سرشماری شمارش می تواند رد مهاجران مستند نشده در redistricting تحت تاثیر قرار برکلی بودجه فدرال

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه که با هدف حفظ مهاجران مستند نشده از شمارش

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه که با هدف حفظ مهاجران مستند نشده از شمارش در کنگره redistricting پس از سال 2020 سرشماری یک حرکت است که همچنین می تواند تاثیر تقسیم از بودجه فدرال.

رئیس جمهور قبلا تحت فشار قرار دادند برای یک سوال در سرشماری درخواست پاسخ دهندگان خود را برای وضعیت تابعیت اما این زده بود توسط دیوان عالی کشور در سال 2019. به جای تهمت و دولت سفارش سازمان های دیگر ارائه داده است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین که است و نه یک شهروند است.

Griselda وگا مارتینز سرشماری مدیر برای ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور گفته است که منظور اجرایی اجرا می شود مقابله به 14 متمم قانون اساسی که مقرر که کنگره نمایندگی بود با دقت تقسیم شده بر اساس "کل تعداد افراد" ساکن در هر دولت است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دشمنی نسبت به کشور ما تنوع را تغییر دهید برنامه های ما به تعداد هر فرد زندگی در جامعه ما گفت:" برکلی شهردار جسی Arreguín یک ایمیل به در. "من مطمئن هستم که پرونده های حقوقی خواهد بود به سرعت در برابر این موضوعات خلاف قانون اساسی تلاش برای براندازی سرشماری و او را از دست دوباره."

برکلی است که در حال حاضر مواجه شدید undercount ناشی از دانش آموزان را در این منطقه با توجه به COVID-19 گیر هر دو Arreguín و وگا مارتینز گفت. وگا مارتینز اضافه شده است که خدمات ضروری است که دانش آموزان ممکن است برای اعطا و از جمله حمل و نقل عمومی با تکیه بر بودجه مشتق شده به طور مستقیم از سرشماری.

مغلوب ساختن پیشی جستن حکم اجرایی خواهد شد به احتمال زیاد باعث تشدید این undercount Vega گفت. او افزود که در اغلب خصمانه سیاسی از مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جوامع مهاجر در حال تجربه افزایش سطح بی اعتمادی و قطع ارتباط با دولت فدرال است.

کاهش مهاجر مشارکت در سرشماری می تواند منجر به کمتر از بودجه اختصاص داده شده به مناطق بالاتر مهاجر جمعیت مانند برکلی است. فدرال داده های سرشماری همچنین نحوه تعیین مناطق خواهد بود دوباره ترسیم برای برکلی شورای شهر.

"درک دقیق از تعداد شهروندان و تعدادی از بیگانگان در کشور مرکزی برای هر گونه تلاش برای ارزیابی مجدد سیاست های مهاجرتی" منظور اجرایی متحده است.

نمونه هایی از سیاست برای تضعیف مستند نشده مهاجرت ذکر شده در سفارش شامل برش منافع عمومی برای ساکنان غیر مجاز و افزایش اجرای قوانین مهاجرت.

بسیاری از جمله وگا مارتینز این را به عنوان یکی دیگر از "حمله" علیه مهاجران در ایالات متحده است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت موقعیت است که به ویژه مربوط به برکلی است که در طول تاریخ گرفته شده از یک موضع قوی در حفاظت از مستند نشده دانش آموزان است.

Arreguín تاکید کرد که هر دانشجو — مستند یا غیر مستند — زندگی می کردند که در برکلی قبل از پناهگاه در محل باید با پر کردن این سرشماری.

Southside یک منطقه از شهر با یک جمعیت دانشجویی بزرگ شامل دو منطقه در شهرستان با کمترین پاسخ دهی. این شهرستان دارای 100 روز به ارمغان بیاورد درصد از 40 درصد به 100 درصد از فشار زمان.

"ما همچنان ایستاده با ما ثبت نشده جامعه" Arreguín گفت: در ایمیل. "دسترسی ما را به حضور در کنگره و میلیون ها دلار برای خدمات ضروری را در یک خط هستند."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن