Cal lands Kentucky graduate transfer Drew Schlegel

با وجود چند ماه گذشته هیج کننده در چشم انداز فوتبال کالج، تیم فوتبال کال توانسته است بالای آب آج کند و فهرست خ

توسط NEWSWORLDS در 1 شهریور 1399

با وجود چند ماه گذشته هیج کننده در چشم انداز فوتبال کالج، تیم فوتبال کال توانسته است بالای آب آج کند و فهرست خود را برای فصل ۲۰۲۱ و فراتر از آن تقویت کند. اواخر روز جمعه، جاستین ویلکاکس سرمربی اعلام کرد که فول بک سابق کنتاکی درو شلگل قرارداد کمک های مالی برای پیوستن به این برنامه امضا کرده است.

ویلکاکس در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «درو این فرصت را خواهد داشت که هم در جرم و هم در تیم های ویژه به ما کمک کند و او از نظر آکادمیک و اجتماعی در کال مناسب خواهد بود.» او همچنین نقش هم تیمی خوب بودن را در آغوش خواهد گرفت. ما خوشحاليم که اونو توي کشتي داريم"

شلگل که در ماه مه از کنتاکی فارغ التحصیل شد، بلافاصله برای بازی در سال پایانی واجد شرایط بودن کولژیک خود در دسترس خواهد بود. پس از رسیدن به بورس تحصیلی، شلگل به جرم هماهنگ کننده توهین آمیز بیل موسگریو در کنار زک آنجلیلو، که دیگر fullback ذکر شده در فهرست شکاف.

شلگل بیشتر reps خود را به عنوان یک متخصص در کنتاکی گذراند، در حالی که همچنین به طور پراکنده در جرم و دفاع در طول دو فصل گذشته ظاهر می شود. او دومین انتقال تحصیلات تکمیلی است که در سال ۲۰۲۰ پس از ورود دویدن برادریک شاو از ویسکانسین به خرس ها پیوست.

تماس با اسپنسر جولانکا در [ایمیل محافظت شده]@dailycal.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن