رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو توصیه Board of Regents تعلیق استفاده از عمل, شنبه, می یابد و گزینه های دیگر

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو توصیه می شود که UC دانشگاه تعلیق استفاده از قانون و نشسته آزمون های استاندارد به

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو توصیه می شود که UC دانشگاه تعلیق استفاده از قانون و نشسته آزمون های استاندارد به عنوان شرایط پذیرش تا 2024 در یک پیشنهاد در نظر گرفته شود با UC Board of Regents در مارس 21 نشست.

در عمل مورد ناپولیتانو توصیه می شود آزمون های استاندارد معلق به عنوان الزامات مورد نیاز برای دو سال آینده به دانشگاه زمان برای تغییر و یا جایگزینی آنها را با یک گزینه است که با دقت بیشتری ارزیابی متقاضی درک محتوای خاص. اگر UC دولت قادر به به طور موثر انجام این کار در زمان آزمون های گرفته شده توسط پاییز سال 2025 متقاضیان ناپولیتانو توصیه می شود که سیستم از بین بردن استفاده از آزمون های استاندارد در دسترس نباشد.

"این پیشنهاد از رئیس جمهور این است که واقعا خوب نشانه" گفت: ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar. "احتمال این که دانشگاه و هیئت رجنت تصمیم می گیرد برای رفتن حداقل تست اختیاری برای آینده است که به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد در حال حاضر."

با توجه به Sarveshwar این سوال که آیا یا نه به حالت تعلیق در استفاده از این آزمون در سال گذشته مطرح شد به عنوان طرفداران گفت: آنها فکر می کردند آزمون های محروم و کم درآمد و دانش آموزان و مردم از رنگ.

به عنوان یک نتیجه علمی سنا تاسیس یک تست استاندارد نیروی کار یا STTF به بررسی توانایی این آزمون به دقت سنج عملکرد تحصیلی.

ناپولیتانو پیشنهاد بر اساس وظیفه نیروی یافته است که در ماه ژانویه منتشر شد. STTF یافت که در حالی که نمرات آزمون می تواند به طور موثر استفاده می شود برای پیش بینی موفقیت تحصیلی آنها نیز می تواند کمک به underrepresentation در پذیرش تصمیم گیری. در نهایت نیروی کار توصیه می شود که آزمون های استاندارد باقی می ماند در استفاده برای هم بودن.

"در حالی که حسن نیت کنونی سیاست بحث در تست استاندارد نادیده دهه از یافته های پژوهش نشان می دهد که نمرات آزمون ها معتبر و قابل اعتماد و موثر شاخص از دانش آموزان آمادگی برای کالج" گفت: قانون سخنگوی Tarah DeSousa یک ایمیل به در.

در صورت تصویب این طرح را به طور موثر ایجاد یک برنامه پنج ساله است که اولین بار آن را اختیاری برای دانش آموزان برای ارسال نمرات آزمون برای در نظر گرفتن با برنامه های کاربردی خود را از طریق 2022. شروع در سال 2023, دانشگاه خواهد عمل "تست کور" پذیرش انتخاب که در آن نمرات در نظر گرفته نمی شود و تا سال 2024 یک جایگزین مناسب رشد و ترقی خواهد بود در بر داشت و یا آزمون خواهد بود در صورت حذف در دسترس نباشد.

هنوز معلوم نیست که آیا این قوانین جدید اعمال می شود به خارج از کشور و یا دانشجویان بین المللی. در این پیشنهاد ناپولیتانو درخواست شده است که علمی سنا کار با دولت برای تعیین یک روش مناسب برای آن دسته از دانش آموزان است.

"اگر دانشگاه تصمیم می گیرد برای رفتن تست اختیاری آن را با ارسال یک سیگنال به دانشگاه های سراسر کالیفرنیا و ایالات متحده است که آنها می توانید بروید که راه را به عنوان" Sarveshwar گفت. "این یک بزرگ و معتبر گل سرسبد دانشگاه. من فکر نمی کنم آن را ممکن است برای انتقال آن چقدر خواهد بود اگر UC تصمیم به انجام این کار است."

تماس با جیک سوزا در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب