سگ حمله دوباره: مالک می شود اتهامات سنگین تری در دومین حمله سگ های پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:12 PM EDT Jul 22, 2020یک Conewago شهرستان که ذکر شده برای یک اتهام حمله سگ

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

یک Conewago شهرستان که ذکر شده برای یک اتهام حمله سگ در ماه آوریل در حال حاضر رو اضافی بیشتر جدی اتهامات در یکی دیگر از اتهام حمله توسط همان سگ در ماه ژوئن با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

باربارا کریستین Knaub, 61, از 1700 جلوگیری از Bremer, جاده, چهره یک تعداد هر یک از خطرناک حمله سگ, سگ در خارج خانه/محوطه فیزیکی نیست خویشتن داری و محدود در داخل محوطه صاحب.

اولین شارژ درجه دوم بزه و دوم و سوم اتهامات سوم-درجه جنحه.

اتهامات بنیادی از یک ژوئن 6 حادثه که در آن یک زن به پلیس گفت که او در برمر جاده حدود 9:30 صبح هنگامی که یک سگ سیاه زد در او و بیت او چندین بار اسناد وزارت امور خارجه.

"من علاقه ای ندارم با تشکر از شما" Knaub گفت: زمانی که رسیده در چهار شنبه برای نظر.

پلیس شناسایی سگ به عنوان یک رسانه-به اندازه سگ سیاه به نام بلا و اظهار داشت: همان سگ درگیر شد در یک "قبل از حادثه" در تاریخ 14 آوریل.

در مارس مورد Knaub چهره دو خلاصه استنادهای — که در آن مجازات اگر مجرم هستند به مراتب کمتر از یک تخطی از قانون برای عدم محدود در داخل محوطه صاحب و پناه دادن به یک سگ خطرناک - کشتن/زخمی حیوانات خانگی با توجه به آنلاین dockets.

Knaub یک خلاصه محاکمه قبل از منطقه قاضی David C. Eshbach در خلاصه جرائم در اوت. 12. او نمی باید در دادگاه تاریخ برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن حادثه است.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

در صبح روز 6 ژوئن در شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای در پاسخ به Bremer جاده پس از Knaub نامیده می شود به او می گویند سگ مورد حمله یک همسایه.

Knaub گفت: در پاسخ افسر که سگ بلا شکسته بود سست از یقه و گاز یک زن در ساعد. افسر بررسی سگ واکسن هاری و دیدم که آن را تا به تاریخ تا 2022.

"من به او توصیه از 10 روز قرنطینه قوانین که او اظهار داشت که او آشنا" با توجه به اسناد و مدارک.

Knaub اضافه شده است که او رد شده توسط قربانی شوهر هنگامی که او با نزدیک شدن به خانه خود را برای ارائه خدمات پس از این حمله است.

یک مرد زندگی می کند که نزدیک به قربانی خود را شناسایی و به پلیس به عنوان Sondra Chatterton و گفت که او رفته بود به یک منطقه بیمارستان.

بیشتر: آیا او را دیده ؟ Dallastown تظاهرات, پلیس می گویند

بیشتر: نیویورک مرد مجبور راه خود را به یک اتاق متل و تجاوز به یک زن, پلیس می گویند

این افسر پس از صحبت با Knaub دوباره گفت: او سگ بود و نجات و جایگاه خودش را به عنوان یک "بی تجربه" مالک.

پلیس توجه داشته باشید که سگ "است که همان سگ درگیر در قبل از حادثه (در آوریل 14) که در آن Knaub صادر شد استنادهای توسط این اداره پلیس است."

در ژوئن 15, پلیس صحبت با Chatterton, که گفت که در ژوئن 6, او سوار روروک مخصوص بچه ها در برمر جاده با شوهرش و سگ خود را. به عنوان آنها گذشت Knaub خانه Chatterton دیدم یک سگ سیاه اجرا از اموال بر روی جاده که در آن شروع به حمله به او را.

"Chatterton توصیه می شود که سگ سیاه همچنان به حمله به او را با گاز گرفتن چندین بار او را بیشتر در ساعد" اسناد وزارت امور خارجه.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن