Tori Kelly's EP 'Solitude,' though affectionate, lacks creative spark

درجه: 3.0 / 5.0 از کسب شهرت در یوتیوب گرفته تا برنده شدن دو گرمی، Tori Kelly در دنیای موسیقی راه درازی را در پ

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

درجه: 3.0 / 5.0

از کسب شهرت در یوتیوب گرفته تا برنده شدن دو گرمی، Tori Kelly در دنیای موسیقی راه درازی را در پیش گرفته است. او مدت هاست که استقامت خود را در این صنعت ثابت می کند: پس از تبدیل شدن به نیمه نهایی در فصل نهم امریکن آیدل در سال ۲۰۱۰، این هنرمند کار موسیقایی خود را در یوتیوب ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۳ قراردادی با کاپیتول رکوردز امضا کرد. Solitude به تازگی ، کلی پنج آهنگ EP تنهایی کاهش یافته است اوت 14 ، آخرین کار خود را از انتشار تمام طول آلبوم استودیویی سوم خود را با الهام از رویدادهای واقعیاست.

تنهایی ، درحالی که تنها 16 دقیقه طول ، قطعا گواه فداکاری کلی به پیشه وری خود را با توجه به تولید آن درخانه است. خود ضبط شده از خانه در طول قرنطینه، EP جدید دارای چهار آهنگ اصلی علاوه بر یک جلد آکوستیک از دریک "مگس زمان" است. کلی skims سطح دل شکستگی با EP خود را، ماندن درست به سبک موسیقی خود را با اجرا می شود آوازی چشمگیر و تأثیرات متنوع از ژانرهای تحقیق و ب، انجیل و پاپ. او خام و صادق باقی می ماند، اما صداقت خود را کافی نیست برای عدم دلسرد کننده EP از خلاقیت را تشکیل می دهند. Solitudeبرای EP با عنوان تنهایی ، که نشان می دهد تجلی و نوعی از خود بازتاب عمیق ، مجموعه کوتاه شگفت آور کسل کننده ونامنسجم است.

تنهایی بارها از بی خیالی در مورد ارادت رنج می برد. بالاد شیرین "مرا به خانه نبر" -- عنوان رنگی با کنایه ، با توجه به آهنگ در طول قرنطینه تولید شد -- اشه برای ماجراجویی و فرار عاشقانه است. کر عاطفی، آهسته آن پتانسیل دارد، اما تکانه کلی در آیه دوم متزلزل می شود زمانی که اشعارش از کلیشه های حاشیه ای به کلماتی که شایسته تزئین یک تصویر زمینه تامبلر هستند تغییر مکان می دهد. اگرچه کلی با محبت در مورد شب تاریخ به یاد ماندنی یادآور, اشعار مانند "تخم گذار در تخت کامیون خود را پیچیده تا در پتو / پنبه غروب آب نبات, نوع شما هرگز فراموش کرده ام" ایستادگی کردن به عنوان bland به جای شاعرانه.

تولید غیر توصیفی تنهایی درخشش صدای محترم و با روح کلی را کم رنگ می کند. سینت الکترونیکی حواس پرت کننده در کر جریان آکوستیک طبیعی "خوشحالم" را مختل می کند. و در جای دیگر، آهنگ جدایی به زودی فراموش شده "Unbothered" ویژگی های طولانی، یادداشت های کشیده شده است که به نحوی تبدیل صدای کلی از عمیق به تقریبا ناخوشایند. کلی کانال ساس غیر مشخصه در اینجا، که می توانست استقبال می شود اگر نه برای ملودی طاقت فرسا، نوسانی است که برای یک کر بنال می سازد.

اگر چه EP می گوید برخی از داستان های غیر بومی از عشق و دل شکستگی, آن را روشن زمانی که کلی به طور خلاصه به بررسی ارزش خود و تجارب شخصی تر خود را. "ارزش" یک مثال نخست از کلی در بهترین حالت او، سرود خود تایید و اعتماد به نفس رو به رشد است. صدای آرام بخش کلی آهنگ آسوده کننده را به گونه ای دوست داشتنی اشباع می کند که کثرت های گاه به گاه آهنگ بخشیده می شود. او می خواند «من هنوز ارزشم را می دانم اگر تو را ندارم» با غرور و خنده های نرمش در پایان آهنگ حس سبکی را ارائه می دهد.

به همین ترتیب، پوشش سلب شده کلی از "مگس های زمان" دریک یک گوهر شگفت آور است. حفظ یک جریان سریع و ریتمیک بر روی گیتار، او نشان می دهد امضای خود را فرمان ستاره ای از محدوده آوازی خود را. رندی او از این ترانه کاریزماتیک و بی زحمت است و عدم ابزار دقیق به مخاطبانش اجازه می دهد تا از آوازهای فرشته وار او قدردانی کنند. به عنوان تک آهنگ سرب EP، آن را به جای تاسف است که بسیاری از آهنگ های دیگر مبارزه به دنبال تولید مشابه، تمیز است.

EP به عنوان یک کل شاید به بهترین وجه توسط آهنگ پنجم و نهایی خود را توصیف, "خوشحالم," تعریف یک آهنگ عشق متوسط. در حالی که قطعا ً صمیمانه و واقعی است، سادگی آهنگ آن را به راحتی فراموش نشدنی می کند: کلی لالایی می کند، «خوشحالم که هرگز خداحافظی نکردی/ دوست دارم وقتی مرا همسرتان می نامی» در طول کر. او از شوهرش به خاطر شکایت هایش عذرخواهی می کند و اغلب اعتراف می کند که او "کار بر روی" خود را بهبود می دهد - glimmers از خود تامل است که هرگز عمیقا عبور. اصالت جذاب کلی و قدردانی، با این حال، آیا "خوشحالم" پایان شیرین به EP.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب