UC برکلی دانشجویان هدف به repurpose فلکس دلار برای کمک به افراد بی خانمان

تغییر یک سازمان جدید ایجاد شده توسط دانشگاه UC برکلی دانشجویان در حال کار برای حمایت از افراد بی خانمان در برک

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

تغییر یک سازمان جدید ایجاد شده توسط دانشگاه UC برکلی دانشجویان در حال کار برای حمایت از افراد بی خانمان در برکلی جامعه است.

یکی از تغییر بزرگ در حال حاضر طرح های که جمع آوری شده در مورد 1300 امضا در یک دادخواست آنلاین از مطبوعات زمان است که اجازه می دهد تا دانش آموزان به کمک مالی خود استفاده نشده فلکس دلار قبل از آنها منقضی Aug. 14. این گروه همچنین گردش آنلاین علاقه فرم و یک سند عمومی توضیح اهداف خود را در جزئیات.

علاوه بر ملاقات با پردیس مدیریت, تغییر بزرگ است که رسیدن به جامعه دیگر سازمان ها و گرفتن دستکش و کیف و ضد عفونی کننده دست با خیال راحت به توزیع کمک های غذایی با توجه به درخواست.

بنیانگذار حکیم بنت افزایش دانشجوی سال دوم در دانشگاه برکلی گفت الهام بخش برای تغییر بزرگ ناشی از تجربیات خود از فقر و بی خانمانی در منطقه خلیج است.

"من و زندگی در هتل ها و اتومبیل ها و کلیساها و متل, واحد ذخیره سازی مانند بسیاری از مکان های مختلف در سراسر زندگی من" بنت گفت. "از آن ساخته شده من متوجه آنچه اتفاق می افتد در جامعه ما و چه چیزی را واقعا بهتر است."

بنت اذعان کرد که وجود دارد تلاش در برکلی جامعه برای حمایت از افراد بی خانمان اما در مقایسه با تلاش های موجود برای پیرایش درخت و برگ و شاخه ها به جای پرداختن به مشکلات در ریشه آن است.

به جای محدود کردن عملیات خود را به برکلی این گروه قصد دارد در نهایت به گسترش در سراسر کالیفرنیا و ملت است. در حال حاضر این گروه قصد دارد برای ثبت نام به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی.

با توجه به بنت تغییر بزرگ به دنبال شرکت در دراز مدت وکالت با اتصال سازمان های مختلف در سراسر کشور است که تمرکز بر کاهش فقر و کمک به افراد بی خانمان.

"ما در حال تلاش برای ایجاد این ایالات در واقع تلاش برای مقابله با بی خانمانی و املاک ابتکار نسبت به پایان دادن به آن" بنت گفت. "بدیهی است که چیزی است که شما انجام می شود در یک روز."

همانطور که برای مذاکرات با UC برکلی در مورد فلکس دلار پیشنهاد بنت امید پردیس مدیریت نیز ممکن است کمک به تغییر بزرگ گسترش آگاهی با رسیدن به دانشجویان و استادان.

با توجه به بنت تغییر بزرگ در حال حاضر متشکل از حدود یک دوجین اعضای بسیاری از آنها دانش آموزان در دانشگاه برکلی است. بیش از 30 نفر را پر کرده علاقه, فرم بنت اضافه شده و این گروه نیز برای عموم باز کنید.

"همه چیز در مورد این سال شده است دیوانه" بنت گفت. "آن زمان که ما شروع به سطح آن را کمی در نظر مانند ما چیزی را خوب اتفاق می افتد."

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب