اتحادیه تحقیقات نشان می دهد پتانسیل برای مسیرهای UC بودجه بدون حقوق و دستمزد کاهش

محلی اتحادیه محققان نشان داد یافته های جمعه که نشان می دهد سیستم UC ممکن است قادر به جلوگیری از اقدامات ریاضت

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

محلی اتحادیه محققان نشان داد یافته های جمعه که نشان می دهد سیستم UC ممکن است قادر به جلوگیری از اقدامات ریاضت مانند حقوق برش در هنگام برخورد با اثرات اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر.

آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری, کارکنان, و یا AFSCME محلی 3299 مدیر پژوهش کلودیا Preparata و تیم تحقیقاتی انجام مطالعه از طریق تجزیه و تحلیل سیستم UC سیاست ها و دستورالعمل های مالی سالانه, گزارش, سرمایه گذاری, گزارش های اعتباری گزارش آژانس و UC Board of Regents جلسه بیش از 12 سال گذشته. Preparata تحقیقات تیم در زمان توجه داشته باشید از عوامل از جمله Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت, قانون بودجه بازپرداخت توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال و پس از عدم مسافرت و نگهداری با توجه به سرپناه در محل سیاست به نتیجه گیری کرد که این دانشگاه می تواند به جلوگیری از ریاضت کاهش است.

UC دفتر رئیس جمهور سخنگوی کلر Doan یک ایمیل به در گفت که اگر چه مراقبت در عمل ارائه خواهد شد برخی از تسکین کمک های مستقیم که دانشگاه را دریافت نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش راهپیمایی تاثیر مالی در دانشگاه.

"دانشگاه انتخاب" Preparata گفت: در طول یک پژوهش ارائه شده است. "در نهایت تحقیقات ما نشان می دهد که UC دارای منابع آب و بحران حفظ یکپارچگی سازمانی حفظ کیفیت آموزش و پژوهش و در همان زمان اجتناب از ریاضت اقتصادی است که به طور نامتناسبی صدمه دیده و آسیب پذیر ترین آن جوامع است."

Preparata همچنین ارائه دو استراتژی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت جداگانه و یا در ترکیب با دانشگاه برای جلوگیری از ریاضت. یک استراتژی خواهد بود به مقیاس پایین 5 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار از کمک های مالی از سرمایه در گردش استخر و 1.8 میلیارد از دانشگاه, صندوق وقف.

با این استراتژی UC سیستم می تواند به طور موقت افزایش استفاده از وجوه موقوفه را یک "فوق العاده پرداخت" که ارائه خواهد شد اضافی $100 میلیون دلار به 500 میلیون دلار بودجه برای دانشگاه نیاز مانند کمک های مالی با توجه به Preparata.

استراتژی دوم این است که به دسترسی کم هزینه وام گرفتن از تکنیک های میان نرخ پایین از لحاظ تاریخی.

"این در حال انجام راه حل های دراز مدت اما در طول این زمان فوق العاده ای هستند که راه حل UC در اختیار آن منجر به راه به سوی بهبود اقتصادی و به اطمینان حاصل شود که آن را آسیب پذیرترین عضو نشده نامتناسب نهفته" Preparata گفت: در ارائه.

UC دولت گرفته و مراحل را به آدرس COVID-19 تاثیر اقتصادی از جمله 10 درصد کاهش بودجه از دولت با اجرای رهبری کاهش دستمزد و استخدام و حقوق و دستمزد یخ و همچنین به عنوان یک پرداخت می شود ترک برنامه برای کارکنان نهفته COVID-19 با توجه به Doan.

او همچنین بر ضرورت ادامه به صندوق دانش آموزش و خدمات پشتیبانی همراه با عملیات اساسی و تسهیلات تعمیر و نگهداری.

"موفقیت مرور این بحران نیاز به یک مشارکت قوی بین دانشگاه و اتحادیه ما رهبران" Doan گفت: در ایمیل. "ما سپاسگزار برای کار سخت و فداکاری از کارکنان خود در سراسر سیستم در حمایت از UC جوامع ما و ما بیشتر ماموریت های خدمات عمومی که در حال حاضر مهم تر و تاثیرگذار تر از همیشه."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب