چرا کمپین نژادپرستانه ترامپ کار نخواهد کرد

اعتبار: پت باگلی، تریبون دریاچه نمک، UT قتل جورج فلوید که همه ما در ویدئو شاهد آن بودیم، توده ای انتقادی را

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399
اعتبار: پت باگلی،
تریبون دریاچه نمک، UT

قتل جورج فلوید که همه ما در ویدئو شاهد آن بودیم، توده ای انتقادی را در مورد نژادپرستی در آمریکا ایجاد کرد. نظرسنجی اخیر نشان داد که 76 درصد از آمریکایی ها نژادپرستی و تبعیض را مشکلبزرگی می داند، با 67 درصد از ما از روش یکه و روش اداره روابط نژادی ترامپ، رد می شود. با این وجود، دونالد ترامپ همچنان در اجرای یک کمپین نژادپرستانه پابرجا است.

ترامپ معتقد است که او می تواند پایگاه خود را به پیروزی کالج انتخاباتی در ماه نوامبر با نام نقاشی "زندگی سیاه ماده" (BLM) در خیابان پنجم "نماد نفرت" تجمع؛ دفاع از پرواز پرچم نبرد کنفدراسیون به عنوان یک حق متمم اول؛ به عنوان مجسمه از سربازان کنفدراسیون بخشی از میراث ما است که باید حفظ; گفتن زنان خانه دار حومه شهر که او آنها را از اقلیت های کم درآمد در حال حرکت به محله های خود را در امان نگه می دارد (با وجود واقعیت است که حومه یکپارچه شده است) ؛ و این که با فرستادن نیروهای فدرال به پورتلند برای حمله آمریکایی ها به آمریکایی های دیگر (معترضان BLM)، او به اندازه کافی "سگ را به واگن" برای کمک به انتخاب مجدد خود را.

در آخرین مقاله ام، "توده بحرانی انتخابات را تعیین می کند"، من استدلال کردم که انکار ترامپ از آسیب COVID-19 انجام می دهد، نشانه ای از دور بودن او از ارتباط با واقعیت است. دیدگاه های او در مورد نژادپرستی نشانه دیگری است که رئیس جمهور ما از ارتباط با آنچه در کشور ما اتفاق می افتد، خارج است.

یک نظرسنجی دانشگاه مونموث ۵۷ درصد از رای دهندگان فکر می کردند خشم پشت تظاهرات ماده زندگی سیاه کاملاً توجیه پذیر است، با ۲۱ درصد آن را تا حدودی توجیه می کنند. همین نظرسنجی نشان داد که اکثریت آمریکایی ها معتقدند که پلیس بیشتر احتمال دارد که از نیروی مرگبار علیه آفریقایی آمریکایی ها استفاده کند و تبعیضی علیه سیاه پوستان آمریکایی در جامعه وجود دارد. جهان تغییر کرده است. در سال ۲۰۱۳، زمانی که ماده زندگی سیاه آغاز شد، اکثریت رای دهندگان با همه این اظهارات مخالف بودند.

اگر شک وجود دارد که ترامپ به شدت از دست رفته علامت با اجرای یک کمپین نژادپرستانه، در نظر بگیرید که نسکار، که پایگاه طرفداران آن شامل سفید پوستان جنوبی و جمعیت MAGA، پرچم کنفدراسیون را ممنوع به عنوان "بر خلاف ... فراهم کردن محیطی فراگیر برای همه طرفداران ما [و]رقبای ما"؛ که ملیت و یانکی ها و داجرز و غول همه زانو در همبستگی با زندگی سیاه ماده به عنوان لیگ بیسبال اصلی (آمریکا را به وقت) فصل در دست اجرا؛ و آن در شب افتتاحیه فصل راه اندازی مجدد NBA، تیم های "لیکرز" و "کلیپرز" در طول پخش سرود ملی، با "ماده زندگی سیاه" که در زمین بازی نقاشی شده بود، بازوها را قفل کردند و همه با هم گره زدند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب