تست سایت برای باز کردن در Solvang روز جمعه

حوادث حول عموم بازدید قتل جورج فلوید با عنوان امروز شهرستان COVID پايه بلند كن بادي. "این مهم است که با صدای ب

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

حوادث حول عموم بازدید قتل جورج فلوید با عنوان امروز شهرستان COVID پايه بلند كن بادي. "این مهم است که با صدای بلند می گویند که سیاه و سفید زندگی می کند ماده" سرپرست گرگ هارت آغاز شده نشان می دهد که نژادپرستی ساختاری خواهد بود خطاب در سانتا باربارا شهرستان با نگاه به این اسامی از مردم از رنگ و گوش دادن به جوامع که تجربه نژادپرستی. بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso اظهار داشت: عدالت در سلامت مراقبت از یک ارزش اصلی برای وزارت او و السا گراندوس اطمینان مردم که می خواهم دچار آسیب های روانی شده از طریق تجاوز جنسی که این طبیعی بود دوباره تجربه تروما زمانی که شرایط بحرانی به وجود آمد مانند عصبانی اعتراضات و شورش و مرگ است.

تمام خدمات در آژانس گراندوس آگهی ایستاده هم برای پایان دادن به تجاوز جنسی (STESA) باقی مانده در دسترس وجود COVID همه گیر و آنها هنوز هم مشاوره مشتریان از طریق پزشکی از راه دور. رسانه های اجتماعی شد تا برخی از پیام رسانی و ارتباطات و تصویری جلسات مشاوره "زوم بمباران" گراندوس اطمینان بود امکان پذیر نیست. "ما برای اینکه مطمئن شوید که به حفظ محرمانه بودن جلسات مشاوره" او گفت:. حملات مثل یک فلوید سوزی های گسترده و مشاهده بحران را مردم احساس ضعف و خارج از کنترل است. "حتی اگر مردم احساس آنها می خواهم به حل و فصل خود را در ضربه آن را به عقب می آید" گراندوس گفت و آژانس استقبال مردم که می خواستند کسی را به صحبت با حمایت مورد نیاز در ساخت یک گزارش به اجرای قانون و حتی دفاع از کلاس.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Solvang جانبازان یادبود ساختمان خواهد بود میزبانی یک تست توسط سایت جمعه گفت: ون فراموش-Reynoso یک محل است که رفتن را از طریق یک مسابقه کشتی برای باقی می ماند در محل با توسعه اد سنت جورج و شهردار Ryan توسن در یک طرف و جامعه از سوی دیگر است. دولت توافق کردند تا اجازه دهید این شهرستان حرکت خود را لامپوک سایت به Solvang چرا که "ما در ملاقات با تعدادی از آزمایشات در لامپوک" آیا-Reynoso گفت. "ما در همکاری با شهر Solvang و ما وجود دارد خواهد بود برای حداقل دو هفته." انجام Reynoso تشویق همه ساکنان شهرستان به آزمایش می شود به سلامت عمومی یک ایده بهتر از چقدر COVID موجود در شهرستان: تماس بگیرید (888) 634-1123, رفتن به سایت lhi.مراقبت/covidtestingیا تلفن شهرستان مرکز تماس اگر شما نیاز به کمک برای ساخت یک قرار ملاقات: (833) 688-5551.

برای نگه داشتن یک چشم بر روی افزایش و یا کاهش در سانتا باربارا کانتی موارد انجام Reynoso رونمایی از داشبورد جدید به زندگی در بهداشت عمومی وب سایت publichealthsbc.orgدر روز سه شنبه. "داشبورد را یک هفته-به-هفته مقايسه موارد" انجام Reynoso توضیح داده شده و همچنین معیارهای در بستری, تست, تست ظرفیت و تجهیزات حفاظت فردی — به عبارت دیگر الزامات دولت دستورالعمل.

از تعطیلات آخر هفته و امروز انجام Reynoso گفت: این شهرستان تا به حال 20 مورد جدید از COVID, 29 نفر در بیمارستان با بیماری نه از آنها در ICU. از مجموع 1,669 موارد 1,523 یا 91 درصد بهبود به طور کامل که قابل توجه او نظر داد.

جدید تست تسهیلات در گوادلوپ به اتمام نزدیک به 200 تست در دو روز زمان سرپرست هارت اضافه شده است.

و همچنین هارت اشاره کرد که در میان بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی است که تا به حال به حرکت رویدادهای آنلاین سانتا باربارا Juneteenth جشن رهایی بردگان پس از جنگ داخلی خواهد بود یک دیجیتال: برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید Juneteenthsb.com.

هارت همچنین قدردانی از برگزارکنندگان آخر هفته تظاهرات در سانتا ماریا ایسلا ویستا و سانتا باربارا برای گرفتن "مراقبت بزرگ به درخواست شرکت کنندگان به امن و تمرین فیزیکی فاصله" با بسیاری از میان هزاران نفر از شرکت کنندگان با پوشیدن چهره پوشانده اند. "من می خواهم به شما اطمینان دهم که هر انتخاب رسمی در شهرستان می خواهد به شنیدن از شما" هارت گفت: مشاوره است که اگر چه از سوی هیئت ناظر در جلسات بودند و تنها برگزار آنلاین, مردم می توانند نظر توسط تلفن — (805) 568-2240 و ایمیل خوانده شد به رکورد.

"ما همه عمیقا غمگین مرگ جورج فلوید و دیگر مردم سیاه و سفید که از دست داده ام جان خود را برای سیستمیک نژادپرستی" هارت گفت. "اگر شما در حال مبارزه در طول این زمان, لطفا با رسیدن کمک." جامعه سلامتی تیم را می توان در رسید (805) 364-2750.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب