Julie Rodrigues Widholm نقش مدیر جدید BAMPFA

را بر عهده می گیریم یک شیکاگویی، یک مورخ هنری، یک محقق - نه، این صحنه اختتامیه "باشگاه صبحانه" نیست، بلکه انتخ

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399
را بر عهده می گیریم

یک شیکاگویی، یک مورخ هنری، یک محقق - نه، این صحنه اختتامیه "باشگاه صبحانه" نیست، بلکه انتخاب کوتاهی از عناوین برای یک جولی رودریگز ویدهولم است. امسال، مدیر و سرپرست سابق موزه هنر دپل زندگی نامه خود را حتی بیشتر گسترش می دهد، به تازگی اضافه کردن "مدیر موزه هنر برکلی و آرشیو فیلم اقیانوس آرام" به خلاصه داستان نورد خود را.

موفق لورنس Lawrence Rinderرندر که پیش از این برای بیش از یک دهه عنوان کارگردان را بر دست داشت، ویدهولم مشتاق به آوردن تغییر سیستمیک به صنعت موزه مدرناست. و در حالی که کار او در BAMPFA پیدایش تاثیر او نیست، مطمئنا این شروع امیدوار کننده از سفر ساحل غربی او است.

"UC برکلی و BAMPFA یک کار رویایی برای من است، Widholm گفت: ". "هنوز دارم خودم رو گير ميدم که واقعا ً اين اتفاق افتاده"

Widholm سال های کارشناسی خود را در دانشگاه ایلینوی در Urbana–Champaign در رشته تاریخ هنر و علوم سیاسی، بعد از آن دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود را در هنر معاصر از دانشکده هنر موسسه شیکاگو. در حالی که او از شهرت UC Berkeley در تحقیق، کنجکاوی و سخت گیری فکری هیجان زده است، این ماموریت بین المللی و محلی BAMPFA است که او آماده است تا یک دست در تعریف.

ویدهولم گفت: «یک موزه هنری دانشگاهی، برای من، یک مکان بسیار ویژه است که ما واقعا می توانیم مدل کنیم و نوآوری کنیم و به آنچه واقعا ً موزه هنر قرن بیست و یکم شبیه آن است فکر کنیم»

مانند بسیاری از اعضای جامعه که قدردانی از حضور BAMPFA در پردیس, ویدهولم گفت: آن زمان خود را صرف داوطلب شدن در دانشگاه خود را در دانشگاه کارشناسی موزه هنر Krannert که مسیر شغلی نهایی خود را هدایت.

پس از کار کردن در طبقه بندی نقش های پس از فارغ التحصیل در موزه هنرهای معاصر شیکاگو، او اولین دوره مدیریتی خود را در موزه هنر ددپل، جایی که او به مدت پنج سال صرف قرار دادن "این موزه جوان بر روی نقشه" انجام داد.

ویدهولم گفت: «من به کارهایی که در موزه هنر ددپل انجام داده بودیم بسیار افتخار می کنم زیرا ما کارکنان کوچکی (با) منابع بسیار متوسطی بودیم، اما کاری که انجام می دادیم مهم بود» "احساس می کردم هیچ بهانه ای -- هیچ بودجه کم بود که ما را از انجام کار است که ما احساس می کنیم عمیقا مجبور به بیرون قرار دادن به جهان متوقف شود."

سال گذشته، ویدهولم به خاطر ادامه ٔ تبرک و رهبری خود، و همچنین کارش در تنوع، عدالت و شمول، به عنوان شیکاگوی سال در موزه ها انتخاب شد. Widholm در نهایت تلاش برای "ایجاد فضا، دعوت هنرمندان حاشیه را به مشارکت در ایجاد فرهنگ موزه مدرن است.

ویدهولم گفت: «دیدن این که موزه ها در حال حاضر چگونه کار را انجام می دهند که من در تمام طول احساس کرده ام مهم بود، این هم نوع تحسين است» احساس می کنم که ما احساس آنچه که باید انجام شود را داشتیم و فقط این کار را انجام می دادیم، و اکنون موزه های بزرگتر نیز شروع به درک این موضوع می کنند که این تغییر باید اتفاق بیافتد. ما نمی توانیم وضعیت موجود برای موزه ها را ادامه ببخشیم. ... فکر کنم داریم به مسیر درست میریم."

اعتماد و شفافیت نمایشگاه ها برای ویدهولم «بسیار مهم» است، که به این موضوع توجه داشت که چگونه موزه ها در طول تاریخ، شیوه استعماری جمع آوری اشیاء از سراسر جهان را مورد حمایت قرار داده اند. به عنوان بسیاری از موسسات در حال مرور این واقعیت مشکل ساز، Widholm امیدوار است برای باز کردن یک گفتگو درگیر هر دو متخصصان موزه و شرکت کنندگان.

ویدهولم گفت: «موزه ها به اعتماد عمومی برگزار می شود و ما باید دقت و حقیقت و حقایق را در پروژه های مان اولویت بندی کنیم» "من فکر می کنم که فضا برای گفتگو و پرسش وجود دارد -- و همچنین خودمان را به عنوان جمع آوری موسسات با تجددکه که ما داریم سوال وجود دارد."

با توجه به محدودیت های عملیات موزه به دلیل دستور سرپناه در محل، زمان چالش برانگیزی برای مدیر موزه بودن است.

اما ویدهولم معتقد است اکنون زمان آن است که هدف موزه ها را دوباره فکر کنیم و تازه شروع کنیم. کنار گذاشتن روش های سنتی کار کردن، او می خواهد ببیند که چگونه BAMPFA به بهترین شکل می تواند به جامعه فیزیکی محلی و دنیای دیجیتال ی بزرگتر خدمت کند.

ویدهولم گفت: «بین هنر و زندگی جدایی وجود ندارد. "من فکر می کنم هنر یک چهره ضروری از وجود انسان است. ... می تواند مستند باشد، می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم، می تواند به ما کمک کند تا به طور جمعی تجربه کنیم، می تواند فرصتی فراهم کند، می تواند ما را آموزش دهد - راه های زیادی وجود دارد که در یک زمان تغذیه می کند، به خصوص وقتی که ما فقط احساس آشفته یا گیج می کنیم. این می تواند ما را به هم بهمراه داشته باشد."

تمرکز بر روی سوالات ساختاری بزرگتر و اقدام قاطع در مواجه با بحران، مدیر و رئیس سرپرست BAMPFA است کار خود را قطع برای او، به حداقل می گویند.

اما، پس از 23 سال در شیکاگو، ویدهولم به نظر می رسد که جای خود را در خلیج شرق پیدا کرده است، در حال حاضر در پارک سگ نقطه ایزابل و تلاش از بهترین لکه های مواد غذایی تایلندی. ممکن است مدیر موزه بودن چیزی باشد که ویدهولم را به برکلی آورد، اما با این نرخ، "منطقه خلیج محلی" نیز ممکن است جای خود را در آن فهرست رو به رشد از عناوین به زودی به اندازه کافی پیدا کند.

تماس با Skylar د پل در [ایمیل محافظت شده]. توي يتش @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن