'یک حرکت بوم': هنر معاصر متصدی ابی چن مذاکرات هنری شفا فعالیت

ابی چن شده است یک بازیکن کلیدی در تاریخ معاصر منطقه خلیج هنر از سال 2002. او نگهداری شروع به کار در چین مرکز ف

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

ابی چن شده است یک بازیکن کلیدی در تاریخ معاصر منطقه خلیج هنر از سال 2002. او نگهداری شروع به کار در چین مرکز فرهنگی از سان فرانسیسکو که تبدیل به یک جزء اصلی از این شهر هنری جامعه تحت رهبری خود را به یک پلت فرم برای آسیایی آمریکایی هنرمندان و فعالان به کار می کنند. در حال حاضر سر از هنر های معاصر در سانفرانسیسکو آسیایی, موزه هنر چن همچنان پرشور در مورد خدمت شکوفایی این هنر ، در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا با متصدی صحبت در مورد چالش های coronavirus به ارمغان آورده است به منطقه خلیج هنر جهان و ارائه به اوج دزدکی حرکت کردن از آینده آنلاین, مارس 28 رویداد "اقدام شفا یادگیری: هنرمند صحبت کنید."

"در واقع, کار از راه دور شده است و به نوعی یک هنجار برای بسیاری از داران اما قطعا نه در این مقیاس" چن گفت: این اثر که اجتماعی فاصله سفارشات تا به حال در حرفه خود. "اما در همان زمان ... ما نیاز به در-سایت — یا در یک استودیو هنرمند, نمایشگاه سایت و یا سراغ یک سایت. شما در واقع نمی تواند انجام بسیاری از (که). و بسیاری از کار ما این است که برای دیدار با مردم. با همه چیز در حال انجام از طریق زوم مقیاس متفاوت است."

چن همچنین ابراز ترس در مورد دراز مدت تحرک از این صحنه هنر: "ما می دانیم که سن فرانسیسکو و منطقه خلیج شده است از دست دادن فرهنگ خود را که در آن هنرمندان دیگر قادر به تحمل این شهر است."

او همچنین معتقد است که این شرایط فقط بدتر خواهد شد به عنوان یک نتیجه اجتماعی فاصله. "هنر بصری یک چیز است. اما هنرمندان انجام ... واقعا نیاز است که مخاطبان زندگی می کنند و تمام کسانی که بلیط فروش. اگر رستوران و همه از این کسب و کارهای کوچک نمی تواند زنده ماندن, چه, نوع فرصت فراموش هنرمندان داشته باشد؟"

اما در این صورت این نگرانی چن به وضوح بسیاری از تحسین برای هنرمندان او با این نسخهها کار میکند — که او می گوید: در این مرکز از رویداد های آینده. "یکی از بزرگترین محرکها (برای صورت) است ... در این لحظه من می خوام شنیدن از این هنرمند. من نمی خواهم به شنیدن از سیاستمداران من نمی خواهم به شنیدن اخبار از مجریان. من می خواهم به شنیدن از هنرمندان که هم اجتماعی بازیگرانی که ترکیب عمل (یادگیری فعال) و شفا به عمل خود."

تجربیات این هنرمندان را به جدول چن معتقد است که می تواند به ارائه بینش و راهنمایی در بار تلاش. ما "نه تنها هیچ کس می داند که چگونه برای مقابله با این" چن وقتی از او پرسیدند در مورد این رویداد takeaways کلیدی. "اگر ما مایل به یادگیری ... وجود دارد و صداهایی که احتمالا می تواند برخی از مرتب کردن بر اساس گرانش در کل این چیزی است که نه از صداهای معتبر این است که صدای ما شده اند از همه جا."

چن ادعا میکند که یکی از بزرگان از هنر معاصر است که توانایی خود را برای کمک به ایجاد حس سختی و مبارزه است. "ما شروع به دیدن که هنرمندان در واقع مصرف این واقعا نقش فعال در رهبری جامعه را به فکر می کنم. و آنها را در راه های بسیاری ارائه این قطب نما چگونه به مقابله با این واقعیت است."

"نگاهی شانل میلر برای مثال" چن گفت: با اشاره به یکی از اعضا رزرو شده برای این رویداد. میلر آمد به بد نامی طریق 2019 memior, "می دانم که نام من" که دقیق تجربه او به عنوان یک قربانی تجاوز جنسی در حالی که حضور در دانشگاه استنفورد و اعتراض ملی است که به دنبال. "هیچ کس آماده خواهد شد برای مثال برای آنچه اتفاق افتاده است به او" چن گفت. در مواجهه با "آن شرایط نقش خود را نیز تغییر کرده است. او یک مدافع خودش است. البته او یک نویسنده در حال حاضر, اما او تصمیم به نوشتن در این موضوع خاص است. پس در راه های بسیاری است که نقش رفته فراتر از فقط یک هنرمند و یک نویسنده است."

در قلب های مدرن فعالیت چن می بیند ذاتا هنری تمایل یک غریزه به "همگام سازی در حال حرکت بوم." توضیح در این, او پرسید: "چگونه می توانم شما دریافت این پیام در سراسر? و سپس از طریق چه روش? چگونه (فراموش) شما را به انتشار همه چیز ؟ آن نیاز به مقدار زیادی از خلاقیت ... من فکر می کنم در منطقه خلیج اتحاد این گروه بزرگ از هنرمندان برای نسل که رهبری این است."

در واقع این نوع از فعالیت است که در مرکز چن کار نه تنها در خارج بلکه در داخل موسسات مانند آسیایی, موزه هنر. و با COVID-19 او می گوید: نقش هنری مکانهای مهم تر از همیشه. ارزش این موسسات چن معتقد است در توانایی های خود را به ترویج صداهای حاشیه رانده شده و با بیگانه ستیزی و ضد آسیایی, احساسات او را می بیند در واکنش های رایج برای این بیماری همه گیر چن معتقد است این نهاد باید به طور فعال مبارزه با خاموش کردن این صداها.

برای چن هنر است که در مورد صدای. و صدای او تبدیل به ترین در این زمان آشفته هستند کسانی که از فعالان و هنرمندان او را صرف حرفه خود را به می دانم. "حداقل من می دانم که در آن آنها می آیند از" چن قرار داده و به سادگی. "من را دیده اند آنها را در عمل و ماهیت کار خلاق خود را به ما می دهد که به معنی (از) جاذبه و امید است."

تماس با زیتون گرایمز در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن