ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد اداره بودجه

این ASUC قطعنامه اداره بودجه از COVID-19 امداد مالی صندوق به سازمان های انتخاب شده چهارشنبه. از مجموع $74,096.

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

این ASUC قطعنامه اداره بودجه از COVID-19 امداد مالی صندوق به سازمان های انتخاب شده چهارشنبه.

از مجموع $74,096.53 COVID-19 امداد مالی صندوق تخصیص 35 درصد را به دانشجوی مدافع, اتاق کار, 25% به خرس شربت خانه, 15% به نیازهای اساسی مرکز با همکاری سازمان دانشجویی افزایش مهاجرت دانشمندان از طریق آموزش و پرورش 15 درصد به نیازهای اساسی مرکز به طور مستقل و 10% به برکلی دانشجو تعاونی. این درصد تخصیص شدند تصمیم در هماهنگی با اعضای جامعه.

این COVID-19 امداد مالی صندوق تامین مالی شد با استفاده نشده بودجه برای برنامه نویسی اتفاقاتی که لغو شد با توجه به COVID-19 بسیاری بود که از ASUC داخلی حمل به جلو مالی حساب. بودجه اضافی ارائه شده از طریق کمک های مالی از های مختلف دانشگاه و ASUC سازمان.

این صندوق در نتیجه یک پیشنهاد از ASUC سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام خانوادگی که منجر به ایجاد COVID-19 مالی کمیته امداد.

"در طول این دوران به ویژه مهم است برای ما به رسمیت شناختن ما امتیاز از امتیاز و انجام بهترین های ما برای کمک و حمایت از دیگران چه کسانی (هستند) قادر به دریافت بودجه دولت و در برخی موارد نهادی کمک" گفت: Kyndall Dowell, که با این نسخهها کار در ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور را در ایمیل.

با توجه به کمیته معاون صندلی Aditya Varma اولیه برنامه ریزی برای صندوق امداد به ارائه مستقیم کمک نقدی به دانش آموزان است. این پیشنهاد اما محدود بود سیاست از UC دفتر رئیس جمهور در دانشگاه, در, سازمان, و سناتورهای احساس نقدی امداد تلاش می کند که چگونه به سرعت پول می رسد کسانی که نیاز دارند.

تیوی کمیته در نهایت حل و فصل به اختصاص بودجه به سازمان های دانشگاه به جای فردی دانش آموزان است.

"کمیته ما به عمد با تمرکز بر نشاط بخشی جوامع هستند که به طور مستقیم در مرکز فدرال و یا دولت تلاش های امداد رسانی" Varma گفت: در یک ایمیل. "در حالی که ما قادر به به طور مستقیم کمک های مالی ما اعتماد به نفس سازمان ما را انتخاب خواهد شد سخت گیر می شه و اختصاصی در خدمت این جوامع است."

Varma اضافه شده است که این صندوق را به تمرکز بر روی جوامع از جمله اولین نسل دانشجویان فاقد مدارک دانشجویان و دانش آموزان کم درآمد.

همه گیر نهفته است این دانشجو به جمعیت های خاص با شدت, Varma گفت. او اضافه کرد که 26 درصد از UC برکلی دانشجویان دانشجویان نسل اول بیش از 500 دانش آموزان در حال ثبت نشده و 27 درصد از دانشجویان دریافت کمک مالی فدرال.

"بسیاری از دوستان من شده اند قادر به پرداخت پانزده دلار هزینه" Varma گفت: در ایمیل. "به عنوان دانشگاه, دانشجو, دولت, این مسئولیت ما را به انجام همه ما می توانیم و استفاده از تمام منابع در دسترس برای بهبود دانشجو بار."

توزیع بودجه امداد به کار گرفته خواهد شد توسط اتحادیه دانشجویی کسب و کار و امور مالی تیم که برقراری ارتباط صرف دستورالعمل به گیرنده سازمان و اطمینان از اختصاص بودجه صرف شده در شیوه ای مناسب.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن