'ما حرکت رو به جلو در مبارزه ما': محلی اتحادیه مارس از اوکلند به برکلی در حمایت از زندگی ماده

هدایت بودجه پلیس به خدمات اجتماعی و برگزاری همه پلیس پاسخگو بودند و برخی از خواسته های ساخته شده توسط منطقه خل

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

هدایت بودجه پلیس به خدمات اجتماعی و برگزاری همه پلیس پاسخگو بودند و برخی از خواسته های ساخته شده توسط منطقه خلیج اتحادیه های کارگری در یک زندگی ماده آوریل شنبه از اوکلند به برکلی است.

اعتراض سازماندهی شده بود توسط کارکنان خدمات بین المللی اتحادیه یا SEIU محلی 1021 و محلی دیگر اتحادیه ها و سازمان ها از جمله آمریکا فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان محلی 3299, Alameda کار شورای Ryse مرکز جوانان و ائتلاف از اعضای اتحادیه های کارگری.

"اوکلند عضویت از SEIU متوجه شدم که تعهد SEIU 1021 و همچنین دیگر اتحادیه های کارگری این است که به یک سهم نسبت به رفع سیستمیک نژادپرستی ابتدا با پلیس اصلاحات گفت:" دوایت McElroy, ناظر ارشد SEIU محلی 1021. "ما نه تنها مردم رنگ; ما همچنین مردم از آگاهی مردم و هوشیاری دیگر نمی تواند ایستاده."

McElroy گفت: اعتراض بود "زیبا" و تخمین زده می شود حدود 3000 نفر شرکت کننده در راهپیمایی اضافه کرد که در طول ماه مارس انجام گرفت تا پنج بلوک "نمای به نمای."

همراه با هدایت پلیس, بودجه SEIU محلی 1021 مطالبات نیز شامل demilitarizing نیروی پلیس به طوری که آن را نه در مدارس و یا در برخورد با مردم با مسائل روانی و همچنین توقف ارائه را افزایش می دهد به پلیس در حالی که مالی کاهش به طبقه کارگر و مردم.

"ما به اعمال فشار و مراحل گرفتن به مطمئن شوید که تغییر واقعی در حال ساخته شده است" گفت: SEIU محلی 1021 رئیس جمهور جوزف برایانت در آزادی مطبوعات. "امروز ما حرکت رو به جلو در مبارزه ما به منابع را به ما آسیب پذیرترین جوامع توسط defunding آپارتاید به سیستم که باعث بسیاری از آسیب برساند."

McElroy گفت که امیدوار است مردم همچنان خود را وقف "مسافت های طولانی از دیدن این طریق" پس از تظاهرات پایان.

با توجه به McElroy جوانان هستند که به ارمغان آورد و مردم را به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. او افزود که رهبران بزرگ می دانم که زمانی که برای گوش دادن و زمانی که به گام رو به جلو است.

"ما می دانیم برخی از نقاط قدرت و مکانیزم در این شهر و من فکر می کنم آن زمان برای ما به باتوم و اجرا ما بخش" McElroy گفت. "این یک رله مسابقه دو ماراتون. همه در یک مکان."

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب