تام توپ مصاحبه

چه کسی می دانست که یکی از سانتا باربارا محبوب ترین نوازندگان می نوشتن ؟ با انتشار Backstrawتام توپ نیمی از محت

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

چه کسی می دانست که یکی از سانتا باربارا محبوب ترین نوازندگان می نوشتن ؟ با انتشار Backstrawتام توپ نیمی از محترم اواز یا موسیقی دو نفری از Kenny Sultan تام و توپ ثابت می کند او می تواند قلم یک داستان است. "من هرگز در زمان هر گونه نوشتن خلاق در دوره های" توپ گفت: زمانی که ما صحبت از طریق تلفن به تازگی "اما من همیشه کشیده شده است به در دسترس نوشتن توسط افرادی مانند John Steinbeck هارپر لی و ترومن کاپوتی." هشت سال در ساخت Backstraw شرح زندگی Tim DiAngelo از غم انگیز دوران کودکی در شرق شهر تگزاس به پشت گذاشته سانتا مونیکا کالیفرنیا و از آنجا به تمدید بازحمت حرکت کردن در سراسر آسیا از توکیو به افغانستان جنگ زده لائوس و بنگلادش و هند و افغانستان است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


وجود دارد لحظات تاریک در توپ داستان و چندین رمز و راز معطل تا پایان. واکنش من وقتی که من خواندن صفحه آخر بود احشایی رضایت. این همان احساس را تجربه کرده اید, خواندن چارلز دیکنز. توپ می نویسد: با همدلی و طنز و یک چشم برای جزئیات. ما در طول مکالمه تلفنی من به طعنه او را در مورد در اختیار داشتن بیشتر از استعدادهای یک انسان برخوردار است. علاوه بر اینکه ثابت ما در صحنه موسیقی محلی و جشنواره مدار برای چهار دهه تام توپ در حال حاضر اضافه شده رمان نویس به CV. این مصاحبه که به شرح زیر ویرایش شده برای وضوح و طول.

صحنه زمانی که تیم DiAngelo است که سفر در سراسر آسیا به خصوص واضح است. که بهار از تحقیقات یا تجربه شخصی ؟

بسیاری از است که از تجربه شخصی من. من صرف چند سال در دهه بیست سالگی من عبور آسیا توسط زمین. مثل تیم من در سفر به تنهایی و نگهداری یک مجله. این همه سال بعد من رفت و برگشت به کسانی که مجلات به روز کردن حافظه من در چه سفر بود که 40 سال پیش به خصوص در اين سفر ارزان, با خرید و فروش ارزهای مختلف ورود و خروج ویزای زهوار در رفته و اتوبوس و ناقص هتل همه آن را. مانند تیم می کند من با تمام انواع از مردم در طول راه شخصیت های واقعی.

برخی از جالب ترین بخش از Backstraw مرکز در تیم تجارب در مدرسه. این کمی مانند ارباب مگس ها بر روی زمین بازی.

ایده های سراسر ایمنی و رفاه بودند قطعا متفاوت آن. تجربه خود من از مدرسه بود متفاوت از تیم اما من لذت می برد و قرار دادن او در موقعیت های ناراحت کننده. تربیت من مخالف دقیق بود از تیم. او یتیم شد در اوایل و تجارب برخی از حوادث که او را واقعا نمی فهمم تا بعدا در زندگی خود. من در ثبات خانواده هسته ای در جنوب کالیفرنیا ساحل شهر. من تا به حال بسیار سرگرم کننده و امن دوران کودکی است.

وجود دارد یک صحنه با یک سفر کارناوال که مانند چیزی از یک تام ویتس آهنگ.

کارناوال و دلقک ها به نظر می رسد جرقه ترس غیر منطقی در بسیاری از مردم است. این صحنه مهم بود به طرح داستان بلکه سالانه ورود یک سفر نشان می دهد یک رویداد در شهر بخشی از آن ریتم.

بدون دادن هر چیزی دور وجود دارد چند طرح جالب تاب در Backstrawبه خصوص هویت خاصی بانی خیر.

من می خواستم برای نگه داشتن خواننده حدس زدن! یکی از چیزهایی که من واقعا لذت می برد درباره روند نگارش مشغول به کار بود از قطعنامه به این سوالات است. آن را سرگرم کننده بود به التماس کردن گرفتاریها برای تیم DiAngelo برای دریافت در داخل و خارج از.


4•1•1| Backstraw توسط تام توپ در دسترس است در چاسر کتاب (3321 دولت سنت) و آنلاین.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن