محبوب جامعه ایسلا ویستا راه اندازی COVID-19 کمپین

(ایسلا ویستا کالیفرنیا.) — معشوق جامعه ایسلا ویستا* راه اندازی کرده است یک COVID-19 پیام و اطلاعیه خدمات عموم

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

(ایسلا ویستا کالیفرنیا.) — معشوق جامعه ایسلا ویستا* راه اندازی کرده است یک COVID-19 پیام و اطلاعیه خدمات عمومی (PSA) کمپین برای ارائه راهنمایی های مفید در کاهش گسترش رمان coronavirus میان ایسلا ویستا و UCSB جامعه دانشگاه. بزرگ رنگارنگ نشانه ها بر روی صفحه نمایش در اطراف ایسلا ویستا های شعارهای مانند "شش فوت از هم جدا اما با هم در قلب' 'من ماندن در خانه برای کسانی که نمی توانند' و 'جامعه است نه لغو.' نشانه های قرار داده شده در خارج از منطقه کسب و کار با کلمات " قهرمانان کار در اینجا به بیان قدردانی برای کارگران ضروری.

"ما می خواستیم به همه یادآوری است که سالم ماندن و کند کردن گسترش ویروس نیاز واقعی جامعه تلاش کنند. آن را به هر یک از ما به صورت جداگانه به اقدامات خواهد کرد که اطمینان از ایمنی و رفاه جامعه ما" گفت: UCSB را همراه دانش آموزان معاون رئیس جمهور از محلی امور یاسمین سالاری . "پوشیدن ماسک اجتماعی دورى و اجتناب از اجتماعات بزرگ می تواند کمک به نگه داشتن COVID-19 از گسترش. ایسلا ویستا است پر فشرده منطقه است و ما باید به یاد داشته باشید که با شروع فصل تابستان است لحظه ای برای ما برای رفتن به عقب در تمام پیشرفت ما را ساخته اند بیش از چهار ماه گذشته در شامل و کند کردن گسترش این ویروس است." دفتر EVPLA امن بودجه به عنوان COVID-19 پاسخ نیروی کار و ماسک رایگان در حال توزیع در Pardall مرکز ایسلا ویستا مواد غذایی Co-op و ایسلا ویستا درمانگاه برای کمک به این تلاش.

به عنوان بخشی از معشوق جامعه COVID-19 کمپین یک سری از رادیو اطلاعیه های خدمات عمومی (اعلانات آگاهی عامه) است و پخش در KCSB 91.9 FM دانشجو-رهبری جامعه ایستگاه رادیویی در UC Santa Barbara. با استفاده از انواع و جامعه voices به تحویل خوش بین و الهام بخش پیام ها در زبان های انگلیسی و ماندارین. برخی از لکه های رادیویی نیز در حال استفاده در فیلم است که می تواند به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی.

محبوب جامعه ایسلا ویستا راه اندازی COVID-19 کمپین

علاوه بر برچسب های رنگارنگ با شعار مبارزه در جهت به دست در کسب و کارهای محلی در تلاش برای تشویق فیزیکی, فاصله, استقبال جامعه همبستگی و تصدیق کرد که ما با هم قوی تر. مردم همچنین می توانید اضافه کردن یک قاب به Facebook عکس پروفایل توسط در جستجوی معشوق جامعه ایسلا ویستا.

"با COVID-19 موارد ظهور در ایسلا ویستا و سراسر کالیفرنیا نشان داده است که تعداد بيشتری از افراد جوان در حال آزمایش مثبت در حالی که هیچ نشانه این مهم است که به نگه دارید تا تلاش برای کاهش سرعت گسترش این بیماری است." معشوق گروه جامعه می گوید: "عزیز ما جامعه COVID-19 کمپین یک یادآوری ملایم – که هر یک از ما نیاز به انجام بخشی خود را برای کمک به نگه داشتن هر یک از دیگر سالم است."

برای دیدن تصاویر و گوش دادن به اطلاعیه های خدمات عمومی (صدایی دیگر) و یا پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد محبوب جامعه ایسلا ویستا COVID-19 پیام کمپین رفتن به www.facebook.com/ivbelovedcommunity لحن به KCSB 91.9 و یا بازدید www.kcsb.org/six-feet-apart-but-together-at-heart-the-beloved-community-of-isla-vista/. برای تصاویر با وضوح بالا لطفا تماس بگیرید رادنی گولد دیدن اطلاعات تماس در بالای صفحه.

*در مورد معشوق جامعه ایسلا ویستا

محبوب جامعه ایسلا ویستا (معشوق جامعه) است که یک گروه اجتماعی تشکیل شد که در سال 2016 زمانی که اعضای UCSB همراه دانش آموزان ایسلا ویستا جامعه و پردیس رهبران شناخته شده وجود دارد که نیاز به گرد هم می آیند به درمان در دومین سالگرد ایسلا ویستا فاجعه مه 23, 2014 زمانی که شش تن از دانشجویان جان خود را از دست.

محبوب جامعه میزبان رویدادهای سالانه شامل جامعه-رهبری کارگاه های آموزشی سخنرانی و نمایشگاه های هنری انتقادی مکالمات وعده های غذایی جامعه و اشکال دیگر از نامزدی که به نمایش گذاشتن مردم, تاریخ فرهنگ و جای گیری در ایسلا ویستا.

محبوب جامعه در حال گسترش است کار خود را با درگیر شدن در طول سال تلاش است که به طور گسترده شناسایی ایسلا ویستا به عنوان یک جامعه که مظهر معشوق جامعه اصول از دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور, محور گفتگو در سهام گنجاندن فعالیت, و عدالت اجتماعی است. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت ourislavista.as.ucsb.edu.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن