نیویورک شهرستان, دکتر, در pandemic: استراتژی ما نمی تواند به سرپا ایستادن در یک پناهگاه' (نظر)

نظراستیو Pandelidis منتشر شده 5:01 PM EDT مارس 19 سال 2020ما به عنوان دولت و ملت به آرامی بازگشت به حالت عادی

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

نظر

ما به عنوان دولت و ملت به آرامی بازگشت به حالت عادی یا طبیعی جدید وجود خواهد داشت مقدار بحث است. این مهم است که ما فقط اجازه دهید حقایق در راه ما به جای دروغ و یا مبالغه. ما از رسانه ملی تا حد زیادی موفق به نگه داشتن ما نسبتا آگاهانه آن را به عنوان بیشتر تحویل بدترین خبر.

در آن زمان با بهترین نیات دولت ما می تواند به هدایت ما در جهت اشتباه است.

یکی از بهترین نمونه هایی است که مواد غذایی هرم راهنمای غذا خوردن سالم بود که محوری بر شهروندان آمریکایی در اواخر 70s. هرم تشویق عمدتا مصرف کربوهیدرات و دلسرد مصرف چربی و پروتئین است. ما اکنون می دانیم که این هرم باید بدبختانه. آن را به عنوان معلوم است که نان با کمی مارگارین و gobs از "سالم ژله" همه آگهی به عنوان چربی کم در حال بدتر برای شما از 2 تخم مرغ سرخ شده در کره یک تکه نان تست و یک نوار بیکن.

بین دولتی دستورالعمل و صنایع غذایی تصرف پس از این فرصت برای ایجاد, ارزان, اعتیاد آور بالا و کربوهیدرات مواد غذایی, ما در حال حاضر بی سابقه و بی نظیر اپیدمی چاقی و سندرم متابولیک (فشار خون بالا و چربی اضافی بدن در اطراف کمر بالا, قند خون غیر طبیعی کلسترول و تری گلیسیرید).

آن است که این سندرم متابوليک است که تا حد زیادی مسئول COVID-19 مرگ و میر است که رخ داده است در غیر افراد مسن.

ما فراگیر اجتماعی فاصله اقدامات بودند مناسب پاسخ اولیه زمانی که اطلاعات در مورد COVID نابالغ بود. به ما آموخته است که بیشتر ما نیست لزوما تغییر استراتژی ما.

در مارس 16, امپریال کالج COVID تیم پاسخ گزارش داد که ایالات متحده می تواند انتظار می رود بیش از 2 میلیون مرگ و میر را بدون کاهش, اما با فراگیر اجتماعی فاصله اقدامات است که شماره می تواند به کاهش بین 1 و 1.2 میلیون مرگ و میر. به عنوان از آوریل 18, ما دچار 90,694 مرگ و میر در این کشور است. اولیه مرگ و میر پیش بینی شد و بر اساس معیوب مدل سازی که زیر برآورد واقعی بروز COVID توسط یک عامل بین 10 و 100 و در نتیجه اغراق آمیز ميزان مرگ و مير با مشابه عامل.

یکی دیگر از دلایل پیش بینی شد نادرست بود و درک ضعیف از R-0 (R صفر) از این بیماری است. این تعداد برآورد تعداد تاثیر پذیری افراد است که می تواند آلوده توسط یکی از آلوده و بیمار است. شماره تعیین شده است درست contagiousness بیماری مدت زمانی که یک بیمار مسری است و در نهایت و از همه مهمتر تراکم جمعیت/فیزیکی سلول.

تصور کنید که یک فرد آلوده سرفه در شلوغ مترو شهر نیویورک نسبت به نیویورکر سرفه در سختی اشغال rabbittransit اتوبوس. سرخک R-0 در حدود 10 در حالی که برای آنفولانزا از آن است که حدود 1.2 و برای COVID به نظر می رسد بین 2 و 3. اندکی در حد برآورد R-0 خواهد شد به طور قابل توجهی انحراف اعداد پیش بینی مرگ با توجه نمایی گسترش یک بیماری با گذشت زمان است.

اجتماعی فاصله هرگز به معنای جلوگیری از گسترش بیماری و یا کاهش آن نهایی تلفات بلکه به کشش زمان دوره بیماری به طوری که ما در نظام سلامت خواهد بود و نه ضعف. مسطح منحنی به عنوان آن نیز شناخته شده بود تنها به معنای تغییر سرعت که در آن مردم آلوده شد او بیمار شد و در بیمارستان بستری و به ندرت نیاز به هواکش. تعریف مسطح منحنی وعده داده است که در این دوره زمان از همه گیر خواهد کشیده می شود. در اوایل آن می ترسید که وحشت ما دیدن در اخبار شب در شهر نیویورک خواهد خروش به عنوان یک سونامی در سراسر کشور ما. که نمی آمد.

زمانی که کنترل یک بیماری همه گیر وجود دارد ممکن است استراتژی های اعمال اجتماعی فاصله عمودی: افقی در مقابل ممنوعیت. عمودی ممنوعیت اشاره به انزوا و حفاظت از ما ضعیف ترین افراد جامعه یعنی افراد مسن و کسانی که بیماران جوانتر از قبل مبتلا به بیماری های موجود به خصوص سندرم متابولیک و بیماری های تنفسی. در همان زمان بقیه جامعه همچنان به زندگی می کنند زندگی خود را به طور معمول. افقی ممنوعیت اشاره به در سراسر هیئت مدیره در خانه بماند سفارشات برای همه بدون در نظر گرفتن سن و یا وضعیت بهداشت و درمان. این شامل بسته شدن آموزش عمومی, کالج, تجارت, مدارس, و تمام غیر ضروری کسب و کار. اگر چه مراقبت های بهداشتی باقی مانده عملیاتی آن پافشاری بسیار کاهش ظرفیت. هیچ کس نباید تعجب فوق العاده ای تلفات افقی ممنوعیت گرفته است در کشور ما.

در پایان در مکان هایی مانند York, پنسیلوانیا, افقی, ممنوعیت اجرا شد به صورت محلی و ایالتی. ما چیزی نمی بینم نزدیک به قریب به اتفاق ما در نظام سلامت است. با توجه به ایالتی پنسیلوانیا وزارت بهداشت وجود دارد 137 هواکش در نیویورک و در هیچ زمان بیش از 7 استفاده شده است در COVID بیماران.

بیشتر: کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

بیشتر: درس هایی از نیویورک گذشته منجر به این نتیجه گیری: ما می توانید انجام دهید بهتر است در این بیماری همه گیر

بیشتر: دکتر: Latinos در نیویورک در حال فراموش شده مردم در محلی ما coronavirus همه گیر

در ایالت پنسیلوانیا تقریبا 3/4 از مرگ و میر است که رخ داده است را در داخل و اطراف فیلادلفیا. حدود 70 درصد از مرگ و میر رخ داده در دولت رخ داده است ما در خانه سالمندان آسیب پذیر جمعیت. متوسط سن بیماران در حال مرگ در کشور است 79. در سراسر کشور و 55 درصد از مرگ و میر رخ داده در داخل و اطراف شهر نیویورک (New York, New Jersey, کانکتیکات, ماساچوست). پرجمعیت ترین مناطق نیویورک مترو منطقه دارای تراکم جمعیت 57,000 در هر مایل مربع نسبت 8,338 در هر مایل مربع برای شهر نیویورک و 491 برای York County است.

ما هرگز نمی خواهد می دانم آنچه را که باید اتفاق افتاده در York, Pa. تا به حال ما تحمیل نمی افقی ممنوعیت. ما می توانیم فرض کنیم ما شده اند که ضربه سریع تر و سخت تر اما این نبرد خواهد بود سریعتر بیش از حد. شاید برخی از سیستم های سلامت در کشور ما اجتناب غرق در حالی که دیگران می تواند به اب و هوای طوفان اما در هزینه به جنبه های دیگری از جامعه یعنی آموزش و پرورش, اقتصاد و عاطفی رفاه و روال مراقبت های بهداشتی.

در سوئد, آنها تصمیم گرفتند به صورت عمودی ممنوعیت. آموزش و پرورش و کسب و کار ادامه داد تا حد زیادی تابع اما افراد مسن بودند جدا شده است. پنج کشور اروپایی (بلژیک اسپانیا است. ایتالیا و بریتانیا و فرانسه) تا کنون بیش سوئد سرانه مرگ و میر (36 هر 100K). ما خود سرانه نرخ مرگ 27 در هر 100,000 بهتر است اما نه تا کنون. سوئد همسایه کشورهای اسکاندیناوی در این زمان می تواند به رخ کشیدن خیلی بهتر سرانه مرگ و میر. فقط زمان خواهد شد بگویید اگر در سوئد روش کار می کرد هنگامی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد و مرگ نهایی عوارض ثبت شده است.

برای برخی هر چند سوئد است و نزدیک به دستیابی به گله ایمنی. این پدیده تضمین می کند که اگر بیش از حدود 60% از جمعیت است و ایمنی به یک بیماری است که بیماری را متوقف خواهد کرد برای انتشار در جمعیت است. تنها وجود دارد 2 راه برای به دست آوردن ایمنی: واکسن یا عفونت/بهبودی از این بیماری است.

صرف نظر از روش گرفته شده اجتماعی فاصله است که به سادگی فاز 1 این طرح است. فاز 2 از هر روش این است که ظهور از آنچه که ما آمده اند به دانستن به عنوان "مستند." به عنوان متحده شروع به "باز کردن" ما به ناچار دیدن upticks در موارد بستری و مرگ و میر ناشی از COVID 19. تا مطمئن شوید که ما می توانیم در رسانه ها به گزارش این شماره است. ما نمی خواهد بشنود در مورد نرخ مرگ و میر مربوط به ضعیف قند خون را کنترل ضعیف, فشار خون, کنترل, تاخیر, سرطان, تشخیص, تاخیر و یا از دست رفته در درمان سرطان, افزایش مصرف بیش از حد ضعیف کنترل COPD مصرف بیش از حد مرگ و یا مرگ و میر ناشی از قتل و یا خشونت.

بدون شک ما استراتژی را نمی توان به سادگی "سرپا ایستادن در یک پناهگاه" تا زمانی که یک واکسن موثر می شود به طور گسترده ای در دسترس و یا درمان در دسترس می شود. ظهور از مستند را انتقال ما را از ما زمان افقی ممنوعیت به عمودی ممنوعیت. اگر ما بیش از حد آهسته در این فرایند ما نمی خواهد که توجه به بهداشت عمومی پدیده به حداقل رساندن مجموع آسیب رساندن به جامعه است.

از 5/18/2020 ما تا به حال 851 تایید موارد COVID در شهرستان و 16 نفر فوت کرده اند. نزدیک به 3000 نفر کشته شده اند در فیلادلفیا منطقه مترو.

ما نمی دانیم که آنچه که در آینده نگه می دارد. اولین رمان coronavirus اساسا ناپدید شد و پس از آن برای اولین بار به نظر می رسد. این یک مرگبارتر ویروس که تا کنون کمتر به راحتی گسترش. ما می دانیم که به طور کلی coronaviruses شد مرحله خاموش در طول بهار و تابستان است. یک واکسن ممکن است در دسترس در ماه, اما آن را می توان سال است. مبتلا به ایدز ممکن است وجود دارد هرگز یک واکسن, اما آن را تبدیل به راحتی درمان یا پیشگیری با مواد مخدر است.

اگر شما جوان و سالم شما تقریبا ضد گلوله به این بیماری است.

اگر شما تحت 65 و ناسالم خود را بهبود قند خون و وزن بدن و فشار خون و کلسترول کمک به محافظت از شما.

وجود دارد هیچ زمانی بهتر به خندق سنگین کربوهیدرات مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین و همچنین شروع به ورزش. اگر شما مسن و ضعیف شما نیاز به محافظت در همه هزینه ها و امید برای گله ایمنی توسط یک معنی است و یا یکی دیگر. هر بار فردی مبتلا به این بیماری و آنها می یابند که توسط یک گام دیگر به گله ایمنی.

من دعا می کنم ما از ظهور این بیماری همه گیر با آسیبی که ممکن است به سلامت ما روح و اقتصادی ما خوب بودن.

دکتر استیو Pandelidis تمرین است عمل جراحی سرطان در نیویورک به مدت 25 سال. او زندگی می کند در گلن راک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن