UC برکلی مواد غذایی Pantry ، برکلی دانش آموز مواد غذایی جمعی تنظیم سلامت ، استانداردهای ایمنی

در پاسخ به COVID-19 همه گیر، UC برکلی مواد غذایی Pantry و برکلی دانش آموز مواد غذایی جمعی ، و یا BSFC ، استاند

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

در پاسخ به COVID-19 همه گیر، UC برکلی مواد غذایی Pantry و برکلی دانش آموز مواد غذایی جمعی ، و یا BSFC ، استانداردهای بهداشتی و ایمنی خود را برای ارائه مواد غذایی و منابع دیگر به پردیس و جامعه برکلی تنظیم شده است.

به گزارش ناتالیا سمارو هماهنگ کننده منابع غذایی، پانتری مواد غذایی که بخشی از مرکز نیازهای اساسی پردیس است و هدف آن ارائه غذا به دانش آموزان نیازمند به کمک های اضطراری است، در چند هفته اول ترم شاهد افزایش تقاضا بوده است.  

"حتی اگر ما اجرا از یک آیتم، ما همیشه مواد غذایی، بنابراین ما هرگز به دلیل عدم عرضه بسته!" سمارو در یک ایمیل گفت.

پانتری پیش از این در زیرزمین اتحادیه دانشجویی مارتین لوتر کینگ جونیور فعالیت می کرد. با این حال ، از همه گیر آغاز شد ، آن را گسترش داده است عملیات طبقه بالا ، با توجه به پردیس جونیور و اساسی نیازهای مرکز توسعه سرب Tessa Stapp.

Pantry مواد غذایی ساخته شده است اصلاحات به راه اندازی معمولی خود را به منظور پایبندی به دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و پردیس و همچنین پروتکل های COVID-19 خود را، از جمله اطمینان از فاصله 6 فوت بین بازدید کنندگان، داشتن داوطلبان کیسه مواد غذایی و افزایش ساعت عمل به جای ترافیک پای سنگین، با توجه بهStapp.

کال ناهار خوری حمایت از pantry در آغاز همه گیر با میزبانی بسته بندی کیسه مواد غذایی و توزیع ، Stapp اضافه کرد.

پانتری حمایت عمومی جامعه برکلی را از طریق کمک های مالی کیسه کاغذی دیده است و به گفته سمارو برای دریافت کمک های پولی و داوطلبان باز است.

استاپ و سمارو در یک ایمیل گفتند: «رویای ما این است که تا حد امکان بر روی برنامه های بلند مدت کمک به مواد غذایی مانند CalFresh یا برنامه کمک به مواد غذایی برای دانشجویان بدون مدرک و بین المللی و همچنین رویای دستمزد زنده در سراسر هیئت مدیره حرکت کنیم.»

به گفته جف نوون، مدیر اجرایی بی اس اف سی، بی اس اف سی، یک خواربارفروشی غیرانتفاعی که برای اعتراض به رستوران های فست فود تأسیس شده است، از زمان آغاز همه گیر نیز تغییراتی ایجاد کرده است.

نون افزود: با توجه به همه گیر، داوطلبان دانشجویی در BSFC تصمیم گرفتند تولید مواد غذایی فردی را به حالت تعلیق درآیند.   

نون می گوید: «به عنوان یک خواربارفروشی که توسط دانش آموزان اداره می شود، در پایان ما ضروری است که عمدتاً بر بینایی و ارزشی که دانش آموزان برای آن تأمین مواد غذایی داشته اند تمرکز کنیم.»

به گزارش نوون، BSFC بدون توزیع غذا، تمرکز خود را به آموزش آنلاین جامعه در مورد مسائل اجتماعی از طریق وسایلی از جمله کارگاه های کار ضد ستم در سیستم های غذایی و با معرفی اعضا به یک واژگان عدالت اجتماعی تغییر داده است.

نون افزود: فروشگاه به احتمال زیاد حداقل برای ترم پاییز به تولید مواد غذایی شرکتی باز نخواهد گشت زیرا دانش آموزان احساس می کنند بازگشایی آن امن نیست تا زمانی که کنترل بیشتری بر COVID-19 در جامعه پردیس وجود داشته باشد.

نون می گوید: «من فکر می کنم ما واقعا ً خواهیم دید که دانش آموزان واقعاً در این مدت پا پیش می گذاشتند.» "این واقعا یک تلاش دانش آموز محور و به رهبری دانش آموز بوده است."

تماس با Shylie Ati در [ایمیل محافظت شده] و به دنبال او را در توییتر در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب