الهی نرمی 'آرامش بخش فیلم های قدیمی با جو پرا'

شنا بزرگسالان به مدت طولانی جشن هرج و مرج است. از "ربات مرغ" به "Rick and Morty" به هر چیزی بازیگران Eric Andr

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

شنا بزرگسالان به مدت طولانی جشن هرج و مرج است. از "ربات مرغ" به "Rick and Morty" به هر چیزی بازیگران Eric Andre یا Tim Heidecker, شبکه revels در پوچی و می تواند کودک پوستر برای مهربان "شما فقط آن را دریافت نمی کند."

جو پرا کار در شبکه چیزی متفاوت است. خود را نشان می دهد "جو پرا گفتگو با شما" تا حد زیادی از مراکز خود در سراسر mundanity به جای عینک. آن است که در مورد هر چیزی از غذاهای صبحانه به مواد معدنی به موش کنترل در آلبرتا. بعضی اوقات پرا تمرکز تغییرات از این قرار است موضوع این قسمت به چیز دیگری به طور کامل به عنوان طرح توسعه.

در مه 20, شنا بزرگسالان قرار داده جدید شبه مستند تصویری, "آرامش بخش فیلم های قدیمی با جو پرا" در آن کانال یوتیوب. بر خلاف "جو پرا مذاکرات با شما" با این حال, این نصب جدید است که تا حد زیادی plotless یک سری به ظاهر تصادفی فیلم با هم گره خورده توسط پرا نور و کمدی روایت. آن هم در یک کلمه جادویی.

بر خلاف منظم قسمت از پرا این سری eponymous میزبان به سختی در این ویدئو بصری. در اغلب موارد او شنیده است: پس از وزش متلاطم آب و موسیقی شروع به بازی کوچک cardinalfish نوبت به دوربین به عنوان پرا استقبال بینندگان آماده سازی آنها برای آرام سفر آمده است. آوازی خود حضور است که هرگز خسته کننده. او طول می کشد زمان کافی بین جملات و توانایی غیر طبیعی به می دانم که زمانی که به صحبت می کنند و زمانی که اجازه دهید به یک شات برای خود صحبت می کنند.

این عکس از یک موضوع به موضوع در یک لحظه اما انتقال به ندرت نامطلوب. مونتاژ خود را به نظر می رسد برای ایجاد یک سبک جدید است. این یک فیلم مستند طبیعت با ظاهر راوی دانای کل است ولی تظاهر به آن و عملا هیچ تلاشی در داستان منسجم و یا روایت است. این فیلم نیز ممکن است فیلم های سهام برای همه عمل آن را ارائه کرده است. در این ویدئو شروع می پرسد کمی از مخاطبان خود به جز تنها به تماشا و صبر کنید و گوش دهید. پرا این را می داند و تماس تصویری "کمی بیشتر گاه به گاه بیش از حد معمول" بین عکس یک زرافه خیابان چرخ سفالگری و قهوه جوش.

"آرامش بخش فیلم های قدیمی" فقط در حال حاضر دمدمی لحظات و جوک. پرا نرخهای پایین در داخل و خارج از عقل مانند یک حکیم و درگیری بین خستگی و هرج و مرج است كه نشان دهنده دقت کنید. مادام د Staël گفت: در زندگی باید یکی را انتخاب کنید بین خستگی و درد و رنج به طور ضمنی ترجیح می دهند حضور احساس به هیچ چیز در همه. چه پرا درک زیبا نرمی است که می توان در دنیوی و خسته کننده است.

در حالی که اپیلاسیون شاعرانه در مورد Austin Powers پرا توصیف یک شهر تنها با سبز stoplights — "سرگرم کننده تصور کنید اما در زندگی واقعی کشنده است." او خشکی تحویل تمایز دیگری بین این و دیگر روایت فیلم از یک شبیه طبیعت است. صدای او است که به عنوان فرمانده به عنوان مورگان فریمن و نه به توصیفی که دیوید مستند است. اما جو پرا قدرت پیدا کردن لذت در کوچکترین لذت از زندگی را به عنوان او صحبت می کند به عنوان اگر او نمی خواست به.

در سراسر "آرامش بخش فیلم قدیمی" بینندگان ممکن است از خود بپرسید چه آنها در حال تماشای. پرا این را می داند. در نیمه راه از طریق ویدئو, او می گوید: "من آرزو می کنم ما می تواند همه دیدن جهان از طریق چشم از یک شاعر" به عنوان دوربین به ارمغان می آورد خود را به اولیه که cardinalfish. و سپس ناگهان مشاهده می کنیم که این تصویر از نقطه نظر یک شاعر واقعی به دوربین کاهش به یک شات از پرا fascinatedly تماشای یک آکواریوم. سکوت حاکم به عنوان بینندگان را به تماشای این قوز بی ادعا مرد delightedly مطالعه گرمسیری شنا کردن ماهی قبل از او.

این نقطه که در آن "آرامش بخش فیلم های قدیمی" می رود از یک عاطفی اش به حرکت قطعه هنری. پرا میدارد خود تن به بالا اما رابطه بین او و بیننده عمیقتر است با این درک جدید. بیش از عکس از داخل هواپیما پرا می پرسد بیننده "در این لحظه اگر شما می تواند در هر نقطه از جهان که در آن شما خواهد بود؟" مکث در گفتار خود اجازه می دهد تا برای انعکاس و تحقق است که تا زمانی که فیلم به پایان می رسد وجود دارد هیچ چیز دیگری احتمالا می تواند نیاز به قبل از پرا باعث می شود نور اما صادقانه شوخی در مورد گرفتن یک قایق سوار را از طریق میلواکی قبل از بازی فیلم که فقط.

لحظات پایانی فیلم, میلواکی, صحنه, برخی از مهمترین و آرامش و لمس کردن قطعه از فیلم وجود دارد. آنها از هیچ چیز تحمیل شهرستان skylines و unmoving پرنده مجسمه. موسیقی است که نقش آرام است و مهار و یک آهنگ پرا می گوید "من دوست اوون" آوردن آشنایی و صلح به یک سفر که احتمالا نمی شده اند به عنوان کوتاه به عنوان آن بود.

"آرامش بخش فیلم های قدیمی" است پرا جهان. آن است که مالامال از انسانیت صبر و تواضع و زیبایی و عشق است. برای 22 دقیقه زرق و برق دار, ترجیحا کسانی که در ساعت پایانی شب هر کسی می تواند در آن زندگی می کنند.

"آرامش بخش فیلم های قدیمی با جو پرا" در دسترس است در یوتیوب.

"جریان Diaries" مقالات توصیه های روزانه کال کارکنان در دستکمگرفتهشده مطالب موجود در جریان سیستم عامل است.

تماس با خدمه Bittner در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن