UC دانشجو کارگر اتحادیه فایل های ناعادلانه کار تمرین اتهام UC سیستم

ایران خودرو و کارگران محلی 2865 ظ ناعادلانه کار عمل شارژ دوشنبه ادعا که سیستم UC آن نقض قرارداد کار با یک تصمی

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

ایران خودرو و کارگران محلی 2865 ظ ناعادلانه کار عمل شارژ دوشنبه ادعا که سیستم UC آن نقض قرارداد کار با یک تصمیم تنها به استخدام دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانش آموزان ساکن در ایالات متحده برای آینده ترم پاییز.

اتحادیه نشان دهنده این دانشگاه دانشجوی کارشناسی ارشد مدرسان خوانندگان و آموزگار شد و با توجه به جلسه به بحث در مورد UC برکلی آخرین اتهام تصمیم گیری است. جنجال زمانی آغاز شد که دانشگاه, گروه فیزیک ارسال یک ایمیل به در پایان ماه ژوئن حاکی از این است که دانشجویان بین المللی که از لحاظ جسمی در ایالات متحده نمی خواهد بود قادر به خدمت به عنوان GSIs. این ایمیل شامل یک محل بررسی برای دانش آموزان به پر کردن.

این عدم ملاقات برای دانشجویان بین المللی زندگی در خارج از کشور اعمال می شود به هر دو ورودی و بازگشت دانش آموزان با توجه به دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و دانشجو گرگوری Ottino یک مباشر در UAW محلی 2865.

با توجه به پردیس سخنگوی جانت Gilmore, اما, آن است که همیشه حقوقی برای UC سیستم به استخدام افراد خارج از ایالات متحده خواستار عدم اشتغال یک "نتیجه" خروج از کشور است. او افزود که در دانشگاه برکلی باید در نظر بگیرید و مطابق با قانون مهاجرت داخلی قانون استخدام خارجی استخدام قانون و یک فرد شرایطی که rehiring و استخدام دانشجویان فارغ التحصیل.

این بیماری همه گیر است و پیچیده مسائل UC برکلی باید در نظر بگیرید و همچنین گیلمور گفت.

با توجه به دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و دانشجو و UAW محلی 2865 جمهور Kavitha Iyengar وجود دارد شایعات در گردش است که در سطح بین المللی واقع GSIs در حال rehired در بخش گذشته از این گروه فیزیک. او ادعا کرد که بخش آلمانی هشدار داد دانش آموزان برنامه ریزی برای کار از خارج از کشور که آنها می رویم به نیاز به ثبت نام کار موافقت نامه های که آنها را به اقامت در ایالات متحده است.

گیلمور با این حال گفت: دانشگاه برکلی است که نیاز به کارکنان که در حال کار از راه دور برای ورود از راه دور کار موافقت نامه بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها ارائه شده توسط اتحادیه.

Ottino تاکید کرد که GSI قرار ملاقات بسیار مهم هستند که آنها چگونه بسیاری از دانشجویان صندوق مطالعات کارشناسی ارشد خود را. با توجه به Ottino این موقعیت هر دو پوشش دانشجويان حقوق و شهریه خود را و هر کسی را که GSI یا تحقیقاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی انتصاب به صندوق مطالعات خود را از جیب.

برای برخی از دانش آموزان جولای 31, علائم مهلت ثبت نام برای دوره های بیشتر ایجاد نگرانی در مورد اشتغال بیش از ترم آینده.

"هنگامی که دانش آموزان نمی توانند این شغل آنها می تواند دسترسی به آموزش و پرورش خود را" Iyengar ادعا. "این فوق العاده مى باشد.

بین المللی دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و دانشجو که مایل به ناشناس باقی می ماند برای ترس از دست دادن شغل خود گفت: reentering ایالات متحده بود پر هزینه و پر تنش و خسته کننده سفر در برخورد با مناسب اخذ ویزا و مدارک به خصوص در طول یک بیماری همه گیر.

"دانشگاه نیست درمان دانشجویان بین المللی به عنوان آنها ادعا می کنند به" گفت: دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و دانشجو ین-Tung Lin صحبت از طرف اتحادیه بین المللی کمیته.

Iyengar گفت: این اتحادیه تلاش شده است برای دیدار با دانشگاه برای تقریبا یک ماه از مطبوعات زمان و در عین حال آنها را دریافت نکرده اند فرصت را به.

تماس با زارا خان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zara_khanDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب