Superfest فیلم کوتاه, پانل, بررسی افزایش دید از ناتوانی در جریان اصلی فیلم

Superfest جهان طولانی ترین ناتوانی جشنواره ادامه داد: آن ADA-30 جشن با ناتوانی غرور فیلادلفیا با نمایش فیلم کو

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

Superfest جهان طولانی ترین ناتوانی جشنواره ادامه داد: آن ADA-30 جشن با ناتوانی غرور فیلادلفیا با نمایش فیلم کوتاه است که ارائه بدون نگه می دارد-منع نگاه اجمالی به تنوع و ناتوانی است. ژوئیه 10 غربالگری شد و پس از بحث پانل از فیلم' تاثیر در چشم انداز فعلی و رشد حرکت از ناتوانی دید در جریان اصلی فیلم است.

در حال حاضر جشن 20 سال از اولین فیلم کوتاه "ناتوانی فرهنگ رپ" ایجاد شد و از اواخر Cheryl وید فرهنگی هنری شاعر و نوازنده ناتوانی و فعال حقوق دانشگاه برکلی alumna. حتی به عنوان قدرتمند کلمات موزون رپ نوردد مخاطبان از طریق ناتوانی جنبش حقوق — که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه باید نقش زیادی — طیف متنوعی از ناتوانی صدای unapologetically روشنگری مخاطبان معلولیت فرهنگ: "آن را در مورد که ما که هستیم ... این در مورد قدرت و ... آن را مورد آزادی!"

به عنوان روزنامه نگار لارنس کارتر-طولانی گفت: اکثر رسانه ها در اطراف ناتوانی به نظر می رسد به التماس را شامل می شود و پذیرفته اما "ناتوانی فرهنگ رپ" در مخاطبان و خواسته است که آن را می بیند "ناتوانی در, ناتوانی خود شرایط است." کارتر طولانی است که در زمان مدیر ارتباطات در برکلی بر اساس حقوق معلولین آموزش و پرورش و صندوق دفاع و سران آن از کار افتادگی و رسانه ها داد پروژه.

2016 کوتاه "آرایشگر آگوستا" است در مورد یک مرد جوان که مبتلا به بیماری اختلال سلوک و اختلال بیش فعالی کمبود توجه. هنوز هم او می یابد راه خود را به اتصال: او می پوشد یک ابرقهرمان و مهار خود را ابرقدرت برش مو به خصوص برای بی خانمان جامعه در خیابان های تورنتو در شب.

آوانگارد 2014 "Bastion" برگ مخاطبان تقریبا در یک حالت حیرت. مرد طاس بود بینایی خود را در یک پنجره مغازه و داشتن تصمیم گرفت که او نیاز به یک مدل موی های کوتاه کردن مو از آرایشگر در داخل و حتی می پردازد او برای برش.

پنل مدیر و Superfest هماهنگ کننده امیلی Beitiks توضیح داد که "Bastion" باز کرده بود به عنوان یک نصب و راه اندازی قطعه در یک گالری هنری که در آن بینندگان نشسته در یک آرایشگر صندلی در وسط اتاق و به تماشای فیلم در حال پخش در صدای فراگیر. آنچه از آن ساخته شده هیجان انگیز برای Superfest بود این فیلم کوتاه خفا رویکرد از جمله ناتوانی با در نظر گرفتن یک چشم انداز متنوع. شخصیت سرب است که توسط فردی مبتلا به اوتیسم چند, ناتوانی هرگز وارد مکالمات در سراسر فیلم در هر یک از جریان اصلی جشنواره بود که در آن به نمایش در آمد.

بعدی, انیمیشن کوتاه 2014, "فلفل قرمز داستان" به کارگردانی Patty برن از بنیانگذاران منطقه خلیج مبتنی بر گناهان نامعتبر پروژه که بر ناتوانی عدالت در هنرهای نمایشی. کوتاه به خودی خود یک طنز و جالب نگاهی بر تابوهای هر دو در داخل و خارج از ناتوانی است.

2015 "حق به نجات" مجموعه پس از طوفان کاترینا برجسته ضرورت مبرم از شهرستانها شامل نیازهای افراد معلول در مدیریت بحران برنامه است. یکی از این داستان دلخراش است اواخر Benilda Caixeta که مبتلا به دیستروفی عضلانی و با استفاده از یک صندلی چرخدار. او رها شده و با راننده ای که به او می گوید "من نمی توانم بیایم و شما, من خانواده خود نگران است." دوست او روایت خود را چگونه مکالمه تلفنی است برش های کوتاه به عنوان floodwater از شکسته levees سراسیمه به Caixeta خانه.

نهایی کوتاه بود و در سال 2012 "همه چیز باور نکردنی است." آن به شرح زیر Agustin هندوراس که با استفاده از یک صندلی چرخدار با توجه به دوران کودکی فلج اطفال. او شده است دقیق و پر زحمت ساخت یک هلیکوپتر قطعه قطعه از ضایعات مواد از سال 1958. واکنش های او طیف وسیعی از تحسین به تمسخر حتی به عنوان مردم در اطراف او می گویند وظیفه او این است که غیر ممکن است.

پانل بحث و سپس تبدیل به های اخیر شتاب از کار افتادگی در حال حاضر تبدیل شدن به بخشی از جریان اصلی فیلم در راه آن نشده بود قبلا. روزنامه نگار Ajani موری که هر دو بازیگر و سخنران عمومی احساس می شود که چرا در جهان تبدیل شده بود کوچکتر است. با پخش آنلاين خدمات رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب و هنرمندان نیست باید از طریق استودیوهای بزرگ و تلویزیون های دیگر. به عنوان کارتر-بلند گفت: "شما نمی توانید با قرار دادن جن در بطری در حال حاضر ... (مردم) گرفتن هیپ به این ایده وجود دارد همیشه یک ناتوانی تاریخچه وجود دارد همیشه از کار افتادگی فرهنگ است. و آنها شروع به تعجب می کنم چرا که آنها در مورد آن می دانیم."

در پاسخ به مخاطبان سوال در مورد نحوه بستن شکاف و آموزش جهان موری توضیح داد که در حالی که سیاست و حقوق را می توان به درک هنر است "قابل فهم و قابل لمس است." کارتر-طولانی اضافه شده است که هنری رسانه هستند یک راه خوب برای حساس کردن مردم از وارد شدن به قلب خود را برای اولین بار قبل از وارد شدن به قوانین.

اعضا همچنین مشاوره برای فیلمسازان مشتاق در مخاطب است. فیلمنامه متی Alaniz خواست فیلمسازان به "ایجاد محتوا و قرار دادن آن وجود دارد. امکان استفاده از این واقعیت است که توانایی ضبط مطالب در جیب هر کس در حال حاضر." موری با تاکید بر اهمیت جامعه و شبکه به منظور انجام این کار در حالی که کارتر-طولانی چپ مخاطبان و کاربران این تضمین: "یک تاریخچه و یک نسب و یک جامعه را در اینجا است که شما کردم."

تماس با هاری Srinivasan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب