COVID-19 مورد افزایش برای زندانیان و کارکنان زندان شهرستان

بخش کلانتر تایید کرده است که وجود داشته است و هشت مورد جدید از COVID-19 در شهرستان زندان سه نفر از کارکنان و پ

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

بخش کلانتر تایید کرده است که وجود داشته است و هشت مورد جدید از COVID-19 در شهرستان زندان سه نفر از کارکنان و پنج زندانی افراد است. پس از همه گیری آغاز شد و در ماه مارس به کلانتر می گوید که 33 کارکنان در زندان باید آزمایش مثبت, 22 که بهبود یافته اند و در حال پشت در محل کار. اما از طریق ترکیبی از اقدامات پیشگیرانه و بخت خوب, تسهیلات تا حد زیادی موفق به جلوگیری از گسترده برک آوت از این ویروس در میان زندان زندانی جمعیت. اما در حال حاضر تعداد آزمون مثبت در میان زندان جمعیت دو برابر شده و از پنج تا ده بالا بردن نگرانی ها در مورد احتمال بزرگتر شیوع.

برای چند هفته گذشته به کلانتر شده است و تلاش برای تست هر کس در زندان هر دو کارکنان و زندانیان. از سه نفر از کارکنان که تست مثبت بود یکی معمول در تماس با افراد زندانی و دو نفر دیگر در کار اداری که نقشهای آنها را به ارمغان بیاورد به طور منظم در تماس با زندان جمعیت با توجه به کلانتر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما هنوز هم وجود دارد اغلب بسیار کند و زمان چرخش برای نتایج آزمون. آن را در زمان دو هفته برای یک بخش در زمان بازداشت معاون برای دریافت نتیجه مثبت که در طی آن زمان چند تن از دیگر اعضای هیات قرار گرفتند که منجر مقامات دولتی به صدای نگرانی بیش از این به تاخیر می اندازد. در یک جلسه در جولای 7, وکیل محاکمه رابرت سانگر به دادگاه گفت که "یک زندانی در زندان با سلامت آسیب پذیری مورد آزمایش قرار گرفت و دو هفته پیش و آنها هنوز بدست نیامده نتایج خود را به عقب. این چرخش آهسته بار تماس را ردیابی کمتر موثر است." قاضی برایان هیل به نظر می رسید برای به اشتراک گذاشتن سانگر نگرانی کرد و گفت:" به نظر نمی رسد قابل قبول است. برای یک مرکز از این طبیعت یک زمان چرخش از 48 ساعت به نظر می رسد مانند یک ضرورت است."

بخش کلانتر متکی بر دو امکانات آزمایشگاهی برای تست نتایج Labcorp و تلاش تشخیص. عضو کلانتر توضیح داد که با افزایش COVID-19 labs در حال نازک کشیده. "ما تا به بررسی هر گزینه ممکن برای, تجاری, تست, امکانات, اما همه آنها در لیست انتظار طولانی گفت:" کلانتر فرمانده Ryan سالیوان. دریافت نتایج از Labcorp و تلاش می ترسم در سرعت از هر نقطه از زیر 24 ساعت به مدت ده روز. با توجه به کلانتر چهار زندانی افرادی که آزمایش مثبت دریافت نتایج خود را در کمتر از سه روز است.

از ده زندانی که آزمایش مثبت برای COVID-19 سه منتشر شده است از بازداشت یکی از بهبود و بازگشت به زندان عمومی جمعیت و شش در حال حاضر جدا شده و در حال درمان می شود, با توجه به آزادی مطبوعات از بخش کلانتر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن