گفت: در یک پیام مستقیم در Yelp از. "میزبان دوستانه بود و غذا آماده بود و در زمان او گفت:. آنها ملاقات معیارهای من برای یک رستوران بیرونبر."

با توجه به آن در Facebook صفحه Southside ایستگاه ارائه انواع راه هایی برای مشتریان خود را برای دریافت سفارشات در طول COVID-19 همه گیر از جمله تماس منظقه وانت Grubhub و DoorDash.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن