پایدار و مقرون به صرفه مسکن کار می کند

هشت هفته به فرماندار اقامت در خانه سفارش های ملی ما, دولت و اقتصاد محلی را نابود شده است از اثرات COVID-19. ای

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

هشت هفته به فرماندار اقامت در خانه سفارش های ملی ما, دولت و اقتصاد محلی را نابود شده است از اثرات COVID-19. این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر هر کس از صاحبان کسب و کار, کارکنان, دولت, و مدارس. هفته گذشته اداره آمار کار گزارش نرخ بیکاری در ماه آوریل به 14.7 درصد با 36.5 میلیون نفر از کارگران تقاضا برای مزایای بیکاری بیش از دو ماه گذشته.

بعلاوه یک مطالعه اخیر از دانشگاه کلمبیا است طراحی بی خانمانی در ایالات متحده به رشد تا آنجا که 45 درصد این سال است. برای جلوگیری از این اتفاق فدرال اجاره برنامه کمک مانند بخش 8 مسکن انتخاب کوپن برنامه فراهم می کند که مستقیم پرداخت اجاره به صاحبخانه از طرف واجد شرایط خانواده ها باید گسترش یافته و به ارائه کمک به نگه داشتن خانواده های مستقر در طی چه خواهد بود همراه و دوره دشوار از بهبود. قهرمانان قانون به تصویب رسید در هفته گذشته توسط مجلس نمایندگان شامل مقررات برای گسترش چنین برنامه هایی برای ارائه کمک بیشتر به خانواده های نیازمند.

بسیاری از ما محلی صاحبخانه شده اند شرکت کننده در این بخش 8 برنامه برای دهه کمک به نگه داشتن ما سالمندان و افراد معلول و کم درآمد نیروی کار پایدار قرار دارد. اقتدار مسکن می خواهم از این فرصت برای تشکر از ما صاحبخانه برای ادامه حمایت خود از برنامه است. پس از اقامت در خانه سفارش در محل قرار داده شد و 23 خانواده جدید در حال حاضر امن و مقرون به صرفه محل به خانه تماس بگیرید با تشکر شرکت صاحبخانه. در این زمان وجود دارد باقی می ماند یک نیاز بزرگ ما را تشویق محلی ما صاحبخانه به ارائه مسکن برای دارندگان کوپن که به دنبال یک مکان به مکان زندگی می کنند.

سود اصلی از شرکت در این بخش 8 برنامه است که اجاره به موجر اما تضمین شده است. اگر مستاجر درآمد را کاهش داده و یا از دست رفته در مجموع تنظیم یارانه بخشی از پرداخت اجاره توسط سازمان مسکن در زمان به طور مستقیم به صاحبخانه. صاحبخانه نمی رنج می برند از دست دادن اجاره و ادامه می توانید برای کمک به خانه ما جمعیت های آسیب پذیر که در غیر این صورت در معرض خطر بی خانمانی است.

از دیگر مزایای این برنامه فراهم می کند به ما صاحبخانه 500 دلار جایزه امضای جدید برای صاحبخانه آسیب حفاظت تا 2000 دلار فراتر از جمع آوری سپرده صاحبخانه-درخواست بازرسی برای اطمینان از واحدهای نگهداری می شوند و اختصاصی سازمان مسکن کارکنان به سوالات پاسخ بی درنگ. ما نیز کارآمد برنامه مشارکت از طریق سند الکترونیکی ثبت و پردازش. اگر شما یک صاحبخانه که می خواهد برای حمایت از سانتا باربارا جامعه و شما باید یک واحد موجود به لیست با ما لطفا با ما تماس بگیرید لیزینگ عامل جری مورالس در (805) 897-1049 و یا از طریق ایمیل در jmorales@hacsb.org.

من با تشکر از شما برای توجه شما در این زمان نیاز.

راب Fredericks مدیر/مدیر عامل سازمان مسکن شهر سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب