هر کسی می تواند ضرب و شتم دلار است ؟ NBA کنفرانس شرق حذفی پیش بینی

NBA فصل شایع است به بازگشت اما این بار در والت دیزنی جهانی به جای سالن. غرب به تیم های متعدد است که یک شات در

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

NBA فصل شایع است به بازگشت اما این بار در والت دیزنی جهانی به جای سالن. غرب به تیم های متعدد است که یک شات در فینال اما به نظر می رسد مانند Milwaukee Bucks در حال مدعی اصلی در شرق. این باقی می ماند درست است ؟ خواهد دیگران از دست دادن خانه خود را در دادگاه استفاده می شود به اندازه کافی به آنها را?

دور 1

Milwaukee Bucks مقابل اورلاندو سحر و جادو

این 53-12 دلار آغاز خواهد شد خود پتانسیل قهرمانی اجرا در برابر 30-35 اورلاندو سحر و جادو. سحر و جادو نمی تواند برنده حتی نیمی از بازی های خود را از دست داده و خود را بهترین مدافع جاناتان اسحاق برای بقیه فصل. این امر می تواند یک پیروزی اخلاقی برای سحر و جادو اگر آنها می تواند برنده یک چهارم در چه چیزی است که تقریبا تضمین شده است به یک رفت و برگشت.

نتیجه: دلار در پیروزی 4-0.

تورنتو رپتورز مقابل بروکلین نتس

این matchup یک وضعیت شبیه به سحر و جادو است که در آن پایین تر دانه از دست داد بازیکن مهم به آسیب است. جز بر خلاف سحر و جادو — که تنها از دست یک نقش بازیکن — شبکه بدون همه بازیکنان NBA کایری اروینگ و کوین دورنت. با آنها تیم احتمالا مورد علاقه بیش از 46-18 رپتورز. این شبکه در حال صرف 30-34 و با تکیه بر اسپنسر Dinwiddie به حمل آنها را به پیروزی. متاسفانه برای شبکه, او نمی خواهد به اندازه کافی به رپتورز' متعادل حمله به رهبری All-Stars کایل لوری و پاسکال Siakam.

نتیجه: رپتورز پیروزی 4-0.

بوستون سلتیکز در مقابل فیلادلفیا 76ers

در چه باید جالب ترین matchup از دور اول جدید-نگاه سلتیکز رهبری Kemba واکر را در 76ers پشت سر هم از جوئل Embiid و بن سیمونز. این 76ers وارد فصل به عنوان رقیب قوی اما تصادفا به ششم بذر در پلی آف با توجه به صدمات و گردابی 10-24 جاده رکورد, بدتر از حتی 12th-کشت نیویورک نیکز. با توجه به جاده مسائل و واقعیت این است که هیچ تیمی را به بازی در خانه این برگشتی های Sixers یک نبرد دشوار اگر آنها می خواهند به ضرب و شتم همه ستاره واکر و Jayson تاتوم در اورلاندو است.

نتیجه: سلتیکز پیروزی 4-2.

گرمای میامی مقابل ایندیانا پیسرز

سلتیکز-Sixers رقابت بیشتر فتنه اما نزدیک ترین دور اول رقابت در شرق متعلق به گرما مقابل پیسرز. از هم جدا شده توسط تنها در دو بازی از این سری واقعا می تواند در هر راه بروید. گرما را از مربیگری استفاده با دو بار قهرمان Erik Spoelstra, و آنها را به دو All-Stars: جیمی باتلر و بم Adebayo. پیسرز فقط باید Domantas Sabonis. اگر این بود که در یک فصل عادی میامی خواهد به راحتی برنده این سری با توجه به تسلط خود را در خانه از دست دادن تنها پنج تا بازی تمام شود. به دلیل وجود خواهد داشت بدون, خانه, دادگاه, اما, ایندیانا را به راحتی.

نتیجه: گرما پیروزی 4-2.

دور 2

دیگران در مقابل گرما

چه چیزی باعث این matchup بسیار جالب است این است که تنها یک تیم در تمام فصل تا به ضرب و شتم دیگران دو بار که تیم Miami Heat. گرما برگزار شد MVP مورد علاقه Giannis Antetokounmpo به تنها 13 امتیاز در 6-18 تیراندازی در سال های اخیر خود را از 16 نقطه پیروزی بر دیگران. آن را نیز بهترین 3-نقطه تیراندازی تیم در لیگ تیراندازی یک تاول 38.3% از مرکز شهر. با دفاع از Adebayo و ساقی در ترکیب با نخبگان تیراندازی گرما را به خوبی از شانس به عنوان هر کسی که در شرق به ضرب و شتم Antetokounmpo و دیگران. این دیگران هستند NBA بهترین تیم دفاعی با مسلما این لیگ بهترین بازیکن. گاهی که همه این مسائل در یک سری حذفی.

نتیجه: دلار در پیروزی 4-3.

Raptors vs Celtics

این تیم ملاقات سه بار در فصل به طور منظم و سلتیکز برنده دو نفر از کسانی که ترکیب هیرو که یکی از آنها تا به حال رپتورز گم شده Siakam خود را بهترین بازیکن. این matchup پایین خواهد آمد اگر جوانان از بوستون سلتیکز می تواند برگ برنده تجربه قهرمان حاکم رپتورز. حتی اگر آنها در تیم های مختلف از آنها فصل گذشته پس از از دست دادن ستاره Kawhi Leonard, رپتورز شده است فقط به عنوان خوب این فصل به طور منظم به عنوان آنها شده اند به دو فصل قبل. آنها باید در یک 59-برنده سرعت با وجود صدمات بی شمار. بر خلاف رپتورز که عمدتا تکیه بر دفاع از خود سلتیکز یکی از سه تیم که رتبه پنج در جرم و دفاع همراه با دو لس آنجلس تیم است. اما جوانان خواهد بود قادر به تسخیر تجربه ؟

نتیجه: رپتورز پیروزی 4-2.

کنفرانس نهایی

دیگران در مقابل رپتورز

در شروع فصل هیچ کس انتظار می رود این Kawhi-کمتر رپتورز را از این راه دور برای یک کنفرانس نهایی مسابقه برگشت از فصل گذشته. رپتورز برنده 4-2 سال گذشته اما در حال حاضر بدون Kawhi. دیگران را نیز بسیار بهبود یافته در این فصل با وجود از دست دادن مالکوم Brogdon. با رپتورز خود را از دست دادن No. 1 گلزن و شماره 1 مدافع برای Antetokounmpo آن خواهد بود بسیار دشوار است برای آنها را به آن را برای دومین دوره متوالی به فینال.

نتیجه: دلار در پیروزی 4-1.

تام Aizenberg پوشش زنان شنا و شیرجه رفتن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن