می خواهید دیزنی بدون دیزنی+? اتمام این پیکسار کوتاه در یوتیوب

در سال گذشته دیزنی پیکسار استودیوهای انیمیشن اعلام و منتشر شد "SparkShorts" یک پروژه خاص سری به معنای ایجاد فض

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

در سال گذشته دیزنی پیکسار استودیوهای انیمیشن اعلام و منتشر شد "SparkShorts" یک پروژه خاص سری به معنای ایجاد فضا برای قصه گوهای برای آوردن شخصیت خود را به زندگی و نور در اغلب نادیده گرفته ، سازندگان این فیلم با توجه به شش ماه و برخی از بودجه را به تلاش و تولید ارگانیک قطعه از هنر صحبت می کند که به خالق قلب است.

در مفهوم تریلراین سریال بود به نام "مستقل فیلمسازی در داخل پیکسار." و در حالی که "SparkShorts" سری است که بیشتر در دسترس در جریان پلت فرم دیزنی+, برخی از فیلم های کوتاه و خوشبختانه آغاز شده در یوتیوب. بنابراین برای کسانی از ما بدون دیزنی+ اشتراک که هنوز طلب برخی از دیزنی سحر و جادو اتمام این سه رایگان یوتیوب سنگهای.

"واژگون شدن"

خوش آمدید به B. R. O. سرمایه که در آن مردان در روابط حکومت با watercooler جوک و ورزش نمره صحبت کنید. همه چیز به نظر می رسد راحت در همه سفید, مرد, اتاق کار, تا واژگون شدن یک توپ کوچک صورتی نخ می شود استخدام برای یک میز کار. تلاش برای — کاملا به معنای واقعی کلمه — پیدا کردن یک صندلی در پشت میز واژگون شدن است به طور مداوم به گفته او "خیلی نرم" و او به "تهاجمی" اگر او می خواهد به آن را در لبه برش جامعه است.

پس از یک دگردیسی ناگهانی را بهتر است در ترکیب با جمعیت واژگون شدن خودش را می یابد در نهایت گرفتن جدی گرفته شود در اتاق های کنفرانس و دعوت به ساعت بعد بار سفر. آن نیست تا زمانی که یک توپ جدید از نخ Lacy, شروع به کار در دفتر که واژگون شدن متوجه می شود آنچه او هدف این است که پس از همه: نه به زور خودش را به تغییر دهید, اما برای تغییر محیط زیست است.

"واژگون شدن" راه نهایی را به محل کار جنسیتی آسان به خواندن برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان. در کمتر از 10 دقیقه داستان بافت خود را از یک سخت انحصاری شرکت به یک تصویر رنگارنگ از استقبال مولد فضای اداری — یکی که در آن شما لازم نیست که به گره خود را به یک دست کت و شلوار متناسب.

"سر و صدا و گرفتن"

اگر شما به دنبال برای خلاق متقابل بین "Wall-E" و "Tron" این فقط ممکن است آمار نقطه شیرین. فرض مراکز حدود دو تنها منسوخ روبات که زحمت روز و شب در اتاق موتور از قطار خود را به تلاش فقط در مورد همه چیز به فرار خود کپک زده قفس. متاسفانه نزدیک هر کدام از این دو به آزادی است یک نگاه اجمالی از جهان خارج براق و رنگی از این خودرو پنجره های تیره.

پس از وارد شدن به خصوص نا امید با آن سلول به دو طریق کاهش خود قلاده می یابد و آزادی در قالب کهکشانی آبی orbs. پیکسار استفاده هوشمندانه انیمیشن برای نشان دادن به طور سنتی انسان احساسات در روبات ها و چهره, آیا در زمان یا در زمان خشم. تصمیم به فرار و پیوند بین دو انسان اثبات می شود قوی تر از آنچه که آنها را گروگان گرفته و نشان می دهد که گاهی خطرات ارزش مصرف است.

"Kitbull"

محتوای هشدار داد: سوء استفاده از حیوانات

"Kitbull" ویترین سبک انیمیشن به ندرت دیده می شود در پیکسار تولید فیلم. پس از زندگی یک گربه ولگرد ساخت یک خانه در کسی, حیاط خلوت, زباله, تصاویری بیشتر کارتونی و کمتر مادی از بینندگان ممکن است انتظار داشت. اما این پله خارج از جعبه است که به هیچ کس ترس به عنوان دلگرم کننده جوانه زدن رابطه بین یک گربه ولگرد و مورد آزار قرار گرفته pitbull به زندگی به ارمغان آورد با هر جنبش جزئیات و تنظیمات.

حیوانات رفتار در کوتاه مدت به نظر می رسد خوش واقعی به خصوص در هنگام تعامل با اجسام بی جان و ساخت به ظاهر ناگهانی تصمیم گیری. هنگامی که این گربه کوچک سرگردان را به حیاط خلوت شدید اما دوست داشتنی pitbull آن را احساس می کند اعتقاد راسخ به قانون سخت و ترساندن سنگین سگ به ترک آن را به تنهایی. اما زمانی که آرام سگ مجبور می شود در باران گریه ی این دختربچه و تحت پوشش در پارگی های ولگرد شروع به نرم کردن. دو پیدا کردن راحتی در هر یک از دیگر به عنوان آنها در جهان غفلت بنابراین آماده برای دریافت قلب شما را شکسته است.

"جریان Diaries" مقالات توصیه های روزانه کال کارکنان در دستکمگرفتهشده مطالب موجود در جریان سیستم عامل است.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب