چارلز Donelan هنر مدافع

یک ویرایشگر در مستقل از سال 2004 چارلز Donelan انشعابات وقت خود را بین پوشش طیف گسترده ای از هنر و سرگرمی برای

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

یک ویرایشگر در مستقل از سال 2004 چارلز Donelan انشعابات وقت خود را بین پوشش طیف گسترده ای از هنر و سرگرمی برای کاغذ در حالی که آموزش دانش آموزان دبیرستانی در لاگونا بلانکا. او نوشت: این هفته را پوشش داستان در مورد آینده اجرای زنده در سانتا باربارا.

چگونه آموزش رفتن در طول همه گیر? محور به آموزش از راه دور شد و به چالش کشیدن در راه های بسیاری. خوشبختانه من تا به حال یک تیم بزرگ حمایت از من و دانش آموزانم در پاسخ به بحران با فضل و شجاعت. در پایان, ما چیزهای زیادی یاد گرفتم و قطعا کشف برخی از چیزهایی که ما را حفظ خواهد کرد زمانی که ما در دانشگاه در فرد است.

بالا غذای آماده? بزرگترین درس این بود که هر چیزی امکان پذیر است پايدار فرد توجه است. من هنوز هم زوم با دانش آموزان تقریبا هر روز.

آنچه را امید خود را برای زندگی هنر است ؟ من خوشبین هستم از طبیعت و نگاه به جلو به کشف راه های جدید از تجربه سانتا باربارا و هنر. من صرف زمان بیشتر از همیشه در روز و در زیر آب (عکس را ببینید) و من در آغوش فرصت های ارائه شده توسط خلاقیت و نوآوری در رسانه های دیجیتال.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب