اضطراری کاهش در الوود پروانه گرو

درختان اکالیپتوس رونق در الوود مسا پس از horticulturalist الوود کوپر کاشته 50,000 آنها در 1870s اما هفت سال خش

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

درختان اکالیپتوس رونق در الوود مسا پس از horticulturalist الوود کوپر کاشته 50,000 آنها در 1870s اما هفت سال خشکسالی در 2010s آورده اشکال آلودگی و بیماری و مرده درختان باقیمانده باغ. این منطقه معروف است زمستان نقطه برای پروانه پادشاه که در قطع درختان در طرز حیرت انگیزی خوشه های بزرگ. این زمستان گذشته و بهار بزرگ اکالیپتوس شاخه کاهش یافت و بر روی مالکان' خواص مجاور این الوود مسا پروانه حفظ کند; در هفته گذشته 42 درختان بودند کمرنگ پشت در اورژانس مجوز برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


تعدادی از درختان پشت افتاد و 500 بلوک کورونادو درایو مسدود کردن مسیرهای پیاده روی عمومی که criss-cross باغ. آنها قطع شد و در پایگاه های خود را. سنگین اندام در 42 درختان دیگر بودند ناهموار و درختان بودند از تعادل خارج است. یک درخت فرود آمده بود در خانه و دیگری در حیاط خلوت هر دو باعث آسیب های قابل توجهی. "خوشبختانه هیچ کس صدمه دیده بود در هر یک از این حوادث" شهرستان سخنگوی کلی هوور گفت.

گزارش به Goleta شورای شهر که به بررسی اضطراری مجوز در جلسه خود در تاریخ 21 ژوئیه متحده درختان مستعد ابتلا به "ناگهانی اندام شکست" به ویژه هنگامی که بادهای قوی به دنبال آب و هوای مرطوب. درختان بودند کمرنگ کردن به بین یک تا 30 پا به اندازه کافی به طوری که بیشتر درخت می افتد نمی خواهد ضربه همسایه خواص. زمین است که در حال حاضر تحت پوشش با حدود شش اینچ از تازه رنده چوب.

پروانه زیستگاه شماره حدود 6,000 درختان اکالیپتوس که خشکسالی زده و چپ حدود 1200 مرده یا در حال مرگ توسط 2017. به جای در نظر گرفتن همه آنها را از Goleta تصمیم به حذف تنها آنهایی که در معرض خطر مسیرهای پیاده روی و دنباله کاربران است.

تلاش برای صرفه جویی در بیشه برای پروانه ها چهره یک سربالایی چالش ، مطالعات در میانه حدس و گمان است که علف کش مقاوم در برابر گونه های سویا و ذرت فعال کشاورزان به استفاده از خلاصه اخبار در زمینه های خود را برای از بین بردن علف های هرز از جمله استبرق است که پادشاه کرم " تنها مواد غذایی است. و همچنین پروانه preservationists ادعا می کنند که ورود پادشاه زیستگاه در مکزیک حذف شد swaths بزرگ از درختان که تا به حال ارائه شده پناهگاه.

در الوود نخلستان پروانه شمارش به بالا از 47,510 در 2011-2012. سوابق نگه داشته بودند شروع و در سال 1989 اما 20 سال بعد این تعداد را به 300. به هر دو پروانه ها و گرو سلامت این شهرستان سرمایه گذاری در یک زیستگاه مدیریت طرح که شامل هرس شاخه آویزان و آسیب پذیر درختان و کاشت جدید اکالیپتوس, درختان و شهد منابع.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن