CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom خواستار ممنوعیت کاروتید نگه دارید, دیگر پلیس اصلاحات

پلیس و عدالت کیفری اصلاحات خواهد بود که به ایالت کالیفرنیا در پاسخ به مرگ جورج فلوید و متعاقب آن تظاهرات CA رژ

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

پلیس و عدالت کیفری اصلاحات خواهد بود که به ایالت کالیفرنیا در پاسخ به مرگ جورج فلوید و متعاقب آن تظاهرات CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom متعهد.

Newsom اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه, وعده جدید دولت گسترده ای استاندارد در پروتکل های پلیس تظاهرات مسالمت آمیز و پایان دادن به استفاده از کاروتید برگزاری یک محدودیت روش محدود است که جریان خون به مغز. او همچنین متعهد به همکاری با دولت قوه مقننه و مختلف قانونی کمیته علاوه بر کارشناسان ملی, رهبران جامعه و اجرای قانون برای توسعه پروتکل های جدید.

"ما نمی خواهد به عقب نشستن منفعلانه به عنوان یک دولت" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "ما همچنان به سرب در یک جهت است که عدالت به این پیام شنیده می شود در سراسر این کشور و ملت است."

کاروتید برگزار خواهد شد از پلیس ایالتی آموزش برنامه های و مواد. Newsom همچنین با قانونگذاری ایالتی به تصویب یک ایالت بان.

در صورت تصویب این ممنوعیت را اعمال می شود به تمام پلیس کالیفرنیا بخش با توجه به آزادی مطبوعات.

"من افتخار می کنم که در کالیفرنیا پیشرفته جدید گفتگو در مورد گسترده تر عدالت کیفری اصلاحات" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "ما مقدار فوق العاده ای از کار را در سمت چپ انجام دهید به فاش کردن یک تغییر فرهنگی و درک عمیق تر از آنچه در آن است که ما در حال کار به پیشرفت است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن