UC برکلی اعلام کرد کمک مالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مراقبان

UC برکلی به تازگی اعلام کرد که بخش تحصیلات تکمیلی مراقب گرانت به ارائه کمک های مالی برای دانشجویان تحصیلات تکم

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

UC برکلی به تازگی اعلام کرد که بخش تحصیلات تکمیلی مراقب گرانت به ارائه کمک های مالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال اولیه زندگی در مراقبین یک فرد بالغ طبقه بندی شده به عنوان یک وابسته است.

کمک از اعطای قابل اجرا خواهد بود به خیر هزینه ها از جمله مسکن و هزینه های زندگی وابسته به سلامت و بیمه و کمک درسی با توجه به بخش تحصیلات تکمیلی سایت.

در بخش تحصیلات تکمیلی نیز اظهار داشت: در آن وب سایت است که طبقه بندی از وابستگان مربوط به اعطای واجد شرایط تعیین می شود سازگار با ایالت کالیفرنیا تعریف از یک فرد بالغ وابسته است.

واجد شرایط بودن برای کمک مالی خواهد بود ارزيابی عوامل مختلف از جمله مالی نشان داد نیاز به تکمیل یک FAFSA نرم افزار و پیشرفت در برنامه های علمی با توجه به وب سایت.

پردیس تقاضا برای کمک مالی خاص به دانش آموز فارغ التحصیل مراقبان تا حد زیادی دور در حدیثی حساب از دانش آموزان خود را مراقبت از بزرگسالان بستگان و پدر و مادر مسن با توجه به بخش تحصیلات تکمیلی پردیس سخنگوی کاتلین Aycock یک ایمیل به در.

Aycock گفت: در این ایمیل که اگر چه بخشی از دانشجوی مراقبان باقی مانده کوچکتر از این تعداد دانشجوی تحصیلات تکمیلی پدر و مادر در محوطه دانشگاه در بخش تحصیلات تکمیلی نیز می خواستم به ارائه پشتیبانی برای این دانش آموزان نیز هست.

با توجه به Aycock به بخش تحصیلات تکمیلی قبلا تمرکز اصلی خود را تلاش در حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کودکان.

او گفت: با توجه به برخی از دانشجويان "قابل توجه caretaking وظایف" کمک هزینه در نظر گرفته شده است به یک برنامه همراه به پدر و مادر کمک های مالی در حال حاضر ارائه شده توسط بخش.

"مراقب عطا می تواند از فکر به عنوان یک فرمت از این بزرگتر هدف: ما می خواهید می شود قادر به حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قابل caretaking وظایف که سقوط خارج از محدوده دانشجوی کارشناسی ارشد پدر و مادر گرانت" Aycock گفت: در ایمیل.

در ایمیل Aycock توصیف توسعه این کمک مالی به عنوان یک فرایند مشارکتی. با توجه به Aycock آن را برای اولین بار پیش نویس توسط بخش تحصیلات تکمیلی کارکنان و سپس با سایر پردیس دفاتر از جمله فارغ التحصیل مونتاژ و معلول دانشجويان برنامه است که او گفت: "ارائه بازخورد ارزشمند است که ما گنجانیده شده برنامه نهایی است."

Aycock اضافه شده در این ایمیل که اعطا خواهد شد بودجه از بخش تحصیلات تکمیلی کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی منابع است.

اعطای نرم افزار است که می تواند بر روی تحصیلات تکمیلی مونتاژ وب سایت است که با توجه ژوئیه 15.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن