حقیقت ناخوشایند در مورد حشیش گزارش

این مستقل's اخیر داستان "سانتا باربارا شهرستان برای سرکوب شاهدانه?" نتواند با علامت ضد شاهدانه تعصب و بی توجهی

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

این مستقل's اخیر داستان "سانتا باربارا شهرستان برای سرکوب شاهدانه?" نتواند با علامت ضد شاهدانه تعصب و بی توجهی به حقایق است که اجرای خلاف خبرنگار تمایل برای به تصویر کشیدن آینده هیئت ناظران شنوایی به عنوان نوعی از جنگ بین روستایی انگور تولید کنندگان و احتکار شاهدانه کشاورزان است.

برای ایجاد درام و تنش در او روایت ملیندا سوختگی تقویت تبلیغات یک نئو-prohibitionist سازمان است که در زمینه های متعدد پرونده های حقوقی علیه این شهرستان است. داستان نیز نادیده گرفته مزایای فوق العاده ای که قانونی شاهدانه کشاورزی به ارمغان آورده است به شهرستان ما و این واقعیت است که قریب به اتفاق اکثریت بابا Barbarans حمایت از آن. این است که هر دو غیر مسئولانه گزارش و یک بی اعتبار کردن به مستقل's شهرت برای دقت و انصاف.

هنگامی که هیئت ناظران وظیفه آن برنامه ریزی کمیسیون با پیشنهاد تغییرات به زمان شاهدانه فرمان رئیس هیئت مدیره گرگ هارت تاکید کرد که تمام تغییرات پیشنهاد باید "مبتنی بر شواهد" به معنی حمایت علمی و واقعیت های عینی. چه برنامه ریزی کمیسیون بازگشت با این حال یک روند بوروکراتیک که تنها appeases کوچک اما گروه آوازی از شاهدانه naysayers به جای انجام این جهت از نمایندگان منتخب مردم است. کمیسیون برنامه ریزی توصیه که مشروط به استفاده از مجوز (فنجان) توان مورد نیاز برای تمام پروژه های شاهدانه را پرتاب کل شهرستان فرآیند توسعه به بی نظمی در حالی که ایجاد هیچ وجه منافع عموم است.

فنجان های مورد نیاز برای پروژه های توسعه است که ممکن است در شرایط خاص نیاز به, اما این غیر ضروری است چرا که قانونی شاهدانه است که به شدت تنظیم شده و نیاز به مرور باور نکردنی و خم از صدور مجوز و اجازه از الزامات متعدد دولت و سازمان های محلی. سطح دقیق نظارت موظف فعلی فرمان از راه سالانه بازرسی و انطباق با الزامات این بسیار بیشتر تنظیم شده محصول در جهان است. Santa Barbara County شاهدانه که فرمان و همراه بررسی های زیست محیطی اجرا می شود صدها نفر از صفحات و پوشش می دهد تمام پتانسیل اثرات از روشنایی به بو به ترافیک.

به سادگی نیاز به یک جام را ایجاد می کند یک بار از بوروکراسی و نوار قرمز بدون ارائه عمومی با هر معنی دار بهره مند شوند. چه آن را انجام دهد اما درایو کوچک بسیاری از شاهدانه کشاورزان از کسب و کار با اضافه کردن هزینه های عظیم و تاخیر. آن را نیز خفه کردن کل شهرستان توسعه خط لوله برای سال آینده از آنجا که هر شاهدانه پروژه به صورت اجباری جلسه عمومی و نقد و بررسی توسط کمیسیون برنامه ریزی.

شهرستان برنامه ریزی کمیسیون در حال حاضر دارای 24 جلسات در هر سال است. وجود دارد بیش از 200 شاهدانه پروژه در برنامه صف در حال حاضر. انجام محاسبات ریاضی است. حتی اگر کمیسیون برنامه ریزی چیز دیگری نداشتند اما شنیدن دو یا سه شاهدانه پروژه در هر جلسه که می تواند در سرعت فوق العاده خطرناک آن را چهار سال به آدرس فعلی برنامه های کاربردی. و است که نادیده تمام توسعه پروژه های تحت برنامه ریزی کمیسیون قضایی است.

بیایید دایره به مستقل's مقاله برای یک دقیقه. آن را با تمرکز بر سه موضوع کلیدی مطرح شده توسط anti-شاهدانه مخالف است. برای اولین بار بود که بوی. این مهم است که توجه داشته باشید که بوی بد این است که اصولا یک ساحل جنوبی موضوع در کارپینتریا دره که در آن حشیش است که در گلخانه رشد واقع در مجاورت نزدیک به خوابگاه. از همه بوی شکایات دریافت شده توسط این شهرستان در سال گذشته بیش از 95 درصد واقع در کارپینتریا. از دیگر 5 درصد و بیشترین آن مربوط به غیر قانونی رشد می کند در مناطق دیگر از شهرستان و یا در چند مورد کوچک شخصی حقوقی رشد می کند. هیچ یک از آنها مربوط به حقوقی مجاز, هوای آزاد, در حال رشد در Ag دوم زمین. صفر. فعلی شاهدانه فرمان در حال حاضر شامل الزامات سختگیرانه برای کنترل بو در کارپینتریا منطقه است. و بر اساس عدم شکایت در بقیه شهرستان, آن را ناچیز موضوع در جاهای دیگر.

سود خالص برای عموم از نیاز فنجان در تمام شاهدانه پروژه ؟ هیچ چیز.

مسئله دوم این مقاله برجسته است که به اصطلاح "محصول تضاد" یا "کشاورزی ناسازگاری." که کلمه کد برای آفت کش ها اعمال نقض قانون دولت اجازه می دهد خود را از مواد شیمیایی سمی به سقوط بر روی همسایه خواص و محصولات. آن نیز شناخته شده در میان کشاورزان به عنوان "overspray" یا "آفت کش رانش."

این مقاله با استفاده از یک مثال از یک 2019 حادثه زمانی که Fiddlestix کارخانه شراب سازی کارکنان oversprayed سازمان حفاظت محیط زیست از تنظیم مواد شیمیایی کشاورزی بر روی یک نزدیکی مزرعه شاهدانه از جمله بر روی یک خانه که در آن یک خانواده با سه بچه ها خواب بودند. خبرنگار به طور کامل نادیده گرفته شده که به گزارش سانتا باربارا شهرستان را کشاورزی کمیسیون بررسی حادثه یافت Fiddlestix غفلت و جریمه این شرکت است. این حذف از داستان گیج کننده از خبرنگار تا به حال یک کپی از Ag کمیسیون' گزارش. چرا او ترک این واقعیت مهم از داستان ؟

سومین موضوع مطرح است این ایده که شاهدانه ترپن ها (عطر و طعم مولکول) یک ابرقدرت است که اجازه می دهد تا آنها را به سفر از طریق هوا و قرار دادن خود به شراب و انگور و در نتیجه باعث خرابی آنها است. این فانتزی شده است و در عوض از طریق مطالعات علمی و همچنین نتواند اساسی ترین زمین-حقیقت تست. حشیش بوده است رشد در مجاورت شراب انگور برای سال در شهرستان ما. اگر این قرار بود برای خراب کردن شراب, آن را در حال حاضر. هنوز هیچ محلی خمار می توانید نقطه به یک بطری شراب یا بن انگور که شد خراب نزدیکی میان باغ های انگور و مزارع شاهدانه.

شهرستان سرپرستان باید تقدیر نیست, انتقاد, برای چشم انداز خود را در اتخاذ یک مسئول شاهدانه فرمان و کردار خود در ساخت کوچک افزایشی تنظیمات به آن پس از. مزایای به شهرستان ما از این کسب و کار کشاورزی هستند غیر قابل انکار است. این UCSB اقتصادی هوا شمارش 5,000 مشاغل جدید که ایجاد شده در این شهرستان از قانونی شاهدانه. به تاریخ حشیش مالیاتی ارائه شده حدود 20 میلیون دلار به این شهرستان و در مسیر به مجموع 9 میلیون دلار در این سال مالی. قانونی شاهدانه یکی از تنها رشد صنایع و رشد درآمد مالیاتی جریان ما شهرستان در طول این رکود اقتصادی است. من با اعتماد به نفس است که ناظران می بینیم که قریب به اتفاق مزایای به شهرستان ما بسیار افست و بیشتر از ناراحتی از تحمل برخی از مخالفان سیاسی و, در زمان حمله شخصی.

من همچنین امیدوار است که در آینده هم مستقل برگزار خواهد شد به عادلانه تر و هدف استاندارد در پوشش خود از شاهدانه مسائل.

اندرو برنج یک سخنگوی شمال شهرستان کشاورزان صنفی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب