COVID-19 روز رسانی: UC Santa Barbara, سقوط برنامه ریزی

18 ژوئن 2020 کاربران عزیز از ما جامعه دانشگاه و دانشجویان ورودی: ما در حال نوشتن امروز برای به اشتراک گذاشتن ب

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

18 ژوئن 2020

کاربران عزیز از ما جامعه دانشگاه و دانشجویان ورودی:

ما در حال نوشتن امروز برای به اشتراک گذاشتن با شما یک به روز رسانی در برنامه های ما برای آینده سقوط سه ماهه. این ارتباط به آدرس:

• کارشناسی آموزش
• فارغ التحصیل آموزش
• دانشگاه خوابگاه
• پردیس زندگی
• * * * جهت
• ایسلا ویستا
• دو و میدانی
• تست نظارت و ردیابی تماس
• در پردیس پژوهش سطح شیب دار تا
• کار از راه دور

ما می دانیم که دانش آموزان ما, پدر و مادر, هیات علمی و کارکنان شده است نگرانی در انتظار اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های ما برای آغاز 2020-21 سال تحصیلی. ما همه مشتاق به دیدن ما منظره پردیس به زندگی دوباره با هیجان و فعالیت از کشف و یادگیری است. در دوره پس از مارس 14 سال 2020 پیام که در آن مشخص شده ما برنامه ریزی ما برای ما مسیر رو به جلو ما رؤسای اداری و همکارانم شده اند مشاوره ای با اعضای هیات علمی و کارکنان و دانش آموزان به دنبال ورودی به توسعه گزینه ها برای سه ماهه پاییز. ما همچنان برای دریافت ورودی ارزشمند از پدر و مادر فارغ التحصیلان امنا و اعضای Goleta و سانتا باربارا جامعه است. ما نیز کار کرده اند از نزدیک با خواهر ما دانشگاه و با تمام سازمان های مربوطه به بهداشت عمومی دستورالعمل ها و الزامات توسعه یافته به طوری که ما می تواند مطابق حالی که هنوز هم حفظ سنت های منحصر به فرد و نقاط قوت UC Santa Barbara.

با توجه به تعدادی از خارجی ابهامات در حالی که ما در انتظار تایید از ایالت کالیفرنیا به سر فرد راهنما ما را به ادامه کار بر روی بسیاری از جزئیات در طول تابستان است. ما انعطاف پذیر خواهد بود و آماده برای انطباق باید شرایطی ما نیاز به تغییر مسیر است. با وجود نسبتا پایین COVID-19 عفونت رای در سانتا باربارا تا به امروز ما نیاز به برنامه ریزی برای امکان تغییر COVID شرایط این سقوط است که می تواند نیاز به دیگری انتقال سریع به طور کامل آموزش از راه دور و همچنین تغییرات به ما برنامه های مسکن.

کارشناسی آموزش
دانش آموزان ما و بسیاری از پدر و مادر ما را روشن ساخته است چقدر ارزش آنها را در دانشگاه تجربه. رسمی نظرسنجی ها نشان می دهد که در حالی که اکثر دانش آموزان می خواهم ترکیبی و یا به طور کامل در فرد تجربه برخی ترجیح می دهند که برای ادامه تحصیل از راه دور در سه ماهه پاییز.

به عنوان مورد برای همه, کالیفرنیا, دانشگاه ها — و بسیاری دیگر در سراسر کشور — اکثر کلاس ها نیاز به ارائه از راه دور مطابق با فاصله فیزیکی و سایر موارد مورد نیاز. برنامه ریزی تیم در حال کار با دانشکده برای شناسایی آن دوره انجام خواهد شد به طور کامل از طریق آموزش از راه دور است که ارائه خواهد شد در فرد خواهد شد که با استفاده از یک فرمت ترکیب از راه دور و چهره به چهره قطعات. نهایی برنامه دوره های آموزشی نشان می دهد البته فرمت در دسترس خواهد بود در ماه جولای.


• برای سه ماهه پاییز, ما در حال برنامه ریزی یک برنامه آموزشی است که شامل برخی از چهره به چهره, دوره ها و دوره های آموزشی با مخلوطی از آموزش از راه دور و برخی از چهره به چهره و اجزای سازنده موضوع را به در دسترس بودن COVID-19 تست, تماس, ردیابی و تایید دولت محلی و مقامات بهداشت عمومی.
• اگر چه بسیاری از کلاس های ما تحویل داده خواهد شد از طریق آموزش از راه دور, ما هنوز هم برای ایجاد یک طرح معنادار در دانشگاه تجربه برای به عنوان بسیاری از دانش آموزان به عنوان ما می توانیم به خصوص کسانی که با شرایط خاص.
• برای ما سال اول دانشجویان بین المللی ما قبلا متعهد به ارائه یک کنترل از راه دور برنامه درسی مناسب برای عمده و کلی مورد نیاز آموزش و پرورش کافی به صورت تمام وقت وضعیت.
• ما به طور مشابه ارائه این کنترل از راه دور برنامه درسی تعهد به هر دانشجوی سال اول که بخواهد به مطالعه از راه دور. لطفا توجه داشته باشید هیچ تضمینی وجود ندارد که خاص هر کلاس یک دانش آموز ممکن است میل ارائه خواهد شد از راه دور.
• هر دانشجویی که مایل به ادامه با یک کنترل از راه دور ارائه ممکن است انجام این کار بدون در حال حاضر و یا در نزدیکی محوطه دانشگاه. ما در آموزش و یادگیری کارشناسان در حال همکاری نزدیک با استادان در تابستان امسال به منظور ارتقاء آموزش از راه دور و استفاده از استراتژی های نوآورانه برای همه دوره های ما صرف نظر از این فرمت به عنوان پاداش و جذاب که ممکن است.
• ما را بررسی کلاس درس ما ظرفیت تجزیه و تحلیل جریان هوا در ساختمان های ما اضافه کردن دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های در حال توسعه دستورالعمل ها را به اطمینان حاصل شود که ما می توانیم مناسب فیزیکی فاصله مورد نیاز است. در حال حاضر ما پیش بینی است که در هر دوره و با ثبت بیش از 50 نفر از دانش آموزان نیاز به آموزش از راه دور. و حتی در جایی که یک کلاس ممکن است تعداد کمتری از دانش آموزان هیچ تضمینی وجود ندارد که چنین کلاس لزوما ارائه شده در فرد است.
• برای کاهش تراکم جمعیت در پردیس و برای حفظ فاصله فیزیکی در کلاس های درس به منظور کمک به کاهش گسترش بیماری در فرد آموزش را برای اکثر محدود به کلاس ها و سمینارها و برخی labs را انتخاب کنید و هنر و عملکرد دوره.

این است که حرف آخر را در آموزش. اعضای هیات علمی و کارکنان مشغول به کار خواهد شد در طول تابستان به ایجاد برنامه و شرکت در فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان هر دو در دانشگاه و ارتباط از راه دور. ما Reimagining آموزش برای دانش آموز تجربه (افزایش) موسسه یک مثال است. همانطور که ما توسعه استراتژی های بیشتر برای کاهش خطرات ما را به ادامه کار با دانشکده در طول تابستان به توسعه بیشتر چهره به چهره ارائه دوره. ما خواهد بود با همکاری دانشکده آموزش از راه دور در نظر گرفتن امکانات بسیاری برای روش ترکیبی است که ترکیب آموزش از راه دور و برخی از فرد یا کلاس درس. ما همچنین می خواهید برای حفظ در مقطع کارشناسی فرصت های تحقیقاتی و مشاوره است که بسیار مهم است به دانش آموزان ما. و فراتر از سنتی های درسی ما را به تفکر خلاقانه در مورد فرصت ها برای مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان را به ارتباط برقرار کردن در راه های خلاقانه به منظور حفظ و تقویت حس قوی از جامعه دانشگاهی که متمایز UC Santa Barbara مانند ساعات اداری و هیات علمی-رهبری بحث و گفتگو برگزار شد در خارج از منزل در ما پردیس زیبا.

شهریه و هزینه دانشجویی برای پاییز سال 2020
UC رجنت و دفتر رئیس جمهور تعیین کرده اند که شهریه و هزینه های اجباری تعیین شده است و صرف نظر از روش آموزش و مسترد نخواهد شد در صورت آموزش رخ می دهد از راه دور برای هر بخشی از سال تحصیلی است. اجباری دانشگاه اتهامات عنوان شده برای شهریه و خدمات دانشجویی کمک به پوشش عملیات جاری که شامل تحویل آموزش و هزینه خدمات دانشجویی از قبیل ثبت نام, کمک های مالی و علمی مشاوره.

فارغ التحصیل آموزش
ما تصور می کنیم که فارغ التحصیل آموزش و پرورش در دانشگاه سانتا باربارا ادامه خواهد داد و در نزدیک به ظرفیت کامل در طول سه ماهه پاییز. بخش در حال حاضر در حال کار بر روی راه برای اطمینان حاصل شود که ورودی و در ادامه دانش آموزان فارغ التحصیل دریافت راهنما و آموزش مورد نیاز برای رفع نقاط عطف برنامه های خود را در یک مد به موقع. ما ارائه طیف وسیعی از برنامه (کوچک سمینار) و دیگر فعالیت های به اطمینان حاصل شود که ورودی تحصیلات تکمیلی دانش آموزان قادر به شروع برنامه های خود را.

اگر چه بسیاری از فارغ التحصیل سمینارها انجام خواهد شد از راه دور در موارد که در آن چهره به چهره تعامل ضروری است اعضای هیات علمی در حال توسعه راه های خلاق به بافت در این آموزش در حالی که حفظ پروتکل های ایمنی. ما خواهد بود به طور کامل مشاوره با ما همکاران اداری و علمی کشور به منظور توسعه روش های گسترده مسائل و چالش هایی که COVID-19 ایجاد شده برای فارغ التحصیل آموزش و پرورش است.

ما باید شروع به سطح شیب دار تا پردیس آزمایشگاه مبتنی بر پژوهش شرح داده شده در جزئیات بیشتر بعدا در این یادداشت بسیار ارزشمند دانشجوی کارشناسی ارشد, آموزش و مشاوره در آزمایشگاه خواهد بود ادامه دارد.

خوابگاه پردیس
مقطع کارشناسی: به منظور کاهش تراکم در دانشگاه ما در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای تمام مقطع کارشناسی اقامت سالن به بیش از دو برابر اشغال و در هر اتاق. محدود کردن ما سالن را به دو برابر ظرفیت را کاهش می دهد تعدادی از فضاهای ما قادر خواهد بود برای ارائه به دانش آموزان ما. ما همچنین در حال برنامه ریزی برای امکان وجود دارد که ما ممکن است نیاز به محدود کردن اتاق به اشغال تنها در طول سه ماهه پاییز. ما مسکن همکاران هنوز در حال کار بر واگذاری فرایند خواهد بود و ارتباط مستقیم با دانشجویان به عنوان جزئیات نهایی هستند. این روند خواهد شد در نظر گرفتن دانش آموزان در سال اول خود را در دانشگاه و کسانی که با شرایط خاص.

• با توجه به زمان دانشگاه کالیفرنیا, دستورالعمل, دانش آموزان, بازگشت به مسکن خواسته خواهد شد که برای اثبات منفی COVID-19 تست.
• ما در حال بررسی استراتژی های اضافی برای کاهش پتانسیل گسترش بیماری پس از بازگشت دانش آموزان به محوطه دانشگاه از جمله محدود کردن تعاملات اجتماعی برای اولین بار دو هفته و درخواست از دانش آموزان به سفر دور از محوطه دانشگاه در طول سه ماهه.
• مسکن خواهد بود اجرای دقیق بدون بازدید کننده سیاست در سالن محل اقامت.

: فارغ التحصیل مسکن است که در حال حاضر ساختار در چنین راهی است که نمی خواهد به ما نیاز به کاهش تعداد واحدهای موجود به دانش آموزان است. مسکن ادامه خواهد داد به برقراری ارتباط مستقیم با ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

پردیس زندگی
اگر ما دریافت تایید از دولت محلی و مقامات بهداشت عمومی و UC دفتر رئیس جمهور ما برنامه ریزی برای ارائه طیف وسیعی از دانشجو و دانشگاه فعالیت های زندگی و همچنین شرکت برنامه نویسی هر دو از راه دور و حضوری (با فیزیکی مناسب فاصله و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی).

• در صورت پوشش مورد نیاز خواهد بود در داخل محوطه ساختمان ها و در همه زمان در حالی که در محوطه دانشگاه که در آن فاصله فیزیکی ممکن است برای به حداقل رساندن انتقال است. این دانشگاه دارای خریداری اضافی پوشش صورت برای عرضه به آن دسته از دانش آموزانی که ممکن است به آنها نیاز دارید.
• دانشجویان دانشکده و کارکنان درخواست خواهد شد به انجام روزانه چک های بهداشتی قبل از آمدن به دانشگاه. ما در حال کار برای توسعه برنامه های دیجیتال را قادر خواهد ساخت که یک بازی ساده روش غربالگری است که همچنین محافظت از حریم خصوصی ما اعضای جامعه. اطلاعات بیشتر در دسترس خواهد بود در مورد این پروتکل بعد از این تابستان.
• هر فرد در فعالیت های دانشگاهی و یا برنامه های نیاز به دیدار با, فیزیکی, فاصله و بهداشت عمومی دستورالعمل های مربوط به حضور و غیاب اندازه و بهداشت و سلامت دیگر مورد نیاز است.

ما را در ادامه کار با مقامات بهداشت عمومی و دانشگاه ما کارشناسان بهداشت و درمان به عنوان ما توسعه دقیق تر و جامع دستورالعمل ها و پروتکل های. در ضمن سوالات ممکن است به کارگردانی vcsaoffice@sa.ucsb.edu.

گرایش
UC Santa Barbara آماده کرده جذاب و بسیار تعاملی مجازی گرایش برنامه در این تابستان برای همه دانشجویان سال اول و انتقال دانش آموزان و خانواده های آنان است. دانش آموزان این فرصت را به صورت گسترده گروه های کوچک و تعامل فردی دانشگاهی مشاوره و ثبت نام دوره. جهت ارائه کنندگان زنده گروه کارگاه های آموزشی و رها کردن-در بار به صورت فردی به سوالات پاسخ داده و همچنین رویدادهای اجتماعی برای دیدار با دیگر جدید UC Santa Barbara اعضای جامعه. بازدید http://orientation.sa.ucsb.edu/ برای اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام و تاریخ جلسه.

ایسلا ویستا
ما انتظار داریم که دانش آموزانی که در فرایند تصمیم گیری که آیا برای ثبت نام اجاره در ایسلا ویستا را به دقت بررسی تمام گزینه ها و داشته باشیم در مورد اهمیت فیزیکی فاصله و کاهش تراکم در زندگی موقعیت هایی. لطفا آگاه باشید که هر لیزینگ ترتیب است که بیش از دو برابر اشغال در یک اتاق خواب می تواند به افزایش خطر ابتلا به گسترش است و به شدت دلسرد شده است. نگه داشتن تراکم جمعیت کم در ایسلا ویستا کمک خواهد کرد که حفاظت از محیط دانشگاه و جامعه و همچنین جوامع ایسلا ویستا Goleta و سانتا باربارا. همانطور که قبلا ذکر شد در این پیام ما را فراهم خواهد کرد دانش آموزانی که مایل به ادامه به طور کامل از راه دور دوره برنامه این فرصت را به ثبت نام با یک بار دوره کامل بدون اینکه در حال حاضر و یا در نزدیکی محوطه دانشگاه.

دو و میدانی
در بخش دو و میدانی بین دانشکده در حال نهایی طرح خود را به ارمغان بیاورد دانشجو-ورزشکاران بازگشت به دانشگاه در آماده سازی برای سقوط رقابت و سال تحصیلی. دو و میدانی کار کرده است در همکاری با دیگر UC دانشگاه در کنفرانس غرب و کوه و اقیانوس آرام فدراسیون ورزشی و همچنین با چندین پردیس ادارات به منظور توسعه این طرح در تراز با NCAA را اجتماعی کردن مجدد طرح اقدام برای کالج های ورزشی.

تست نظارت و ردیابی تماس
ما در حال سازماندهی طیف گسترده ای از اقدامات ایمنی برای آماده شدن برای از سرگیری فعالیت های دانشگاه. تست نظارت و ردیابی تماس خواهد بود مولفه های کلیدی برای مدیریت گسترش COVID-19 در پردیس این سقوط. دانشگاه ما این است که به طور فعال آماده به پیروی از دستورالعمل های تهیه شده توسط UC Systemwide تست و ردیابی نیروی کار. در حالی که دانشگاه ما نیست باید یک دانشکده پزشکی و یا وابسته به بیمارستان ما کار کرده اند پشتکار به توسعه به معنای افزایش دانشگاه ما تست ظرفیت. یک گروه از دانشکده ما کارشناسان خلبانی تحقیقات نظارت تست مطالعه با استفاده از CRISPR-بر اساس سیستم تشخیص است که طراحی شده است برای تشخیص COVID-19 در افراد بدون علامت. در حالی که این تحقیقات همچنان نشان می دهد وعده های بزرگ آن است که هنوز رتبهدهی نشده است آماده به صورت کامل استقرار و باید مورد تایید FDA قبل از استقرار احتمالی به عنوان یک ابزار تشخیصی بالینی. که مورد پردیس نیز قرار دادن در محل یک ساختار را قادر خواهد ساخت که تست دانشگاه از اعضای جامعه که علائم نشان می COVID-19 سنتی qPCR تست. این برنامه تست هزینه خواهد شد اما لازم است در تلاش های ما برای ارائه سریع بیماری تشخیص و به کارگیری مناسب مهار اقدامات لازم.

پردیس مقامات کار کرده اند از نزدیک با محلی مقامات بهداشت عمومی خواهد شد و حمایت از بهداشت عمومی تلاش برای انجام تماس ردیابی دانشگاه از اعضای جامعه که تست مثبت برای COVID-19.

در دانشگاه پژوهش سطح شیب دار تا
دفتر پژوهش و مشاوره با ما علمی و رؤسای صندلی دارای یک مفصل صحنه برنامه روشمند و محتاط سطح شیب دار تا ما در دانشگاه پژوهش است. هدف از این طرح که شامل دستورالعمل ها برای کاهش خطر جمله, فیزیکی, فاصله, تمیز کردن پروتکل های ساختمان و نظارت و بهداشت غربالگری است که در نهایت به دریافت تمام در دانشگاه پروژه های تحقیقاتی در جریان دوباره در موثر سطوح در حالی که هنوز کاهش تعداد افراد مشغول به کار در دانشگاه در طول بیماری همه گیر. هر آزمایشگاه و ساختمان مشغول به کار مشترک به منظور توسعه یک طرح با کاهش پروتکل هایی است که در حال بررسی و تایید شده توسط گروه علمی وبحث و پژوهش است.

در اوایل این هفته تعدادی از تصویب پروژه های تحقیقاتی بازگشت به دانشگاه آزمایشگاه مطابق با طرح, با این انتظار که بیشتر مراحل رخ خواهد داد در ماه های آینده.

کار از راه دور
اگر چه ما در نظر گرفتن اندازه گیری مراحل را برای از سرگیری برخی در دانشگاه فعالیت های پژوهشی ما از کارکنان که کار از خانه و افرادی که درگیر هستند در تصویب پروژه های تحقیقاتی است که دور از خانه به قصد ادامه کار از راه دور در این تابستان. راهنمایی بیشتر خواهد شد به اشتراک گذاشته شده توسط ما منابع انسانی و تیم اداری همکاران در هفته های آینده به عنوان برنامه ریزی ما روند پیشرفت.

مداوم و برنامه ریزی
ما می دانیم که بسیاری از سوالات باقی می ماند و بسیاری از جزئیات هنوز به کار می شود. ما نیز آماده ایجاد تغییرات فعلی ما طرح بسته راهنمایی از مقامات بهداشت عمومی.

دانشگاه ما رسیده در گذشته و ما مطمئن هستیم که با هم جامعه ما را به غلبه بر مشکلات پیش رو ، ما عمیقا سپاسگزار تلاش و فداکاری هر یک از شما ساخته شده است به نمایندگی از دانشگاه ما و جامعه گسترده تر. خود و تعهد نیروی حیاتی از ما سه جانبه ماموریت آموزش و پژوهش و خدمات عمومی به عنوان ما همچنان به تلاش برای تعالی و تنوع — یک ماموریت مهم تر در حال حاضر از همیشه قبل از.

مثل همیشه لطفا برای مراقبت از خودتان و هر یک از دیگر.

صمیمانه

Henry T. Yang
صدراعظم

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن