سقوط اندرو کومو با یک معامله کتاب آغاز شد

[ad_1] در 19 مارس 2020، هجده روز پس از اولین مورد در نیویورک کووید-19 تایید شد و سه روز قبل از اینکه ایالت تح

توسط NEWSWORLDS در 8 آذر 1400
[ad_1]

در 19 مارس 2020، هجده روز پس از اولین مورد در نیویورک کووید-19 تایید شد و سه روز قبل از اینکه ایالت تحت محاصره قرار گیرد، یکی از کارکنان پنگوئن راندوم هاوس با نماینده ادبی فرماندار وقت اندرو کومو تماس گرفت تا از او بپرسد که آیا کومو ممکن است علاقه مند به انتشار کتاب باشد. کومو، که جلسات مطبوعاتی روزانه‌اش در مورد همه‌گیری، او را به یک ستاره رسانه ملی تبدیل کرد - این روزهای اول "کوئوجنس‌گرا" بود - علاقه نشان داد. سه ماه و نیم بعد، نماینده ادبی به پنگوئن رندوم هاوس اطلاع داد که قبلاً هفتاد هزار کلمه برای کتابی نوشته شده است که تجربه کومو در شش ماه اول همه‌گیری را توصیف می‌کند، از جمله جزئیات تعامل او با کاخ سفید دونالد ترامپ. پس از پیروزی در جنگ مناقصه علیه دو ناشر دیگر، پنگوئن رندوم هاوس به کومو قول پیش پرداخت 5.2 میلیون دلاری برای کپی رایت داد. سخنگوی پنگوئن رندوم هاوس طی گفتگوی تلفنی با فرماندار و یکی از دستیاران ارشد وی گفت که این کتاب باید قبل از انتخابات 2020 آماده چاپ شود.

کومو که اکنون فرماندار سابق نیویورک است، اوایل سال جاری پس از تحقیقات دفتر دادستان کل که ادعاهایی مبنی بر آزار و اذیت مکرر اعضای کارکنانش را تایید کرد، استعفا داد. اما انتشار کتاب او با عنوان «بحران آمریکا: درس‌های رهبری از همه‌گیری کووید-19» در اکتبر گذشته حتی قبل از اینکه اتهامات آزار و اذیت مطرح شود، سؤالاتی را ایجاد کرد. زمان او از یک سو ناخوشایند بود، نه تنها با انتخابات 2020، بلکه با آغاز کووید-موج دوم 19. خود تولید کتاب نیز پیش‌فرض چرخش سیاسی درخشان کومو در سال 2020 را تضعیف می‌کند. چگونه یک رهبر می‌تواند به طور همزمان بیست و چهار ساعت در روز علم مطالعه کند. و شخصاً یک خاطره پرسود بنویسید؟

پاسخ این است که نمی تواند. روز دوشنبه، کمیسیون قضایی مجلس ایالت نیویورک نتایج تحقیقات استیضاح فرماندار سابق را منتشر کرد که در ماه مارس، تقریباً یک سال قبل از آن که پنگوئن رندوم هاوس در مورد جاه طلبی های ادبی کومو تحقیق کرد، آغاز شد. در حالی که دفتر دادستان کل فقط به ادعاهای آزار و اذیت رسیدگی کرده بود، دامنه کمیسیون محاکمه گسترده تر بود - از جمله معامله کتاب، ادعایی مبنی بر اینکه دولت کومو تعداد آنها را پنهان کرده است. کووید-19 مرگ در خانه های سالمندان ایالتی و ادعاهایی مبنی بر نادیده گرفتن ترس ها در مورد ایمنی پل جدید بر روی رودخانه هادسون، که به نام پدر کومو، فرماندار سابق ماریو کومو، نامگذاری شده است. در همه زمینه ها، شرکت حقوقی استخدام شده توسط کمیسیون قضایی برای انجام تحقیقات خود، اطلاعات بالقوه نگران کننده ای را فاش کرده است.

در این گزارش توضیح داده شده است که چگونه کومو و دفترش مقامات دولتی، از دستیاران کوچک گرفته تا مقامات ارشد را مجبور به کار روی «بحران آمریکا» کردند، از شورای اخلاق ایالتی خواستند تا تصویب قرارداد کتاب را تسریع بخشد، و پول فرماندار اول را کم اهمیت جلوه داد. انتشار کتاب بر اساس گزارش کمیسیون قضایی، ملیسا دروسا، دبیر استانداری و دومین شخصیت تأثیرگذار در دولت وی - که فقط به عنوان «مقام ارشد اتاق اجرایی» در فهرست قرار گرفته اما بر اساس بخشی از یک کتاب منتشر شده مشخص شده است - ارسال یا دریافت را به پایان رسانده است. هزاران ایمیل مربوط به پروژه او و دیگر مقامات ارشد روی پیش‌نویس و ویرایش دست‌نوشته در ساعات کاری معمول، شب‌ها و آخر هفته‌ها کار کردند - از جمله جلسات تمام روز با پنگوئن رندوم هاوس. یکی از اعضای فرماندار کوویدگروه ویژه 19 به محققین گفت که کار روی این کتاب از کار او در مورد سایر مسائل همه گیر "منحرف شده است". تایید معامله کتاب توسط شورای اخلاق دولتی به این بستگی دارد که کومو از هیچ منابع دولتی یا پرسنل در تولید خود استفاده نکند. ظاهراً این الزام نادیده گرفته شد - بین کارهایی که کارکنان او انجام دادند و این واقعیت که او یک نویسنده ارواح را استخدام کرد، از گزارش مشخص نیست که خود کومو واقعاً چه مقدار از "بحران آمریکا" را نوشته است. بر اساس گزارش دادگاه، پنگوئن رندوم هاوس با پیش‌بینی جنجال، پیشنهاد کرد که در بخش اعترافات کتاب فقط به نماینده فرماندار و ویراستاران او اشاره شود. در این گزارش آمده است: «این توصیه رعایت شد.

این گزارش همچنین به وضوح نشان می دهد که تصمیم دولت کومو برای سرکوب اطلاعات در مورد کووید-19 مرگ در خانه های سالمندان، حداقل تا حدی، تحت تأثیر معامله کتاب قرار گرفت. در 6 ژوئیه 2020، همان روزی که کومو و یک دستیار ارشد به نام خانه تصادفی پنگوئن، وزارت بهداشت گزارشی درباره اثرات کووید-19 در خانه های سالمندان در نیویورک. هدف از این گزارش دفاع از دستور صادر شده توسط کومو در مارس 2020 بود که به خانه‌های سالمندان دستور می‌داد بیمارانی را که از بیمارستان‌ها مرخص می‌شوند، بدون توجه به شرایط آنها بپذیرند. کوویدوضعیت -19. طبق یافته های کمیسیون قضایی، شاهدان ادعا می کنند که دروزا، دستیار ارشد کومو، تصمیم گرفته است که گزارش وزارت بهداشت تنها مواردی را منعکس کند. کووید-19 مرگ در خانه های سالمندان، نه تعداد افرادی که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده اند. این نسخه تعداد مرگ و میر در خانه های سالمندان را از حدود ده هزار به شصت و پانصد کاهش داد. بعدها، زمانی که بحران آمریکا پیش نویس و ویرایش شد، فصل مربوط به خانه سالمندان توسط یکی از همکاران ارشد کومو "بحرانی" در نظر گرفته شد.

علیرغم درخواست‌های قبلی‌اش برای رسیدگی عادلانه، کومو کمترین همکاری را از سوی بازرسان کمیسیون قضایی نشان داد و چندین احضاریه را نادیده گرفت. "[O]در این گزارش آمده است: «در 13 سپتامبر 2021، مشاور فرماندار سابق بیانیه‌ای کتبی به کمیسیون ارائه کرد که فقط شامل یک بند از کتاب بود و در رد شواهد جمع‌آوری‌شده کاری انجام نداد. در ماه مارس، کراون، زیرمجموعه پنگوئن رندوم هاوس، که کتاب بحران آمریکا را منتشر کرد، از کومو فاصله گرفت و برنامه‌های چاپ جلد شومیز کتاب را لغو کرد. در اوایل این ماه، شورای اخلاق ایالتی با تأخیر موافقت خود را برای معامله کتاب لغو کرد. از 5.1 میلیون دلار تضمین شده به Cuomo در معامله، 3.12 میلیون دلار تا زمان انتشار کتاب پرداخت شده است و ترازنامه قرار است در دو سال آینده به مقدار مساوی توزیع شود. مطابق با بارکومو گفت که پانصد هزار دلار از درآمد خود را پس از کسر مالیات از کتاب United Way of New York اهدا کرده است. The American Crisis کمتر از 50000 نسخه جلد گالینگور فروخت.

پس از استعفای کومو در ماه اوت، برای لحظه ای به نظر می رسید که رهبران قانونگذار تحقیقات استیضاح را به حالت تعلیق در خواهند آورد. به نظر می رسد قانون نیویورک اجازه استیضاح کارمندان سابق را نمی دهد. برخی در آلبانی فکر کردند که بهتر است فقط ادامه دهند. اما پس از خشم منتقدان بلندتر کومو، بازرسان اجازه یافتند به کار خود ادامه دهند و گزارشی که این هفته منتشر شد اهمیت پاسخگویی را به آنها یادآوری کرد. در مجموع، رسوایی هایی که کومو را سرنگون کرد، بیش از هر مجموعه ای از اتهامات است. آنها درباره کل رویکرد کومو به حکومت، تصاحب قدرت و فرهنگ ترس و زور هستند که او مشاهده می کند و شخصاً از آن سود می برد. به دستیاران دستور داده شد که بر روی بحران آمریکا کار کنند به همان روشی که بریتنی کومیزو، دستیار اجرایی در دفتر کومو، دستور داده شد تا یک عصر در دسامبر 2020 به عمارت اجرایی برود، ظاهراً برای کمک به فرماندار با آیفون خود. پس از رسیدن به آنجا، کومو او را زیر آزمود - اتفاقی که اکنون موضوع تحقیقات جنایی در شهرستان آلبانی است. تنها چند روز بعد، لیندسی بویلان، کارمند سابق دولت، اولین کسی شد که علناً فرماندار را به آزار جنسی متهم کرد. با این حال، کومیزو برای ماه‌ها در مورد تجربه‌اش سکوت کرد، تا حدی به این دلیل که می‌دید دفتر فرمانداری با افشای پرونده‌های داخلی شرم‌آور درباره او، انتقام‌جویانه علیه بویلان انجام می‌داد. در گزارش کمیسیون قضایی آمده است که کومیزو ترسیده، قصد داشت داستان خود را «به گور» ببرد.

کومو، حتی پس از استعفای خود، همچنان اصرار دارد که هیچ اشتباهی مرتکب نشده است و انگیزه ها و اعتبار متهمان خود را زیر سوال می برد. او و وکلایش از تاریخچه کمیسو سوء استفاده کردند، تا حدی به این دلیل که دفتر دادستان کل در ابتدا قادر به تعیین تاریخ تجاوز ادعایی در عمارت اجرایی نبود، و تا حدی به دلیل تناقضات جزئی دیگر در تاریخچه کمیسو. در اینجا نیز تصمیم برای ادامه کار بازپرسان کمیسیون قضایی مهم ثابت شد. پس از به دست آوردن شواهد جدید، محققان توانستند با قاطعیت بیشتری بگویند که این حادثه در 7 دسامبر اتفاق افتاده است. در مورد سایر اختلافات، این گزارش می‌گوید، این اختلافات از نوع رایجی است که در میان شاهدانی وجود دارد که از کارکنان برای کمک به آنها برای مرتب کردن داستان‌هایشان بهره نمی‌برند. این گزارش این نوع ناسازگاری ها را «نشانه های حقیقت» می نامد.


موارد دلخواه در نیویورکر


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن