این معلم مهد کودک کوه بالا رفت. اورست در تابستان امسال تا کنون که بدون ترک مرکزی بهبهان.

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 2:29 PM EDT Jul 9, 2020پیت LoBianco خود را جشن گرفتند 42nd تولد در یک ر

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

پیت LoBianco خود را جشن گرفتند 42nd تولد در یک راه خاص این سال است.

شمال شرقی دبیرستان صلیب کشور مربی به دست آمده ارتفاعات رسیده توسط چند نفر دیگر. با کمک برادرش استفان LoBianco پنجه تک-چالش روز به نام "Everesting."

"Everesting" یک چالش فیزیکی است که در آن یک فرد کامل در مجموع عمودی صعود معادل بالا رفتن از کوه. اورست است که 29,029 پا بالا. LoBianco به اتمام صعود بر روی دوچرخه خود را.

چالش این است که صادر شده و ثبت شده توسط یک گروه به نام Hells 500. برای کسب جایگاه خود را در سالن از شهرت شما باید انتخاب کنید یک تپه در هر نقطه در جهان و تکمیل مداوم تکرار این فعالیت تا زمانی که شما رسیدن به ارتفاع جهان بلندترین قله.

LoBianco نیز یک معلم مهد کودک در کوه گرگ ابتدایی و رقابت در ماراتن ورزش های سه گانه و حتی ورزش های سه گانه مرد آهنین.

اما این گفته او به طور کامل متفاوت است.

"رفتن به این, من نمی دانم چه به انتظار" LoBianco گفت. "من می دانستم که هنگامی که من آغاز شده بود وجود دارد هیچ پشتوانه پایین."

روز قبل از او "Everesting" چالش LoBianco همکاری با یک موسسه خیریه محلی برای چالش.

جمع آوری پول برای زندگی جدید برای دختران

برادر خود را توصیه می شود که او را انتخاب کنید زندگی جدید برای دختران از آنها واقع شده در سمت راست Lewisberry جاده که در آن او انجام شده بود را به چالش بکشد.

"من قادر به در تماس با کتی کلی که مسئول جمع آوری کمک های مردمی و من به او گفتم آنچه من می خواستم برای انجام و او همه آن را," او گفت:. "او به من گفت که او را به راه اندازی یک Facebook رویداد و من پی پال خود اطلاعات, بنابراین من می تواند آن پست در رسانه های اجتماعی به طوری که مردم می تواند کمک."

زندگی جدید برای دختران است یک برنامه مبتنی بر ایمان است که با این نسخهها کار با زنان مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به الکل به عنوان به خوبی به عنوان دیگر جدی زندگی-کنترل مسائل.

بیشتر: به محلی نیویورک: جامعه کمپین خیریه در $1.5 میلیون خوانده شده را علامت

"زمانی که پیت رسیده و به من گفت که او انجام برخی تحقیقات در مورد ما و ارزش آنچه ما انجام می دهند در جامعه است که گرم قلب من کند." "سپس او به من می گوید او می خواهد برای قرار دادن با هم یک جمع آوری کمک برای ما و من شد پر از شادی."

هنگامی که کلمه در مورد جمع آوری کمک های کمک های آغاز شده در آینده.

"او را به فکر می کنم در مورد کسی دیگری در روز تولد خود را و مایل به کمک به یک سازمان مانند ما واقعا شیرین بود از او کند."

تکمیل "Everesting" چالش

با توجه به Hells 500 کمتر از 9,000 نفر در سراسر جهان را تکمیل کرده اند "Everesting" تلاش و LoBianco بود در تلاش برای اضافه کردن نام خود را به لیست.

کوهنوردان باید ثبت تلاش خود را در Strava یک برنامه استفاده می شود برای پیگیری دویدن و دوچرخه سواری تمرینات. کوهنوردان نیز باید برای رفتن به پایین همان تپه آنها سوار و خواب در طول تلاش.

او شروع به سوار خود را در 2:15 صبح در تاریخ 27 ژوئن به پایان رسید و فقط قبل از 7 p. m.

"من احساس خوبی برای اولین 75 مایل و پس از آن من شروع به مبارزه کمی" LoBianco گفت. "من در تلاش بود با تغذیه و سدیم و من با داشتن یک زمان سخت به نگه داشتن برخی از مواد غذایی پایین."

با بدن درد بیش از همه او در زمان 30 دقیقه استراحت به دست آوردن مجدد انرژی خود را و دوباره بر روی دوچرخه خود را.

LoBianco در بر داشت خود را در مواجهه با سختی و در عین حال دوباره پس از خود را شکستن.

"من شروع به مبارزه با بسیاری بیش از حد زمانی که خورشید در اوج خود," او گفت:. "بنابراین من شروع با یخ بسته من نیوجرسی به خنک ماندن."

در هر نقطه LoBianco می تواند متوقف شود و پرتاب در حوله. اما او خودش را به حد و از آن پرداخت می شود در پایان.

"وجود دارد مقدار زیادی رفتن را از طریق سر من در طول این تلاش و بار وجود دارد که من نمی دانم که چگونه من که قرار بود به آن را," او گفت:. "اما من نمی خواهید به رها کردن و به من نزدیک تر به اتمام آن بود مانند دیدن نور در انتهای تونل."

قرار دادن بهترین خود را پا به جلو: چگونه یک هانوفر مرد آهنین غلبه آسیب و بازگشت به فرم

حامیان پیوست LoBianco در طول روز به تشویق او ،

"حمایت خود را قطعا انگیزه من برای پایان این چالش به دلیل وجود برخی لحظات که در آن من فکر نمی کنم که من که قرار بود به آن را و هنگامی که من شنیده ام صدای خود من تا به حال به نگه داشتن فشار," او گفت:.

مردم از زندگی جدید برای دختران پیوست, حمایت از تیم ملی.

"با ما واقع بودن در جاده ای که او چالش بر ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما نشان داد حمایت از ما و اجازه دهید او را می دانم که چقدر ما قدر آنچه را که او" کلی گفت.

برادر خود را و برخی از دوستان حتی در زمان نوبت سوار با او.

LoBianco سوار بیش از 182 کیلومتر آن روز.

"من با فروتنی که مردم بیرون آمد و به پشتیبانی و می خواستم به بخشی از آنچه که من انجام شده بود," او گفت:. "من کلی خوشحال بود که من قادر به کمک به گسترش آگاهی در مورد یک سازمان است که انجام بسیاری برای جامعه و شاید دیگران خواهد شد الهام بخش برای انجام کارهای مشابه به آنچه که من انجام داد."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن