3 کال دانشجو ورزشکاران تست مثبت برای COVID-19

روز سه شنبه گزارش آمده است که سه نامشخص کال دانشجو ورزشکاران آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت به دانشگاه

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

روز سه شنبه گزارش آمده است که سه نامشخص کال دانشجو ورزشکاران آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه پیش فصل تمرینات. با توجه به بیانیه ای از کال دو و میدانی این سه ورزشکار بخشی از یک گروه از 96 که آزمایش شده است و یکی از سه خانه اش خارج از منطقه خلیج است.

هر سه مورد آزمایش قرار گرفتند در دانشگاه خدمات بهداشتی و یک پاسخ این است که هماهنگ با سازمان های متعدد.

"تماس با ردیابی در حال انجام است از طریق (دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی) کنترل عفونت برکلی بهداشت عمومی و آالمدا کانتی بهداشت عمومی و کال دو و میدانی را دنبال توصیه های خود را برای انزوای خود به قرنطینه علامت نظارت و درمان" اظهار داشت کال دو و میدانی در آن آزادی مطبوعات.

این اخبار به عنوان اولین گزارش کال ورزشی گزارش می آید بعد از کال دو و میدانی اعلام کرد 17 ژوئن که دانش آموزان می تواند بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه است.

یک فرایند طولانی برقرار شد برای کسانی که از بازگشت دانش آموزان — خود-قرنطینه, تست, آموزش, آموزش و معاینه فیزیکی لازم بود قبل از اینکه یک دانش آموز ورزشکار می توانند داوطلبانه تمرینات که شامل بیش از 10 نقاب شرکت کنندگان است.

همانطور که از انتشار این تمرینات در عین حال برای شروع.

"هیچ فعالیت های ورزشی را آغاز کرده اند و از فراوانی احتیاط شروع تمرینات است به تاخیر افتاده است در انتظار پیشرفت کافی در تماس با ردیابی" گفت: Cal دو و میدانی در آن بیانیه است.

مدارس و ورزشکاران در سراسر کشور مواجه شده اند همان مثبت COVID-19 آزمون از جمله در مجموع 47 در Clemson که دیده است بیش از یک چهارم از آن بازیکنان فوتبال تست مثبت است. COVID-19 گسترش یافته است که بازیکنان و مربیان در سراسر کشور بازگشت به دانشگاه برای آموزش.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. با او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن