گلدوزی برای همه: اگر من می تواند آن را انجام دهد, بنابراین شما می توانید

زمانی که فکر گلدوزی, دقیق صنعت دست از مادربزرگم را پیر سفره به ذهن می آید. او قوز بیش در تاریکی برای ساعت در ی

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

زمانی که فکر گلدوزی, دقیق صنعت دست از مادربزرگم را پیر سفره به ذهن می آید. او قوز بیش در تاریکی برای ساعت در یک زمان ماهرانه او بافی سوزن به پارچه. گلدوزی به نظر می رسید مانند یک سرگرمی برای خانم های مسن که احساس نیاز به craftsy و نه برای دانشجویان است. اما به تازگی پیدا کردن خودم گیر در خانه برای آینده قابل پیش بینی من تصمیم به آن را امتحان کنید و من خودم را به طور کامل لذت بردن از آن. در اینجا برخی از دلایل شما باید آن را از یک شوت زیبا بیش از حد!

از آن آسان است

گلدوزی شگفت انگیزی آسان است! همه شما نیاز دارید این است که یک حلقه گلدوزی و پارچه و سوزن را با نخ گلدوزی و یک الگوی. وقتی که من اولین بار در نگاه من الگوی من وحشتزده در تعدادی از به ظاهر پیچیده بخیه درگیر است. اما معلوم است که بسیاری از بخیه هر چند آنها نگاه دشوار است فوق العاده آسان برای یادگیری است. نیز وجود دارد تن از سریع گلدوزی آموزش در یوتیوب برای کمک به شما آغاز شده است.

آن را آرامش بخش

شبیه به دیگر صنایع بافندگی است که تشکیل شده از اساسی اعمال تکراری گلدوزی می توان یک بی فکر و حتی تجربه مراقبه. دوخت سوزن عقب و جلو از طریق پارچه را رنگارنگ طراحی شده است و از فعالیت های آرام بخش که می تواند به شما کمک کند باد کردن. به علاوه گلدوزی است و بیشتر مناسب برای آب و هوای گرم از بافندگی. هیچ کس می خواهد به گره یک شال گردن در فصل تابستان است.

این مولد

آن را احساس می کند مانند یک دستاورد را به چیزی از ابتدا خود را با دست خود. و هنگامی که شما انجام می شود شما باید یک قطعه از هنر به آویزان بر روی دیوار خود را! بهترین بخش این است که شما حتی می توانید آن را در حالی که شما در حال تماشای تلویزیون است. علاوه بر این, آن می تواند حتی یک خروجی برای مقید کردن خشم مکرر سیخ زنی یک سوزن به یک تکه پارچه است که یک مادر جایگزین به جیغ و یا شکستن همه چیز.

آن را خلاق

شما می توانید خود را به فرد گلدوزی با هر رنگ و الگوهای شما می خواهید. با کمی تلاش می توانید تقریبا هر طراحی قلاب دوزی شما را انتخاب کنید. یک کاکتوس و یک دایناسور فیلم های مورد علاقه خود نقل قول — شما نام آن را و شما می توانید قلاب دوزی آن! شما همچنین می توانید نگاه در Pinterest برای برخی از فوق العاده طرح های منحصر به فرد را امتحان کنید و قلاب دوزی!

کانال درونی خود را 90 سال به عنوان شما درگیر در یک فرم هنری است که تمرین شده است برای قرن ها. شما تحت تاثیر قرار دادن خانواده و دوستان خود را با دست ساز زیبا گلدوزی و آن را کامل فعالیت های آرام بخش به بیان خود را در این تابستان!

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب