فرزندان اولریش Strickler برای جمع آوری عکس های خود را در معرض خطر تاریخی خانه رعیتی

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 11:33 AM EDT Jul 8, 2020در اخیر روز گرم تابستان فرزندان اولریش Strickl

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

در اخیر روز گرم تابستان فرزندان اولریش Strickler جمع شده بودند در مقابل خود را در معرض خطر تاریخی, خانه رعیتی در Springettsbury شهرستان به صورت حرفه ای پرتره خانواده.

استیسی Achenbach ساخته شده ترتیبات پس از او خواهر در قانون دبرا Craley دیدم Strickler خانه رعیتی در اخبار, آیا برخی از تحقیقات بیشتر و کشف آن متعلق به جد.

Achenbach و سه خواهر و برادر — Lana هافمن, گرگ Craley و گوئن Barshinger — هستند هفتم نوه بزرگ از اولریش Strickler گفت: Debra Craley که تحقیق شده است سابقه خانوادگی. اولریش و همسرش, مریم آمد به امریکا در سال 1737 مستقر در نیویورک شهرستان و ساخته شده از خانه رعیتی.

خانه که نشسته در اموال نیویورک شهرستان, زندان, است که در فهرست ملی ثبت اماکن تاریخی و حفظ پنسیلوانیا در خطر لیست برای سال 2020 است. اما آن چهره تخریب مگر اینکه کسی قدم در آن ذخیره کنید.

آخرین سقوط سابق هیئت شهرستان کمیسیون استخدام A. D. سنگ مرمر برای گرفتن عکس و ضبط اطلاعات در مورد ساختار در آماده سازی برای تخریب احتمالی. که کار می کنند که هزینه $14,632 است که تقریبا به پایان رسید, شهرستان سخنگوی علامت والترز گفت.

"هیچ تصمیم گیری شده است در آینده از ساختار" او نوشت: در یک ایمیل. "شهرستان همچنان امیدوار می توانید آن را یک نهاد است که حاضر است برای در اختیار گرفتن ساختمان به احتمال زیاد از طریق یک اسایش برای انجام کاری که نیاز به انجام آن است."

این شهرستان گفت: هزینه های سنگین تعمیرات را به ساختار که رسیدن به حدود یک و نیم میلیون دلار است.

بیشتر: تخریب برنامه ریزی شده برای زندان-سایت خانه رعیتی ملی ثبت اماکن تاریخی

بیشتر در معرض خطر: تاریخی Strickler خانه رعیتی در نزدیکی نیویورک شهرستان, زندان باعث می شود در معرض خطر لیست برای Pa.

بیشتر: آن را سخت برای دیدن من منونایت اجدادی خانواده مزرعه به عنوان یک زندان یخ در نیویورک

'... بسیاری از تاریخ در اینجا'

سه نسل از اعضای خانواده مطرح شده به صورت عکس بر روی ایوان خانه سنگ که تاریخ به 1740. آن اضافه شده بر روی در 1835 و 1865.

"این فقط فکر می کنم آن را واقعا شسته و رفته است که ما اجداد است که حق در اینجا" Achenbach گفت.

او اضافه کرد که می توان آن را عاطفی به فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق افتاده در خانه و آنچه که آنها را دیدم.

"فقط یک مقدار زیادی از تاریخ در اینجا برای خانواده ما," او گفت:.

خانواده و زندگی در شهرستان نیویورک.

در این دیدار خانواده سفر در داخل خانه. برخی از عکس گرفت از دست خود را بر روی یک طرف اصلی نرده.

"فقط آن را شسته و رفته به فکر می کنم که تقریبا 300 سال پیش که در آنها وجود دارد و در واقع آنها را لمس کرد که گفت:" کورتنی اسکات, Lana هافمن دختر.

او خدا را شکر که خانواده خود را یافت جد ،

"امیدوارم آنها نمی پارگی آن را," او گفت:. "... من می دانم آن نیاز به مقدار زیادی از کار, اما منظور من این یکی از قدیمی ترین مکان در نیویورک شهرستان, و من واقعا فکر می کنم که آن را نیاز به ماندن بگیرید."

Achenbach گفت که او می خواست به مطمئن شوید که خانواده دیدم و تا به حال عکس های گرفته شده با آن را در حالی که ساختمان هنوز هم می ایستد.

Achenbach گفت: اگر او تا به حال پول برای تعمیر خانه های قدیمی او خواهد بود. Craley اضافه شده است که آنها یک خانواده ثروتمند. در تور آنها می توانید ببینید که تعمیرات مورد نیاز گسترده ای هستند.

Achenbach گفت: او با تشکر از همه برای کمک به این روز اتفاق می افتد برای خانواده اش.

اگر خانه پاره کردن خانواده می خواهید به مطلع می شود و قادر به نگه داشتن یک اصلی قطعه از آن مانند پنجره و یا یک دستگیره, او گفت:.

به جمع خانواده دقیقا یک سال از تاریخ است که Achenbach و خواهر و برادر خود را دفن مادر خود میریام Beaverson. Strickler شد و مادر او را در کنار خانواده است.

"او دوست داشتم این" Craley گفت.

برای این خانواده جمع آوری و عکس خواهد بود چیزی برای تصویب به نوه هافمن گفت. دبرا Craley گفت که ' به همین دلیل او انجام شده است شجره نامه پژوهش از طریق Ancestry.com.

سه هافمن را نوه — 2-سال-قدیمی سوسن, Scott 12 ساله Kolbie Baugher و 19 ساله Aidan Bower — حضور داشتند. قدیمی ترین خوشحالی گفت: "وای خانواده ما در اینجا زندگی می کردند" در حالی که راه رفتن در درب خانه مادر بزرگ گفت.

برخی از روز بنفش را می دانم که او وجود دارد بیش از حد هافمن گفت.

"این چیزی است که آنها احتمالا هرگز فراموش نکنید," او گفت:.

که Stricklers?

اولریش و مریم Strickler بودند که Mennonites فرار از آلمان برای فرار از آزار و اذیت مذهبی و وارد در امریکا در سال 1737 به گفته دیو Dietz, که همچنین یک نسل.

زن و شوهر خریداری 200 هکتار از زمین های کشاورزی در غرب رودخانه Susquehanna از ورثه از ویلیام پن.

زمین Stricklers حل و فصل بخشی از لنکستر کانتی که در آن زمان. شهرستان نیویورک تاسیس شد و در سال 1749.

خود را در خانه رعیتی یکی از قدیمیترین سازه در نیویورک شهرستان و Strickler یکی از بنیانگذاران این شهرستان, نیویورک مورخ Terrance فراز گفته است.

این Stricklers و فرزندان خود را متعلق به خانه رعیتی برای قرن ها. خانواده های فروخته شده آن در اوایل قرن 20 با توجه به Dietz.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن