یک جنگ داخلی آمریکا

جنگ داخلی. دو واژه برای توصیف امروز. هیچ کس می توانست تصور که امریکا بزرگترین کشور در جهان — حتی می تواند طبقه

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

جنگ داخلی. دو واژه برای توصیف امروز. هیچ کس می توانست تصور که امریکا بزرگترین کشور در جهان — حتی می تواند طبقه بندی شود در یک دولت است که می تواند به عنوان یک "جنگ داخلی."

اما یک مرد بود: عالیجناب میرزا Masroor احمد رهبر در سراسر جهان از احمدیه مسلمان جامعه است. در سال 2016 CBC news خبرنگار پیتر Mansbridge مصاحبه جناب در مورد سیاست های پیشنهادی پس از آن-نامزد ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن:

"اگر [رئیس جمهور تهمت] تلاش می کند برای پیاده سازی هر چه او گفت و سپس من از ترس است که وجود دارد رفتن به جنگ داخلی ... [مردم] افزایش در برابر دولت است. چرا که اگر دولت طول می کشد اقدامات خشن و فقط به سعی کنید به انکار همه حقوق خود را در هر راه وجود دارد بنابراین بسیاری از صدها نفر از مردم است. ببینید برای ایجاد هر گونه اختلال یا مزخرف تنها یک مرد می تواند حتی به تنهایی این کار را انجام ... به طوری که آنها مجبور به استفاده از حس. من فکر نمی کنم رئیس جمهور آمریکا اگر تا کنون انتخاب رئیس جمهور امریکا را به هر اندازه که بی معنی است."

جناب حکمت اشاره به اعلام استقلال که در آن آمده: "هر زمان که به هر شکل از دولت می شود مخرب به این می رسد (یعنی که همه انسان ها برابر خلق شده با unalienable حقوق) آن است که حق مردم را به تغییر و یا لغو آن."

متاسفانه سیاست های دولت باید در زمان به نظر می رسد بی معنی. COVID-19 بوده است بوته که آزمایش قرار گرفته است و این سیاست ها. این سیاست ها باید تقویت ترس و ناآرامی در ارتباط با COVID-19 به عنوان یک آمریکایی شغل خود را از دست و مرتبط با مراقبت های بهداشتی.

قتل جورج فلوید, اکو از کشور ما ناگوار گذشته با برده داری بود با کمک سیاست های تصویب شده توسط دولت است. در ماه فوریه سال 2017 دولت دیگر نمی خواهد دنبال حقوق مدنی دعاوی و یا تحقیقات مربوط به اتهام سوء رفتار پلیس. دولت امضا فرمان اجرایی در ماه اوت سال 2017 ارائه شده است که ادارات پلیس با مازاد تجهیزات نظامی به صورت رایگان و یا با استفاده از فدرال دلار است.

هنگامی که ما را یک لحظه به تأمل در امریکا امروز — آن را می شود به عنوان اگر یک داستان دو شهر. افسران پلیس مجهز مانند سربازان در حالی که پزشکان حتی مجهز مانند پزشکان. میلیارد دلار شرکت bailed دوباره زمانی که این افراد که در واقع به آن نیاز دارد ارائه شده تنها با یک $1,200 بررسی برای سه ماه آنها را مجبور به ماندن در خانه.

سیاست های مانند این را به آرامی محروم از حقوق آمریکایی ها. امروز ما در واقع در یک جنگ داخلی. اما سیاست های دولت در اغلب فراموش شده حقوق فراموش شده همراه با وقایع کنونی نشان می دهد که احتمال جنگ داخلی عالیجناب پیش بینی. سوال می شود: آیا این یک جنگ داخلی است که تنها در نتیجه خونریزی از آمریکایی ها ؟

خوشبختانه در سال 2013 حضرتش برگزار می شود ویژه پذیرش در لس آنجلس که شامل پس از آن-شهرداری نامزد اریک Garcetti که در ارائه عالیجناب با یک کلید به شهر و پس از آن -- کالیفرنیا معاون فرماندار گاوین Newsom. در صحبت کردن در مورد صلح جهانی عالیجناب اظهار داشت:

"زمانی که یک مسلمان ستایش 'پروردگار جهانيان,' زیبایی خلقت خدا می آید قبل از او و او مجبور است به ستایش و به آن جذب. زمانی که این زیبایی است اذعان کرد یکی نمی هاربر هر بیمار خواهد شد و یا کینه توزی نسبت به خلقت خدا."

به عنوان افراد ما نیاز به ترکیب این عشق به مرد همکار ما که در اوج زیبایی تمام خلقت است. به عنوان یک آمریکایی یک روز یا حتی هفته اعتراض نمی خواهد ثابت کند تبعی. آنچه واقعا مهم است این است که تغییر سیستمیک بی عدالتی اجازه داده است که برای چنین ایده هایی می شود ممکن است. چه چیزی می تواند به ما در ما فردی و حرفه ای ظرفیت را برای ایجاد برابری است ؟

به عنوان یک مسلمان هستم و تدریس اهمیت وفاداری به کشور محل اقامت. حتی اگر ما ممکن است توافق با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست های او این است که رئیس جمهور ما. ما یک ملت به خدا که به دنبال آزادی و عدالت برای همه است. ما باید به کار با ما انتخاب رهبران — نه در برابر آنها به ایجاد تغییر ما مایل به دیدن در کشور ما است. اگر یک کشور مثل آمریکا می تواند به عنوان دیده می شود در جنگ داخلی پس از آن یک ملت مانند امریکا که خواهد می دانم که چگونه به خارج شدن از آن بیش از حد.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن