بازیکنان پست: دادن یک صدای دانشجو-ورزشکاران در حالی که ورزش باقی می ماند کنار

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT 22 مه سال 2020زمانی که در حال انجام coronavirus همه گیر لغو

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

زمانی که در حال انجام coronavirus همه گیر لغو مانده از PIAA زمستان قهرمانی و همه بهار و ورزش های نجومی محلی دانشجو-ورزشکاران از دست این شانس را به نفع خود بازی و قهرمانی و مدال.

آنها از دست این شانس را به خاطرات. به رشد به صورت جداگانه از طریق موفقیت و شکست است.

آنها از دست این شانس را به داستان خود را.

ما می خواهم به آنها که آخرین فرصت بازگشت. حداقل در بعضی از فرم.

چند سال پیش GameTimePA شروع به یک سری نام بازیکن پست یک فرصت برای ورزشکاران دبیرستان به نوشتن داستان کوتاه در مورد موفقیت های خود مبارزات و رشد در این زمینه ها و دادگاه ها.

با ورزش هنوز برای کنار هم بودن ما می خواهم به این مجموعه بازگشت.

اگر شما یک دانش آموز-ورزشکار در GameTimePA منطقه — نیویورک Adams, لبنان, Franklin و شهرستان Fulton -- ما می خواهیم به شنیدن از شما. به ما بگویید داستان از دبیرستان خود را حرفه ای و یا 2019-20 فصل است.

بیشتر: PIAA ورزشی: شناخت نیویورک-Adams ارشد دانشجو-ورزشکاران که از فصل بهار

بیشتر: از طریق فروتنی و سختی مرکزی نیویورک, والیبال, ستاره می شود, بخش من بازیکن

ما می خواهیم به شنیدن در مورد آنچه که شما می خواهید به یاد داشته باشید بسیاری از بازی خود را روز. چه درس شما را به دور از زمان خود را در این زمینه و یا دادگاه. چگونه شما و هم تیمی های خود را رشد به عنوان بازیکن و مردم را از به چالش کشیدن لحظه ای و یا شکست.

و است که می تواند شامل چند ماه گذشته است. اگر شما از دست رفته خود را نهایی فصل به دلیل coronavirus لغو ورزشی بهار و پایان زمستان قهرمانی به ما بگویید که در مورد آنچه که شما امیدوار به انجام رساندن و چگونه شما در برخورد با آن است.

که شما تکیه بر پشتیبانی? چگونه شما منعکس شده بر روی آنچه که شما قادر به انجام چهار سال گذشته?

ما دوست داریم به شنیدن از شما.

چگونه این سری کار می کند

هر علاقه مند دانشجو-ورزشکاران باید ایمیل دن Sostek (فرانکلین و شهرستان Fulton) پت Huggins (Lebanon County) یا مت Allibone داستین لوی و کوین مور (نیویورک و آدامز استان ها) بسته به جایی که شما زندگی می کنند. شما می توانید تماس با ما اطلاعات زیر.

خود را به ما بگویید داستان ایده و ما با شما کار می کنند به صورت جداگانه به آنها را تبدیل به ستون است که منتشر خواهد شد. ydr.com, eveningsun.com, ldnews.com یا publicopiniononline.com.

داستان های خود را نیز برجسته خواهد شد ما جمعی صفحات رسانه های اجتماعی.

این داستان لازم نیست به مدت طولانی — 300 به 500 کلمه است. و یا شما می توانید یک دو دقیقه یا کمتر تصویری. آنها به معنای یک فرصت به خودتان را بیان کنید و اجازه دهید خود را در جوامع دانستن بیشتر در مورد شما و هم تیمی های خود را.

شما انجام داده ایم که از شما شروع به بازی high school sports و شما می باید در ادامه انجام آن در این بهار. امیدوارم این سری به شما می دهد برخی از این جنبه به عقب.

ما به دنبال به جلو به صحبت کردن با شما.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب