قایقرانی در برابر باد: Kyte Crigger انعطاف پذیر سفر از طریق ژیمناستیک

Kموار افزایش بالاترین در برابر باد و نه با آن — این است که چگونه کال مردان, ژیمناستیک, کاپیتان تیم Kyte Crigge

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

Kموار افزایش بالاترین در برابر باد و نه با آن — این است که چگونه کال مردان, ژیمناستیک, کاپیتان تیم Kyte Crigger رسیده که در آن او امروز است.

هم زده توسط باد در بالای خاکستری اوج در برکلی و با خبری که ارشد خود را خواهد شد بیش از Crigger نشسته و بمب خود را در مسیر.

در این سال به تنهایی بوده است tempest اما Crigger هیچ غریبه ای به خیره به چشم طوفان و به سادگی افزایش فوق. هر چند خود را حرفه ای ژیمناستیک و در سال آخر به عنوان یک خرس شده است گل آلود چالش های هیچ کس نمی تواند پیش بینی کرده اند غلبه بر مشکلات است در Crigger خون و نام خانوادگی — تبدیل موانع به فرصت به پرواز او را تبدیل به قوی تر ورزشکار و فرد به طور یکسان.

از طریق تمام سختی ژیمناستیک بوده است باد زیر بال خود را.

او در اولین برخورد با ژیمناستیک بود زمانی که او 6 ساله — tagging همراه با مادر خود را در زادگاه خود از ویرجینیا او استفاده می شود به رفتن به سازمان دیده بان خواهر بزرگتر خود را به کلاس های ژیمناستیک در این نزدیکی هست ، به زودی به اندازه کافی یک مربی از او خواست برای پیوستن به ترامپلاین کلاس و Crigger در نهایت انتقال به مصرف ژیمناستیک درس خود را.

بر خلاف برخی از ورزشکاران که کشف شد به عنوان کودکی اعجوبه خیلی زود در Crigger برخاست را به عنوان یک ژیمناست بود و نه صاف.

"او نیست و او نمی تواند اجرا شود و مستقیما" به یاد می آورد مادرش Rika Crigger. "صادقانه بگویم من بسیار تعجب است که او به بود."

قبل از شروع ژیمناستیک Crigger شرکت در ورزش هایی مانند فوتبال و کاراته که در میان دیگر کودکان به عنوان به خوبی به عنوان خواهر و برادر خود را. آنچه او را جلب کرد به ورزش حتی در سنین جوانی یکی از آن چالش های منحصر به فرد که هیچ ورزشی ارائه شده — چالش های که در بالا از او در هر زمان او غلبه یک یا آموخته مهارت های جدید است.

"به دنبال بازگشت (ژیمناستیک) قطعا بیشتر به چالش کشیدن. من قوی بودم لاغر, twig, من نمی دانم که چگونه به نقطه انگشتان من — تمام آن چیزهایی که نمی آیند به طور طبیعی" Crigger گفت. "من شروع به در پایین تمام کسانی که آنجا بودند."

Crigger بود به سختی در دسترس ژیمناستیک جهان موردتوجه تا بعدا در زندگی حرفه ای او در مسابقات بزرگ شرکت کنند تا دبیرستان. فقط به عنوان او شروع به نشان می دهد وعده در اولین تمرین به عنوان بخشی از مدرسه خود را بالا, را, ژیمناستیک, تیم, او به شدت خود را شکست مچ پا و عمل جراحی قرار گرفتند که مورد نیاز یک پیچ قرار داده شده در استخوان خود را برای حمایت و تحرک است.

"او تمرین جدید dismount از حلقه" Rika Crigger گفت: او به عنوان منعکس شده در آسیب. "من فکر کردم همه این است که بیش از.' "

اگر صدمه به نظر می رسید یک شکست که تهدید به پایان خود ژیمناستیک حرفه ای آن را به پایان رسید تا بودن باد مخالف است که خود را تغییر دوره و او را به یک سطح بالاتر و تجدید تعهد خود را به این ورزش است.

هنگامی که او بهبود از آسیب Crigger نشان داد قابل توجه انتقال — پس از قرار دادن در 10 طبقه در سال 2014 Junior ملی المپیک قهرمانی او تکامل یافته و به یک قهرمان در همان رویداد سال بعد به دست آورده و دوم تمام اطراف در همان دیدار است. در سال دبیرستان خود را Crigger واجد شرایط برای سال 2016 P&G ایالات متحده ژیمناستیک قهرمانی بالاترین سطح رقابت های ملی.

استعداد و قدرت انفجاری شیفته مربیگری کارکنان نه تنها Cal اما همچنین بسیاری دیگر از تیم های دانشگاهی از جمله میشیگان نیروی هوایی و ایلینوی. هر چند برخی از این تیم ها ارائه شده کامل-سوار بورسیه او را انتخاب کال برای اعتبار آن به عنوان شماره 1 دانشگاه دولتی و فرصت های فراوان و تجارب جدید به منطقه خلیج را ارائه کرده است.

اما آب و هوا در خلیج به عنوان Crigger خواهد آمد برای پیدا کردن نیست همیشه آفتابی.

Wکلاه او را در انتظار در برکلی بودند متعدد طوفان که تاری پرواز خود را در مسیر دیگری از جمله آسیب خود را در سال اول یک محیط جدید متفاوت با روال آموزش مشکلات که از زندگی دور از خانه و گران قیمت در خارج از کشور, شهریه که همه را به چالش کشیده و او را بیشتر از او تا به حال انتظار می رود.

"در ابتدا به صداقت, من می خواستم به رها کردن از برکلی پس از سال اول" Crigger اعتراف کرد. "من انتظار نداشتم که از آن می شود که زندگی سخت و دور از خانه و پس از آن بود بسیار پول است."

چه حرف خود را در چشم انداز فرصت های ارائه شده ،

"تابستان بعد از سال اول من قادر به زمین کارآموزی در سان فرانسیسکو" Crigger گفت. "پس از آن اتفاق افتاد و من متوجه شدم که آن همه ارزش آن همه تلاش و همه چیز. من خودم متعهد به آن است و هرگز به عقب نگاه کرد."

به همین دلیل او قادر به استقامت از طریق اولیه این سختی ها اما ممکن است با تشکر از ویژگی های متمایز تعبیه شده در نام خود را. متولد سابق خواننده ژاپنی و آمریکایی باس بازیکن او داده شد یک نام است که نه تنها puns "بادبادک" در انگلیسی بلکه متشکل از دو کانجی ژاپنی نامه یک معنی "تصفیه" و "وتر."

به عنوان مواردی نام او را کشت رشته ساخته شده او را یک رهبر قوی است که متصل و الهام بخش مردم هر دو در داخل و خارج از ورزشگاه. شور و شوق خود را برای ورزش خود نیز اغلب اعتصاب وتر با هم تیمی های خود.

Studiousness و شور و شوق برای ژیمناستیک هستند به طور گسترده ای توافق متمایز صفات شخصیتی از Crigger. کال سر مربی J. T. اوکادا توصیف او را به عنوان بسیار فعال و هم تیمی Jonathan وانگ تحسین Crigger را تعیین شخصیت.

"این بسیار روشن است که او را دوست دارد و او را مایل به قرار دادن هر آنچه که او می تواند به رقابت در بهترین سطح" وانگ گفت. "او واقعا یک شخص متمرکز گاهی اوقات بیش از حد تمرکز می کنم. اما او قطعا کسی است که مجموعه یک هدف است و واقعا متعهد به دستیابی به آن است."

یکs فارغ التحصیل از زمان دانشکده هاس کسب و کار, رئیس جمهور سابق دانش آموز-ورزشکار کسب و کار و شبکه سه زمان دریافت کننده از کوه و اقیانوس آرام فدراسیون ورزشی همه-علمی افتخارات Crigger محور کالج خود را تجربه در اطراف تعادل دقیق علمی برنامه با تعهد خود را به آموزش.

مسلما مهم تر از توانایی خود را برای مدیریت شلوغ, برنامه Crigger رهبری می ایستد در راه او را کمک کرده و به نوبه خود تیم خود را به یک گره جامعه است.

او متوجه اولیه در طول زمان خود را به عنوان کاپیتان اهمیت متصل بودن به عنوان یک تیم به دلیل عدم وجود آن باعث شد برخی از اعضای از دست دادن انگیزه.

"هنگامی که مردم احساس جامعه و خانواده کمک می کند تا نگه داشتن آنها را با انگیزه" Crigger تاکید کرد. "ما نمی دید بنابراین ما دست در ژیمناستیک."

به منظور تقویت پیوند Crigger آمد تا با ایده های متعدد از جمله تیم شام و اضافی جلسات تیم به بیش از اجرای برنامه. یکی از نوآورانه خود را تلاش برای اتصال این تیم بود که از طریق مصاحبه — اول داده شد نوت بوک به مصاحبه تمام اعضای تیم و خواسته شد به ارائه هنگامی که آنها به پایان رسید که معلوم بود موفق تر از او انتظار می رود.

اوکادا به رسمیت می شناسد تاثیر Crigger رهبری و راه خلاقیت خود را در آینده با تیم پیوند فعالیت های ساخته شده است که تاثیر ماندگاری در underclassmen در تیم ملی.

"او بسیار اندیشمندانه رهبر و او واقعا تلاش می کند به اعتصاب تعادل بین دوستی و رهبری گاهی اوقات با دیدن فراتر از آنچه آنها می خواهند به شنیدن" اوکادا گفت: از Crigger رابطه با هم تیمی های خود.

یکfter سه سال و نیم از تعهد و رهبری معمولا انتظار برای دیدن کار سخت خود را آشکار در دیدار نهایی و یا عملکرد. Crigger را حرفه ای ژیمناستیک, اما, بود به طور غیر منتظره قطع توسط COVID-19 pandemic, سرقت از او این شانس را در یک کتاب داستان ،

"پس از تمام اخبار آمد که بقیه فصل رو لغو رفتم تا خاکستری اوج فقط با خودم و سپس پرسید:" چه ژیمناستیک به من آموخت؟' "Crigger recollected. "یکی این است که از هر مانع یک فرصت برای تبدیل شدن به بهتر است. نکته دوم این است که هرگز بیش از حد راحت است."

Crigger در حال برنامه ریزی بر کار در زمینه بانکداری سرمایه گذاری در اینجا در منطقه خلیج هنگامی که این بیماری همه گیر سایه برداشته است. او در نظر دارد برای آوردن مهارت های مهم او آموخته است که در طول کوتاه حرفه ای در ژیمناستیک به زندگی پس از فارغ التحصیلی. Crigger همچنین قصد دارد در دنبال بازی رایانه به عنوان یک راه برای حفظ رابطه با دو و میدانی و تنظیم مناظر خود را در مسابقات قهرمانی ملی یک مرحله او آشنا در حال حاضر.

با تبدیل ناملایمات به قدرت به صعود Crigger تکامل یافته است به یک رهبر با طرز فکر از طریق 16 سال ژیمناستیک. آیا او یک ژیمناست, رهبر, یک تحلیلگر سرمایه گذاری و یا یک بازی رایانه ورزشکار اساسی خود را شخصیت همیشه همان باقی می ماند.

"من فقط می خواهم خودم را متعهد به چیزی به طوری که من می تواند تاثیر خوب," او گفت:.

با شور و شوق و تعهد Crigger مگس نه فقط هر جا که باد او را طول می کشد اما بالاتر است.

Eriko Yamakuma پوشش مردان ژیمناستیک. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب