غرب نیویورک هیئت مدیره مدرسه اجازه می دهد تا تغییرات کتاب درسی برای اضافه شدن به برنامه درسی

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 8:06 PM EDT Jun 1, 2020با کمتر از پنج دقیقه از بحث غرب منطقه نیویورک, مدرسه

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

با کمتر از پنج دقیقه از بحث غرب منطقه نیویورک, مدرسه, مدیره به اتفاق آرا تصویب استفاده از سال تحصیلی آینده از یک کتاب درسی است که شامل تغییر آب و هوا حقایق در آن است.

مختصر فلش از جنجال بر سر کتاب تا به حال کمی با تشدید بر روی یک هیئت مدیره مدرسه فرو رفته در مکانیک قرار دادن دانش آموزان و معلمان به کلاس های درس مجازی و فیزیکی آنهایی که در پاییز.

قبل از جلسه ویژه امشب عضو هیئت مدیره مدرسه لین کولر عذرخواهی به Supt. تاد دیویس برای منحرف کردن هیئت مدیره و با توجه به این کتاب درسی کول در مصاحبه ای گفت: اوایل روز دوشنبه.

"ما باید بسیار بزرگتر همه چیز به نگرانی در مورد در حال حاضر" کوهلر گفت.

برای 90 دقیقه مدیره waded از طریق آن "چیزهای بزرگتر" - سوالات و چالش ها از آنچه ممکن است مورد نیاز باشد در داخل و خارج از کلاس درس و امور مالی آن را همه در یک coronavirus جهان است.

تصویب این کتاب یکی از آخرین موارد در دستور کار است.

چند تن از اعضای هیئت مدیره وزن در این کتاب قبل از رای بیشتر ستایش گسترده موضوع در این کتاب به مراتب بیشتر از تغییرات آب و هوایی. کوهلر صحبت نمی کنم در بحث.

"در حالی که من امیدوار هستم در مورد امشب, رای من فکر می کنم وجود دارد انواع مختلف دلایل است که مردم رای دادند نه" گفت: عضو هیئت مدیره جین هرمان. "من معتقدم که برخی از کسانی که بدون رای شد و بر اساس تعصبات شخصی."

پس از هیچ بحث عمومی به وجود آمد در مورد کتاب تخته رای دادند 8-0 به نفع آن با توجه به هیئت مدیره ، هیچ دید در زوم جلسه به دیدن فردی رای گیری.

کتاب درسی

کتاب "از چشم انداز فرهنگی: مقدمه ای بر جغرافیای انسانی, 13th Edition," by James M. Rubenstein معرفی شد در این سال جدید تعیین سطح پیشرفته دوره آموزشی در مورد نحوه فعالیت های انسانی را تحت تاثیر قرار و یا متاثر از این سیاره است.

در مارس جلسه کولر نگرانی در مورد کتاب.

"او احساس می کند به شدت در مورد چیزهای خاص," دیویس گفت: در مصاحبه قبل از جلسه. "او در مورد تغییر آب و هوا. من فکر می کنم که او صحبت کردن در مورد این ایده از ساخت مطمئن شوید که امریکا در مورد صحبت در نور خوب."

در یک تماس تلفنی روز شنبه, کولر نمی خواهد سهم خود را از نگرانی های خاص در مورد کتاب درسی چون او نمی خواست بیشتر به حواس پرتی از آن است.

"در هسته, آنچه که من سعی کردم به انجام این است که به دنبال ما سرپرست دستورالعمل است که در کار مربیان است. آن است که برای آموزش دانش آموزان چگونه به فکر می کنم و چیزی نیست که به فکر می کنم. در هسته این چیزی است که من می خواهم منطقه ما را به انجام" کوهلر گفت: قبل از جلسه. "من فقط در تلاش برای انجام علت سعی و کوشش."

عضو هیئت مدیره جورج Margetas رای دادند در برابر تصویب این کتاب در جلسه قبلی.

"ما تا به حال motioned به بررسی آنچه در این کتاب در مورد دلیل یکی از هموطنان ما اعضای هیئت مدیره تا به حال یک نگرانی با آن" Margetas گفت: قبل از جلسه. "تا به حال ما تا به حال طرح درس در هفته گذشته به نقد و بررسی آن, من فکر می کنم این کتاب می گذشت و بدون هر گونه مسائل در همه."

در نشست قبلی Margetas همراه با اعضای هیئت مدیره هویج Shope, Toddy Gettys و کورتنی دنیس رای دادند همراه با کولر به اتخاذ این کتاب به برنامه درسی. Margetas گفت: او می خواست برای نقد و بررسی کتاب درسی قبل از تصویب و اعتقاد او یک زن و شوهر از دیگر اعضای هیئت مدیره احساس همان.

"آرا رفت و راه را از آنجا که آنها می خواستند برخی از اطلاعات بیشتر," دیویس گفت:.

این کتاب اشاره به علم از تغییرات در محیط زیست است. چند نقل قول از این کتاب با اشاره به تغییر آب و هوا هستند:

  • "زمین متوسط افزایش یافته است به طور متوسط 1.5 درجه سانتیگراد (2.8 درجه فارنهایت) در طول قرن گذشته."
  • "علت اصلی زمین های اخیر تغییر آب و هوا بوده و انسان است."
  • "عمده ترین عامل گرمایش جهانی است که از سوزاندن سوخت های فسیلی توسط وسایل نقلیه موتوری, آیا در بزرگراه های شهری و یا روستایی و مزارع."

"آرزوی من این است که ما را به حرکت در" کوهلر گفت. "من ساخته شده من نقطه. از آن زمان به حرکت در تاریخ است."

ورزش: 'نه بیرون رفتن آسان:' نیویورک شهرستان شناگر امید به نجات او NCAA بخش تیم

همه گیر: آنچه باز به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

'چگونه است؟'

"چطور بچه های ما امن است ؟ چگونه ما معلمان بی خطر است؟" دیویس در مصاحبه ای گفت: صبح روز دوشنبه. کسانی که خرد کردن مسائل مربوط به بازگشایی مدارس در پاییز چه هیئت مدیره است که هزینه های بسیاری از جلسات ویژه wading را از طریق.

"وجود دارد مقدار زیادی به انجام, و من فکر می کنم که این بخشی است که بسیاری از مدارس ما و همه نگران ... هیچ راهکار برای این" او گفت:.

CDC محدودیت در اندازه از گروه های کوچک و بزرگ می تواند تغییر پویایی روز مدرسه.

"این رفتن به برخی از چیزهایی که واقعا دشوار است برای برنامه ریزی, برای," او گفت:. "ما امیدواریم که برای راهنمایی بیشتر از فرماندار. ... ما باید یک مقدار محدود از پول, بنابراین من نمی خواهم به خرید همه این مسائل است که نمی کرده است."

کیفیت آموزش و پرورش برای هر دانش آموز است چه وزن در دیویس در حال حاضر.

"هدف ما این است که به ارائه یک تداوم آموزش و پرورش است که به عنوان قوی ... به عنوان بچه های ما," او گفت:.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب