روز یادبود پخش

بابا Barbarans خواهد شد فرصت را به جمع آوری با هم از راه دور این روز یادبود به افتخار کسانی که زندگی خود را قر

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

بابا Barbarans خواهد شد فرصت را به جمع آوری با هم از راه دور این روز یادبود به افتخار کسانی که زندگی خود را قربانی جنگ در خاک های خارجی. ارائه شده توسط Pierre Claeyssens جانبازان بنیاد (PCVF) های تلویزیونی پخش می گیرد چهار شنبه, مارس 25 بر KEYT کانال 3 در 4 p. m.

این برنامه متشکل از میان چیزهای دیگر, باز بیانیه ای از سرهنگ Philip J. Conran (USAF, ret.), سنتی پرحرف صفوف منظم در S. B. گورستان سرود ملی خوانده شده توسط دیوید گونزالس و یک گروه کر آواز "Shenandoah." این رویداد را نیز شامل سخنرانان سرتیپ فرد لوپز Vandenberg نیروی هوایی پایه Anthony J. Mastalir و PCVF بنیانگذاران سرهنگ جان Blankenship خواهد شد که بحث در مورد کار اعضای خدمات در حال انجام در خطوط مقدم برای کمک به مبارزه با COVID-19. پخش خواهد شد و نتیجه گیری با یک بوق عملکرد "شیپور خاموشی" و "Missing Man" پرواز بیش سازند. ببینید pcvf.org/memorial-day-2015

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب