تالار گفتگو برکلی پاییز 2020 ترکیب شامل دانشمندان، کارشناسان رسانه ها

در نور همه گیر COVID-19، انتخابات آینده و گفتگوهای ملی در مورد نژادپرستی و عدالت، انجمن برکلی یک ترکیب از طیف

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

در نور همه گیر COVID-19، انتخابات آینده و گفتگوهای ملی در مورد نژادپرستی و عدالت، انجمن برکلی یک ترکیب از طیف متنوعی از متخصصان و کارشناسان را سازماندهی کرده است تا در پاییز سال ۲۰۲۰ صحبت کنند.

انجمن برکلی یک سازمان دانشجویی و غیر حزبی است که هر ترم میزبان مناظره ها، پانل ها و گفتگوها است تا دیدگاه های گوناگونی را در مورد مسائل به موقع ارائه دهد. به گزارش برکلی فروم معاون حوادث آپارنا اییر، سخنرانان از طریق کمیته برنامه نویسی انجمن که تنوع سخنرانان و تاثیر موضوعات امسال را اولویت بندی کرده است دعوت می شود.

Iyer در یک ایمیل گفت: "ما بسیار هیجان زده به اعلام ترکیب رویدادهای مجازی برای پاییز 2020، "آیر گفت: در ایمیل. در شرایط بی سابقه ای، ما فرصت منحصر به فردی برای دسترسی به سخنرانان از طیف گسترده تری از زمینه های مختلف از قبل داشتیم."

به دلیل همه گیر بودن، وقایع به جای شخص به طور مجازی برگزار خواهد شد، به گفته سیندی تانگ رئیس انجمن برکلی. همه اتفاقات آزاد هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد وقایع و نحوه حضور را می توان در صفحه فیس بوک انجمن برکلی یافت.

دکتر آنتونی فاوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی

دکتر آنتونی Fauci پیشرو اپیدمیولوژیست در ایالات متحده است و به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی برای بیش از 35 سال خدمت کرده است.

رئیس جمهور آمریکا رونالد ریگان، جورج اچ دبليو بوش، بیل کلینتون، جورج بوش، باراک اوباما و دونالد ترامپ همه توسط Fauci در مورد HIV/AIDS، در میان دیگر بیماری های جهانی توصیه شده است. اخیراً، Fauci به دلیل نقشی که به عنوان مشاور ارشد ترامپ در COVID-19 ایفا کرده است، موضوع ی مکالمه ملی بوده است.

Fauci خواهد شد در رویداد برکلی تالار گفتگو یدلایمخیرات اوت 27 -- اولین رویداد آن از ترم صحبت می کنند.

مهاجرت پنل

انجمن برکلی پاییز 2020 پانل مهاجرت به طور خاص بر روی برنامه ویزای H-1B تمرکز, ارائه می دهد که فرصت های کارگران بسیار تخصصی برای کار در ایالات متحده. از سپتامبر ۲۰۱۹، بر اساس خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده، بیش از ۵۸۰ ۰۰۰ مهاجر مجاز به کار در ایالات متحده با ویزای H-1B شده اند.

در ۲۲ ژوئن، ترامپ در واکنش به نرخ های همه گیر و بالای بیکاری ایالات متحده، اعلام کرد که ورود دارندگان ویزای H-1B را در میان انواع دیگر دارندگان ویزا به حالت تعلیق در می آوریم. در حال انجام است که در تاریخ 31 دسامبر است.

چهار کارشناس دستور ترامپ و برنامه H-1B را به عنوان یک کل در انجمن برکلی در پاییز 2020 پانل مهاجرت، که به طور آزمایشی برای 3 سپتامبر برنامه ریزی شده است، مورد بحث قرار خواهد داد.

کن کليپنشتاين، خبرنگار بخش ملت

روزنامه نگار کن کليپنشتاين سياست واشنگتن را براي ملت پوشش مي دهد، مجله اي هفته نامه در مورد سياست پيشرونده که بر "مبارزه براي عدالت و برابري براي همه" تمرکز دارد.

قبل از کار برای "ملت"، کليپنشتاين در چند انتشارات ديگر از جمله شبکه ترک های جوان و ديلي جانور کار می کرد. در حرفه خود، Klippenstein داستان های شکسته و در مورد ضد شورش داخلی، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده، نظارت ارتش ایالات متحده از اعتراضات و بیشتر، در بخشی از تشویق کارکنان فدرال به "نشت" اسناد و اطلاعات محرمانه به او را کشف کرده است.

Klippenstein خواهد شد در انجمن برکلی در 10 سپتامبر صحبت می کنند.

جوانا کالو، نویسنده برای "بوجک سوارکار" و "دختررئیس"

یک تهیه کننده ٔ مشترک اجرایی برای برنامهٔ تلویزیونی کارتونی محبوب "بوجک هوسوارمن"، جوانا کالو نامزد دو جایزه امی شده است، چهار مجموعه تلویزیونی و قسمت های نوشته شده برای چهار قسمت دیگر را ساخت.

کالو در فیلم های کمدی با "BoJack Horseman" و Netflix show "Girlboss" کار کرده است، در درام با نمایش نخست آمازون "Undone" و در sitcoms با نت فلیکس شو "Tuca & Bertie، در میان ژانرهای دیگر.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب