ما برکلی باید پلیس پال خواستار قطع بودجه دولت بودجه

در سراسر کشور تعداد بی شماری از آمریکایی ها همچنان به اعتراض کشتن جورج Floyd — و نگرانی های ملی ما فرهنگ خشونت

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

در سراسر کشور تعداد بی شماری از آمریکایی ها همچنان به اعتراض کشتن جورج Floyd — و نگرانی های ملی ما فرهنگ خشونت پلیس.

شاید مهمتر از همه در میان معترضان خواسته ها تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ، از جمله تماس های تلفنی تنها رشد بلندتر به عنوان مینیاپولیس با موفقیت منحل آن پلیس, emboldening معترضان.

دهه پلیس تلاش اصلاحات — از حساسیت آموزش اجباری به استفاده از دوربین های بدن — نتوانسته اند به حل و فصل این بیماری همه گیر از خشونت پلیس. Defunding ادارات پلیس خواهد بود قوی اولین قدم برای اصلاح این ظلم و این امر پیشبرد ایالات متحده نسبت به نهایی لغو پلیس.

به عنوان خط مقدم ایالات متحده carceral سیستم پلیس مسئول بسیاری از آن عمیق ترین بی عدالتی — تصمیم گیری می شود که متوقف شده و frisked و آن مردم هستند در نظر گرفته شود "تهدید" حتی زمانی که آنها نمی تواند نفس بکشد. پلیس همچنین به طور منظم فرار از هر گونه پاسخگویی برای خشونت آنها تحمیل کنند. در یک چارچوب قانونی شناخته شده به عنوان "واجد شرایط ایمنی" در دادگاه محکوم افسران تنها در نادر و بسیار دقیق موارد اجازه پلیس قلاب حتی برای قتل وحشیانه.

به عنوان بسیاری از سیاه علما و فعالان, توجه, تاریخی منشاء مدرن پلیس بود در قرن 19 برده فو. پلیس امروز حفظ آثار ریشه های آن تا حد زیادی حفاظت از سفید ملک در هزینه های سیاه و سفید زندگی می کند: یکی در هر 1,000 مردان سیاه و سفید برای مثال می توانید انتظار برای مردن در دست پلیس.

در برکلی که در آن سرشماری داده های تخمین می زند حدود 8 درصد از ساکنان سیاه, پلیس داده ها را برای ماه گذشته نشان می دهد که ساکنان سیاه ساخته شده تا 49% از زندان رزرو. چنین تیز نژادی و بی عدالتی نشان می دهد که برکلی اداره پلیس جرم سیاهی و فقر بیش از ساکنان آن محافظت می کند.

در یک کشور که در آن حتی کودکان می دانند که آنها می توانید شماره گیری با سه شماره به احضار مسلح یک افسر روشن است و پلیس می خواسته به انجام بیش از حد. Defunding پلیس می تواند بازگرداندن بودجه برای همیشه گرسنگی شهرستان خدمات بسیاری که اکنون با کاهش ویرانگر. بشکه را در بودجه با اشاره به رشد 16% پس از سال 2017 است و بزرگترین بخش از بودجه شهرستان است. برکلی می تواند صرف بیشتر از $77 میلیون مورد تایید برای بشکه در سال آینده در اجتماعی کارگران مواد غذایی, بانک ها, پناهگاه بی خانمان و مقرون به صرفه مسکن مدارس و مراکز اجتماعی — همه از آن می تواند حمایت جوامع باید قبل از تبدیل شدن آنها به شرایط اضطراری.

در حال حاضر ایالات متحده در ادارات پلیس اغلب تجهیز و آموزش افسران خود را به فکر می کنم و عمل می کنند مانند سربازان. با "جنگجو" ذهنیت آموزش و مازاد تجهیزات نظامی پلیس در ابتدا به خوب بکار بردن نیروی کشنده. اما آمریکایی ها باید به یاد داشته باشید که پلیس در حال ضروری نیست و می دانیم که حتی پلیس لغو نمی خواهد کافی برای حل و فصل ما بی شمار عدالت کیفری شکست.

تا زمانی که ما می تواند در نهایت ما وحشیانه و نژادپرستانه پلیس پارادایم آمریکایی ها و به خصوص آمریکایی های سیاه و سفید — پرداخت خواهد شد با زندگی خود را.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب