خدمه اورژانس جستجو برای نوجوان در دریاچه ماربورگ در Codorus پارک دولت

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 5:58 PM EDT Jul 12, 2020آتش نشانان در حال کار برای بهبود بدن از دریاچه م

توسط NEWSWORLDS در 22 تیر 1399

آتش نشانان در حال کار برای بهبود بدن از دریاچه ماربورگ در Codorus پارک ایالتی در دهان شهرستان پس از dispatchers اطلاع داده شد یک نوجوان مفقود شده در دریاچه یکشنبه.

نوجوان بود که بنا به گزارش ها در زیر آب به مدت 20 دقیقه قبل از غواصان و قایق خدمه بودند به نام در به جستجو در منطقه است.

خدمه اورژانس در پاسخ به این دریاچه پس از قربانی گزارش شد رفتن به آب نزدیک Dubs جاده کلیسا فقط پس از 3:50 p. m. و هرگز متداول شدن است. غواصان هستند که در صحنه حاضر اما نزدیک به یک ساعت از این حادثه نامیده می شد در, خدمه را هنوز کشف بدن است.

در صحنه خدمه قایق دیده می شود می تواند جستجو در این یارو که در آن قربانی شد بنا به گزارش خال خال رفتن زیر و یک هلیکوپتر نیز نامیده شده است در یک نمایش هوایی به عنوان خدمه کار برای محدود کردن جستجو.

امدادگران در حال تمرکز جستجوی خود را در یک یارو خاموش مارینا جاده پشت, St. Paul Dubs اتحادیه کلیسا نه چندان دور از اصلی مارینا از Codorus پارک ایالتی.

در اینجا نگاهی به این منطقه:

فرماندهی گزارش به اعزام خواهد بود که این تمدید حادثه به احتمال زیاد انتقال به بدن بازیابی در این زمان و نه یک نجات به عنوان اصل در نظر گرفته شده است.

عملیات نجات آغاز شد توسط هانوفر منطقه Fire Department, همراه با تیم شیرجه و پلیس پاسخ. پلیزنت هیل آتش نشانی با کمک Codorus پارک رنجرز هانوفر منطقه آتش & نجات تیم شیرجه و Carroll County شیرجه تیم از Gamber آتش نجات.

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن